Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vera kjole fra Cream

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-11, 12:47   #1
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Vera kjole fra Cream

Har skjønt at mange har denne her inne. Er det ålreit passform på den?. Er den stram i armene?.
Syns den er så nydelig og den blir sikkert kjekk om sommeren og kanskje?

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 13:28   #2
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vera kjole fra Cream

Jeg har denne (i str 42) og den sitter veldig pent på min 42/44 kropp.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 13:29   #3
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vera kjole fra Cream

Eg hadde den men følte meg aldri heilt komfortabel i den, kanskje fordi den var for stor. Den er nemlig trang i ermene, i alle fall rundt mine gigagrevinnearmar var 42 for lite sjøl om den var passe i kroppen. Eg kjøpte den derfor i 44 og endte dermed opp med å ikkje bruke den. Om den blir for stor blir den litt gravidish.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 13:31   #4
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vera kjole fra Cream

Oi, den var fin!
Er det høyt liv? Altså nesten empire-liv? Det ser nesten litt slik ut.
Jeg liker best når kjolene har livet litt lavere enn det har vært på mange av tunikaene og kjolene i det siste.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 13:41   #5
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vera kjole fra Cream

Den gikk rett under puppen til meg.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 14:31   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vera kjole fra Cream

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Oi, den var fin!
Er det høyt liv? Altså nesten empire-liv? Det ser nesten litt slik ut.
Jeg liker best når kjolene har livet litt lavere enn det har vært på mange av tunikaene og kjolene i det siste.

Det er litt høyt liv, men ikke slik at man på noe vis ser gravid ut. Så vidt jeg husker er den ikke veldig utskrådd - jeg kan heller ikke ha det. (Jeg har prøvd kjolen, men den passet ikke pga feil størrelse.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 15:17   #7
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vera kjole fra Cream

Så kjekt med råd, trang i armene nytter ikke her så da står jeg over denne og venter til vårnytt kommer inn.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 15:21   #8
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vera kjole fra Cream

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det er litt høyt liv, men ikke slik at man på noe vis ser gravid ut. Så vidt jeg husker er den ikke veldig utskrådd - jeg kan heller ikke ha det. (Jeg har prøvd kjolen, men den passet ikke pga feil størrelse.)

Mulig eg har feil fasong men på meg sto den rett ut som ei klokke.

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Så kjekt med råd, trang i armene nytter ikke her så da står jeg over denne og venter til vårnytt kommer inn.

Håper eg ikkje har råda feil no da. Men eg oppleve svært sjeldent at klær er passelig i kroppen men trang i armane slik denne var. Fikk faktisk valk på overarma.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 15:26   #9
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vera kjole fra Cream

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Mulig eg har feil fasong men på meg sto den rett ut som ei klokke.



Håper eg ikkje har råda feil no da. Men eg oppleve svært sjeldent at klær er passelig i kroppen men trang i armane slik denne var. Fikk faktisk valk på overarma.

Helt sikkert ikke, jeg har problemer om det er trangt i armene så denne hadde blitt feil ja. Var det jeg mistenkte selv og.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 15:30   #10
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vera kjole fra Cream

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Mulig eg har feil fasong men på meg sto den rett ut som ei klokke.

Det gjør kroppen min også, så det kan nok stemme.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no