Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bytte Bergansjakke uten kvittering?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-10, 10:09   #21
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bytte Bergansjakke uten kvittering?

Har du fått viter hvilken butikk den er kjøpe i? At de i det heletatt ikke fikset en kvittering da den ble kjøpt er ganske utrolig, for den ville du jo også trengt om det var noe galt med jakken. Den koster litt vil jeg tro? Hør med din svigermor om hun handlet med kort du, kontoutskriften er like gyldig som en kvittering.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 11:56   #22
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bytte Bergansjakke uten kvittering?

quote=Wix;2596657]Ja, det er der den er kjøpt. Men neida, måtte ha kvittering. Men svigermor skal hoste opp en utskrift fra nettbanken, det skulle være ok.[/quote]

Det hadde jeg absolutt ikke godtatt siden det ikke fulgte med noen kvittering pga feil med kassa. Jeg ville tatt en telefon og forklart saken, og de husker nok at de har hatt tull med kassa....Be om å få snakke med daglig leder.....Det er jo ikke ditt problem at de ikke kunne legge ved en kvittering

Signerer ellers Autofil

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 23:19   #23
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.489
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bytte Bergansjakke uten kvittering?

Møtte svigermor her om dagen og hun hadde ikke med noen kvittering til meg. Det hadde ikke slått meg før jeg leste diverse tråder her inne om julegaver og feil klesstørrelser, men det kan jo hende at hun faktisk gjør så vanskelig for meg å bytte med vilje.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-01-11, 23:33   #24
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bytte Bergansjakke uten kvittering?

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Møtte svigermor her om dagen og hun hadde ikke med noen kvittering til meg. Det hadde ikke slått meg før jeg leste diverse tråder her inne om julegaver og feil klesstørrelser, men det kan jo hende at hun faktisk gjør så vanskelig for meg å bytte med vilje.

Men jakken har fortsatt lappene på og du vet hvor den er kjøpt ?? Hvor vanskelige går det ann å være i den butikken da ?? Jeg hadde iallefall aldri handlet der igjen ......I tillegg leses det at de fleste butikker er ekstra velvillige til bytting av julegaver......og der er jo faktisk ikke alle som har kvittering på gaven de har fått.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 00:50   #25
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bytte Bergansjakke uten kvittering?

...


Sist redigert av Sonja Sockersöt : 26-02-18 kl 16:01.
Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 10:33   #26
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte Bergansjakke uten kvittering?

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Møtte svigermor her om dagen og hun hadde ikke med noen kvittering til meg. Det hadde ikke slått meg før jeg leste diverse tråder her inne om julegaver og feil klesstørrelser, men det kan jo hende at hun faktisk gjør så vanskelig for meg å bytte med vilje.

Jeg antar at du tuller, for det ble vel litt søkt?

Har du prøvd å bytte i andre butikker?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 10:44   #27
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bytte Bergansjakke uten kvittering?

Det er så elendig kundeservice at jeg har ikke ord!

Vi byttet skiskoene til minsten hos en Intersport hvor jeg trodde de var kjøpt (jeg og pappa snakket tydeligvis litt forbi hverandre ), vi så ikke før vi var i butikken at restene av prislappen hadde G-Sport logo. Fikk allikevel byttet til riktig størrelse uten problem.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 11:29   #28
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.489
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bytte Bergansjakke uten kvittering?

Jo, jeg håper det er for søkt, men jeg det er visstnok andre svigermødre som gir bort klær i for små strl til svigerdøtre og barnebarn som de mener er litt overvektige, som motivasjon til å gå ned. Nei jeg tror ikke svigermor er sånn. Men samtidig burde hun jo vite at medium ikke ville passe til meg, hun bruker kanskje medium selv, og jeg er en strl eller to større enn henne.

Nei har ikke prøvd å bytte andre steder, venter fortsatt på kvitteringsgreie fra svigermor. Eller jeg spurte i en intersportbutikk som hadde en igjen av lik jakke i brun. "Nei, den jakka fører vi ikke" sa hun. Og da jeg sa at jammen dere har jo en lik der borte, så sa hun at "ja det er den eneste vi har igjen". Hmm. Syns det er pinlig å tvinge meg til å bytte i butikkene egentlig..

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 11:35   #29
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bytte Bergansjakke uten kvittering?

Det var da en kranglete butikk. Eller flere, ser jeg nå. Jeg fikk for liten Bergans-jakke til jul selv, og den fikk jeg byttet uten kvittering eller byttelapp på den lokale sportsbutikken, der vi regnet med den var kjøpt. Det var den ikke, viste det seg, men de hadde jo modellen inne, så det kan da ikke gjøre noen forskjell for dem hvilken størrelse de sitter med.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no