Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 5

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-08, 14:38   #801
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Jeg har kjøpt nye jeans. I disse gikk jeg fra Mummimamma til Kate Moss på noen få sekunder Og de er lange i beina

Lekre bukser, vet hvor høyt opp i str. de går og hvor er de handlet inn?

Benzo er ikke aktiv  
Gammel 13-11-08, 17:51   #802
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Riekersko på tilbud. De var helt fantastiske å gå i!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 13-11-08, 18:25   #803
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Kjempefine sko, gunnis!

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv  
Gammel 13-11-08, 18:40   #804
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Jeg har kjøpt nye jeans. I disse gikk jeg fra Mummimamma til Kate Moss på noen få sekunder Og de er lange i beina



Jeg vil også gå fra Mummiemamma til Kate Moss (om jeg slipper å bli hvit under nesa ...).
Er det Mexx, sier du? Gjør klar til å løpe ...

Canisa er ikke aktiv  
Gammel 13-11-08, 18:44   #805
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Lekre bukser, vet hvor høyt opp i str. de går og hvor er de handlet inn?

Mexx, var det vel? De pleier å gå til str 44.

Storm er ikke aktiv  
Gammel 13-11-08, 18:52   #806
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Jeg prøvde denne buksa i dag, og den var fin, men den hadde ikke noen mirakeleffekt på meg dessverre. Eller kanskje lommeboka heller skal si heldigvis.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 13-11-08, 18:56   #807
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Jeg fikk en liten tåre i øyekroken av skoene til M^2, og har derfor fortalt Storebror at jeg ønsker meg de til jul.

"Størrelse 38, husker du det, t r e t t i - å t t e".

Storm er ikke aktiv  
Gammel 13-11-08, 18:59   #808
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Snill & grei, her.

Yes (ble ikke jakka da som stod øverst på ønskelista, men kåpa var knallfin på!) også fikk jeg tak i brun

Den så god og varm ut,og så var den kjempefin også.

nikki er ikke aktiv  
Gammel 13-11-08, 19:30   #809
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Mexx, var det vel? De pleier å gå til str 44.

Jepp, jeg prøvde buksene i dag, men den modellen var alt for lang på beina til meg. Kjøpte en annen modell og jeg kom inn i str. 44.

Benzo er ikke aktiv  
Gammel 14-11-08, 17:51   #810
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5















Chablis er ikke aktiv  
Gammel 14-11-08, 18:35   #811
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Lånt denne av Cara...lurer litt på å kjøpe denne




Den var _fantastisk_ Hvor kommer den fra?
Vilha......

 
Gammel 14-11-08, 19:02   #812
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Har bestilt disse:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 84_552514721_hoved.jpg (6,0 KB, 13 visninger)
nikki er ikke aktiv  
Gammel 14-11-08, 19:15   #813
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Har bestilt disse:

De Ugg's tøffelskoene er så fine!!

Smilefjes: den er fra Marc by Marc Jacobs

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 14-11-08, 19:50   #814
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Marc by Marc Jacobs ja... Hehe... Ikke rart den var fantastisk. Og ikke i nærheten av budsjett her i gården.

Jeg får drømme om den til jeg vinner i Lotto isteden

Ikke at jeg tipper Lotto, men jeg er god på å drømme

 
Gammel 14-11-08, 20:23   #815
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Denne i grått:

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 14-11-08, 22:36   #816
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Søte tøfler fra Tuva Tøv:
http://www.tuvatov.no/product_info.php?products_id=368

Veldig gode og varme!

venla er ikke aktiv  
Gammel 15-11-08, 16:13   #817
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Jeg har bestilt rosa ullundertøy i Bokklubben.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 17-11-08, 13:02   #818
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Nå er jeg klar for desember

Vedlegg 16388

Vedlegg 16389

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09

Sist redigert av ILY : 01-01-09 kl 22:58.
ILY er ikke aktiv  
Gammel 17-11-08, 14:48   #819
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

ILY: Den nederste kjolen var veldig "meg". Hvor fra?

Canisa er ikke aktiv  
Gammel 17-11-08, 18:26   #820
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Canisa: Er av merket Somewhere, noe nytt de har fått i Ellos.
Kjempefine og gode klær!

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no