Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke ... (med poll)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva synes du om en FrP-regjering?
Jeg tror FrP får regjeringsmakt, og ser det som positivt. 11 9,24%
Jeg tror FrP får regjeringsmakt, og ser det som negativt. 38 31,93%
Jeg tror ikke FrP får regjeringsmakt, og ser det som negativt. 3 2,52%
Jeg tror ikke FrP får regjeringsmakt, og ser det som positivt. 62 52,10%
Annet 5 4,20%
Deltakere: 119. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-08, 11:21   #21
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Jeg er også SVÆRT skremt ved tanken på FrP med regjeringsmakt. Men jeg lurer på hva det er DERE frykter ved en sånn situasjon. Deler vi alle frykt for det samme, eller er vi redd for forskellige ting?

Personlig er jeg naivfordomsfull og tenker automatisk på full fokus på billig alkohol, fri fart, oops – vi brukte visst opp oljepengene og tjo hei så greit vi skal få det så lenge folk er som de er, bare de ikke er det her.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 11:21   #22
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Jeg frykter FrP i regjering, men tror egentlig ikke det kommer til å skje. Skulle FrP komme til makta, tror jeg (heldigvis) det blir en kortvarig glede. Men som Embs sier - det kan bli et dyrt eksperiment.

:håper intenst at folk er så oppegående at vi unngår en sånn situasjon:

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 11:24   #23
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Og det mest paradoksale er jo at det i stor grad er dei som higar etter å få FrP i regjering det vil gå mest utover.

SSB lager jo økonomiske konsekvensanalyser. Det hadde vært interessant å se tall på hvordan FrP i regjering ville påvirket FrP-velgernes lommebøker. For enkelte grupper er jeg redd det ville blitt stygt.

  Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 11:25   #24
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Deler vi alle frykt for det samme, eller er vi redd for forskellige ting?

Det verste for meg er hvilket signal det gir ut i verden. Vi er et så utrolig rikt land, og det å få en så mørkeblå oss-selv-nok-regjering ville være så pinlig at jeg vet ikke hva jeg skulle si i møte med ikke-nordmenn. Det må vel være litt samme følelsen en (sosialdemokratisk) anti-bush-amerikaner har kanskje?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 11:29   #25
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Divine: FrP står for eit verdisett som strid mot alt eg trur på. Både når det gjeld menneskeverd og økonomiske prioriteringar. Noko av det eg trur eg synest er tristast med FrP-medvinden er at den faktisk betyr at mange nordmenn er einige i desse (manglane på) verdiane.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 11:36   #26
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Men jeg lurer på hva det er DERE frykter ved en sånn situasjon. Deler vi alle frykt for det samme, eller er vi redd for forskellige ting?

Jeg frykter mange ting. Først og fremst et usosialt samfunn der hver og en meler sin egen kake, og der de svake i samfunnet bukker under. Privatisering av alt for mange tjenester kan føre til dette. Jeg frykter den der "bare jeg får billig alkohol og bensin, så er det det samme med alle andre"-holdningen. Menneskesynet og verdisynet til FrP gir meg frysninger, og jeg syns det er merkelig og trist at det er såpass mange som støtter disse holdningene. "Det enkle er ofte det beste" funker for dagligvarekjeder, men jeg tror sannelig ikke det er riktig måte å styre et land på...

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 11:55   #27
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg ser ikkje på det som realistisk at FrP får regjeringsmakt. I så fall blir det ei mindretalsregjering utan kraft til å gjennomføre politikken sin. Eg tvilar på at Høgre er dumme nok til å gå i regjering med FrP.

Høyre har vel ikke vært helt avvisende til det i sine siste utspill.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/n...p?artid=501251

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 11:58   #28
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Høyre har vel ikke vært helt avvisende til det i sine siste utspill.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/n...p?artid=501251

Og prisen for beste tåketale går til Erna Solberg:

Sitat:

- Ser du for deg et samarbeid med Frp?

- Det vil jeg ikke kommentere fordi det er lite realistisk. Jeg syntes det er dumt å kommentere det som er lite realistisk. Men jeg har allerede sagt at jeg ikke utelukker noe, sier Solberg.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 12:13   #29
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Mulig jeg er pessimistisk, men jeg tror Frp kommer til makta. De rød-grønne har tulla så mye de siste årene, og det er i frps favør, uheldigvis. Men hvis frp kommer ti makta vurderer jeg sterkt og flykte landet

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 12:57   #30
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Opprinnelig lagt inn av Ekorn, her.

Mulig jeg er pessimistisk, men jeg tror Frp kommer til makta. De rød-grønne har tulla så mye de siste årene, og det er i frps favør, uheldigvis. Men hvis frp kommer ti makta vurderer jeg sterkt og flykte landet

Jeg vet ikke om jeg er enig i at de rødgrønne har tulla så mye, jeg. Media vil gjerne at det skal se sånn ut, og det har vært noen enkeltsaker, men alt i alt synes jeg de jobber i riktig retning. Til å være en regjering satt sammen av tre partier, synes jeg de klarer seg bra.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 13:09   #31
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Det jeg er mest redd for er at vi ender opp med denne rødgrønne gjengen en gang til. Jeg er ikke noe FRP-fan, men jeg føler veldig for et regjeringsskifte. Om det innebærer at FRP havner i regjeringsposisjon så får det heller stå sin prøve. De sitter ikke alene med makta uansett, så jeg tror neppe de får sjansen til å tømme oljefondet på 4 år. Grunnen til FRPs suksess eller hva man skal kalle det er jo den elendige jobben de rødgrønne gjør. Folk er drittleie og stemmer FRP på trass etterhvert. Det blir litt for enkelt å avfeie det med at "bare bensinen og alkoholen bli billigere, så driter de i resten". Denne holdningen til andres meninger provoserer også mange, noe som igjen fører til at folk skygger unna og "havner" i FRP. FRP har vel blitt mer eller mindre et protestparti slik jeg oppfatter det.

Men hva er det som er så elendig med det den rødgrønne regjeringen gjør? Og hvis du ikke er fan av FrP, hvorfor vil du at de skal få regjeringsmakt? Synes du at de de har et greit menneskesyn og verdisyn? Mener du virkelig det er greit å stemme på et slikt part på trass eller som en protest? Jeg må innrømme at jeg synes argumentasjonen din er tåplig (ja, rett og slett).

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 13:09   #32
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Det jeg er mest redd for er at vi ender opp med denne rødgrønne gjengen en gang til. Jeg er ikke noe FRP-fan, men jeg føler veldig for et regjeringsskifte. Om det innebærer at FRP havner i regjeringsposisjon så får det heller stå sin prøve. De sitter ikke alene med makta uansett, så jeg tror neppe de får sjansen til å tømme oljefondet på 4 år. Grunnen til FRPs suksess eller hva man skal kalle det er jo den elendige jobben de rødgrønne gjør. Folk er drittleie og stemmer FRP på trass etterhvert. Det blir litt for enkelt å avfeie det med at "bare bensinen og alkoholen bli billigere, så driter de i resten". Denne holdningen til andres meninger provoserer også mange, noe som igjen fører til at folk skygger unna og "havner" i FRP. FRP har vel blitt mer eller mindre et protestparti slik jeg oppfatter det.

Det er sjeldan populært å ta ansvarlege avgjersler. Mykje vil ha meir, og desverre så ser det faktisk ut til at mange er så barnslige at dei vil stemme FrP ved neste val fordi det no kostar 2,50 meir med bensin mellom Oslo og Trondheim.

Vi bur i verdens beste og tryggaste land - med fantastiske sikkerheitsnett for dei som av ein eller annan grunn vert sjuke eller mistar arbeidet. Årsaka til at vi kan ha det slik er at vi har regjeringar som torer å krevje skattar og avgifter av folket. Det er historie- og kunnskapslaust å ta velferdssamfunnet for gitt.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 13:16   #33
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Vi bur i verdens beste og tryggaste land - med fantastiske sikkerheitsnett for dei som av ein eller annan grunn vert sjuke eller mistar arbeidet. Årsaka til at vi kan ha det slik er at vi har regjeringar som torer å krevje skattar og avgifter av folket. Det er historie- og kunnskapslaust å ta velferdssamfunnet for gitt.

Nemlig! Dette er så viktig at det bør quotes med fet skrift!

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 13:20   #34
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Litt av problemet til sosialistene ligger vel i den totale mangelen på respekt som de viser for alle andre som mener noe annet.

Jeg har liten respekt for FrP-velgere, det stemmer det. Men ellers har jeg respekt for de fleste, inkl. de som stemmer Høyre, KrF og Venstre som jeg aldri kunne stemme på selv.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 13:23   #35
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Litt av problemet til sosialistene ligger vel i den totale mangelen på respekt som de viser for alle andre som mener noe annet.

Dette er eit tåpeleg "eg har ikkje gode argument-" argument.

Eg kan jo ikkje respektere eit parti som meiner at voldtekt er gutestrekar, at innvandrarar er voldtekstforbytarar, at vi kan mangedoble bruken av oljepengar, at homofile skal systematisk diskriminerast, at vi skal kutte bistand for å få billigare bensin, tobakk og alkohol o.s.b.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 13:28   #36
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Eg er forresten imponert over ambisjonane til FrP.

Sitat:

Nestformann Per Sandberg er blant dem. Gjennom store oppslag i Adresseavisen og Dagsavisen forteller han hvordan en mindretallsregjering av Frp skal bite i seg nederlagene og sitte helt til den får lagt frem et statsbudsjett med klar Frp-profil høsten 2010. - Så må de gjerne få felle oss. Da har vi fått vist helheten vår, sier Sandberg.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 13:30   #37
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Det er ikke nødvendigvis slik at enten så er man kun opptatt av bensinprisene og seg selv og er historieløs og dum, eller så stemmer man SV og sitter med fasiten på alt.

Sånn sidan alle stemmer enten FrP eller SV, meiner du?

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 13:31   #38
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

FrP i regjering er en helt grusom tanke. Jeg kjenner at jeg er litt engstelig for at Siv Jensen blir statsminister til neste år, og jeg syns det er svært, svært negativt. Hva det vil bety på sikt tør jeg ikke tenke på en gang.

'

Nei, det er en grusom tanke. Blir nesten litt redd!
Det inntrykket jeg sitter igjen med av Frp er at de vil bygge NED velstandsnorge for at folk skal få mer penger mellom hendene når lønningen kommer....problemet blir jo når folk trenger helsehjelp (Ref.USA-tilstander).

Og bare det de sier om innvandringspolitikken: STENG DØRENE
Herregud, vi er et stort land!! Har god plass! Vi trenger arbeidskraft!
Og tenk å få lov til å hjelpe mennesker i slike vanskelige situasjoner. Kan ikke forstå at de vil slutte med det!!

Norge har blitt et rikere land med mange nye kulturer.

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 13:32   #39
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Har jeg fasiten på alt, altså? Ellers, alt det Alfa sa. Som vanlig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 13:41   #40
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Nei, det var jo akkurat det jeg ville få frem. Det finnes nyanser.

Er det nokon som har nekta på det då?

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no