Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke ... (med poll)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva synes du om en FrP-regjering?
Jeg tror FrP får regjeringsmakt, og ser det som positivt. 11 9,24%
Jeg tror FrP får regjeringsmakt, og ser det som negativt. 38 31,93%
Jeg tror ikke FrP får regjeringsmakt, og ser det som negativt. 3 2,52%
Jeg tror ikke FrP får regjeringsmakt, og ser det som positivt. 62 52,10%
Annet 5 4,20%
Deltakere: 119. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-08, 13:49   #41
Lotte
Aktiv
 
Lotte sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 172
Lotte er litt kul
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Jeg tror ikke FRP kommer i regjering.

Men gjør de det tror jeg ikke det varer lenge. Det er noe med politikk som må være gjennomførbart. Alt påvirker i forskjellige retninger og det tror jeg at FRP vil oppdage (kanskje på den harde måten) hvis de kommer i regjering.

Lotte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 13:57   #42
Callisto
Bør lage seg en tittel selv
 
Callisto sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.235
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Jeg har vel ingen tro på at Frp vil få samme oppslutning når det er valg som de gjør i meningsmålinger!

:håper i hvertfall folk tenker seg litt mer om før de faktisk stemmer:

__________________
Snuppa feb '05 og Minisnuppa aug '08
Callisto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 14:14   #43
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Jeg synes det er en skremmende tanke, men tror ikke det kommer til å skje.

Alfa sier mye fornuftig, synes jeg. Jeg har alltid sett på FRP som et tulleparti, og tanken på FRP ved makta er bare helt absurd. Like absurd som at Det Politiske Parti skal komme i regjering. FRP bruker store ord, og er alt annet enn ærlig når de taler til folket. Er tabloidene fulle av "(...) gjerningsmannen var av utenlandsk opprinnelse ..." er det den særdeles rasistiske innvandringspolitikken de bruker for å fange velgere. Er folk lei skatter og avgifter, skal FRP senke avgiftene, og synes folk politikerne må bruke mer oljepenger, vil FRP bruke mer oljepenger.

De jatter med de godtroende og historieløse velgerne, og sitter derfor igjen med "tulle-velgerne", de som ikke aner hva partiet egentlig står for, men som synes "ja, bruke oljepengene, det var lurt" eller "ja, senke avgiftene på drivstoff, da kan jeg kjøre mer bil", og som stemmer på bakgrunn av det. De er på ingen måte utstyrt til å takle hvordan verden egentlig fungerer og henger sammen, og trenger derfor et parti som kan ta de med på en virkelighetsflukt.

Jeg tror ikke Høyre kommer til å samarbeide med FRP, men jeg er ikke sikker, og tør derfor ikke stemme H ved neste valg.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 14:42   #44
bønna
Deltidsmamma
 
bønna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Innlegg: 1.697
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

er det den særdeles rasistiske innvandringspolitikken de bruker for å fange velgere.

Bare for å se litt på dette.
Jeg ser på sidene dems. Hva er det du synes er "verst"?

743 ord om:
FrPs innvandrings- og integreringspolitikk


FrP vil at Norge skal føre en restriktiv innvandringspolitikk i tråd med norske interesser. Dagens innvandrings- og integreringspolitikk er ikke bærekraftig fordi det hvert år kommer flere innvandrere til Norge enn vi greier å integrere.
FrP vil stramme kraftig inn på asyl- og flyktningpolitikken, slik at bare de som har et reelt behov for beskyttelse i henhold til Flyktningkonvensjonen får bli i Norge. Dette vil føre til at langt færre får opphold i Norge. Finland ga for øvrig i 2005 asyl til 12 personer, og i Japan har 400 personer fått asyl siden 1982. FrP vil at folk primært skal hjelpes i sine nærområder.
FrP vil ha en total omlegging av familieinnvandringspolitikken, fordi dagens politikk oppmuntrer til tvangsekteskap og ufrihet. Integrasjonen nullstilles for hver eneste generasjon når 3 av 4 andregenerasjonsinnvandrere fra land som Pakistan, Marokko og Tyrkia henter ektefelle i foreldrenes opprinnelsesland.
FrP vil ha en helt ny integreringspolitikk der innvandrere gis incentiver til å delta i arbeidslivet, lære seg norsk og ta inn over seg de grunnleggende universelle verdier som det norske og vestlige samfunnet bygger på.
Asyl og flyktningpolitikk

  • FrP vil at Norge i fremtiden skal føre en asylpolitikk der en streng fortolkning av Flyktningkonvensjonen legges til grunn. Dette betyr at ordningen med opphold på såkalt humanitært grunnlag faller bort.
  • FrP vil innføre lukkede mottak for ID-løse asylsøkere, asylsøkere som vurderes å utgjøre en sikkerhetsrisiko, og asylsøkere som har fått avslag på sine asylsøknader inntil utvisning er effektuert.
  • FrP vil at eventuelt mottak av flyktninger må avgjøres av den enkelte kommune selv og ikke kunne pålegges av statlige myndigheter.
  • FrP vil at flyselskaper som bringer asylsøkere uten identitetspapirer til Norge, bøtelegges og pålegges å returnere asylsøkerne.
  • FrP vil at innvandrere og asylsøkere som kommer fra områder med stor sykdomsrisiko gjennomgår en obligatorisk helsetest.
  • FrP vil at å oppgi falsk identitet blir ansett som en kriminell handling og fører til utvisning.
  • FrP mener at Norge bør vurdere et eget ID-register for asylsøkere og flyktninger for å forhindre at personer oppretter flere identiteter.

Familieinnvandringspolitikk
  • FrP vil sette en stopper for tvangsekteskap og redusere antall årlige familieinnvandringer gjennom effektive tiltak som 24-årsgrense, tilknytningskrav, økte krav til forsørgerevne og gjeninnføring av forbud mot ekteskap mellom søskenbarn.
  • FrP vil at de som kommer til Norge som resultat av familiegjenforening ikke gis rett til ny eller videre familiegjenforening.
  • FrP vil at familiegjenforening for innvandrere og flyktninger begrenses til dem som har hatt lovlig opphold i Norge i minst 5 år og har plettfri vandel.

Integrering og statsborgerskap
  • FrP vil ha en helt ny integreringspolitikk der innvandrere gis incentiver til å delta i arbeidslivet, lære seg norsk og ta inn over seg de grunnleggende universelle verdier som det norske og vestlige samfunnet bygger på.
  • FrP vil at Norge hvert år maksimalt skal motta til sammen 1 000 mennesker fra land utenfor den vestlige kulturkrets. Det handler ikke om at vi skal avvise nr 1 001 i køen, men at vi skal innrette politikken slik at vi etter hvert kommer ned på dette nivået.
  • FrP vil at opplæring i foreldrenes morsmål ikke skal være et offentlig ansvar.
  • FrP vil sørge for at utenlandske statsborgere som dømmes for forbrytelser med strafferamme utover ubetinget fengsel i 3 måneder, automatisk utvises fra landet enten etter endt soning eller ved utlevering for soning i hjemlandet.
  • FrP vil at det påses at alle innvandrerforeldre på samme måte som norske foreldre, overholder sitt foreldreansvar i henhold til barneloven og sikrer barns rett til utdanning etter opplæringsloven og andre relevante lover.
  • FrP vil avvikle offentlig støtte til organisasjoner og foreninger hvor etnisk bakgrunn eller felles hjemland er kriterium for medlemskap.
  • FrP vil at alle lover og forvaltningsmessig praksis som innebærer forskjellsbehandling basert på rase, religion, kultur eller etnisk bakgrunn, avskaffes.
  • FrP vil ha en aktiv integreringspolitikk som bygger på at de reglene, normene og verdiene som skal være felles for hele befolkningen, må gå foran hensynet til enkeltgrupper.
  • FrP vil at man må ha bodd minst 10 år i Norge for å få norsk statsborgerskap.
  • FrP vil at tilfredsstillende kunnskaper i norsk språk og samfunnsforståelse samt avleggelse av troskapsløfte til Norge, settes som vilkår for å oppnå norsk statsborgerskap. For å kunne bli norsk statsborger, må man gi avkall på tidligere statsborgerskap.
  • FrP vil at man må gi avkall på tidligere statsborgerskap for å bli norsk statsborger.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 15:26   #45
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.900
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Jeg frykter ikke en FRP regjering. Jeg ser på sannsynligheten for at FRP skal kunne få rent flertall alene som mikroskopisk, dermed vil det ikke bli ført noen ren FRP politikk. På en måte tror jeg faktisk det hadde vært litt bra at partiet kunne fått prøvd seg i regjering, på samme måte som SV har gjort nå i denne perioden. Så kunne kanskje FRP velgerne sett at verden faktisk ikke ble så mye bedre, og stemt mer fornuftig neste gang

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 15:40   #46
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Jeg tror ikke FrP får regjeringsmakt, og ser det som positivt.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 15:49   #47
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Sitat:

grunnleggende universelle verdier som det norske og vestlige samfunnet bygger på.

Grunnleggende universelle? Bare for Norge og resten av vesten, da?

Sitat:

Dette betyr at ordningen med opphold på såkalt humanitært grunnlag faller bort.

Huh?

Sitat:

FrP vil at Norge hvert år maksimalt skal motta til sammen 1 000 mennesker fra land utenfor den vestlige kulturkrets.

Jeg får litt makk av sånne uttrykk, jeg. :naiv:

Sitat:

FrP vil at tilfredsstillende kunnskaper i norsk språk og samfunnsforståelse samt avleggelse av troskapsløfte til Norge, settes som vilkår for å oppnå norsk statsborgerskap. For å kunne bli norsk statsborger, må man gi avkall på tidligere statsborgerskap.
FrP vil at man må gi avkall på tidligere statsborgerskap for å bli norsk statsborger.

Ja, hvis noen ikke fikk det med seg: GI AVKALL PÅ TIDLIGERE STATSBORGERSKAP!

Sitat:

FrP vil at alle lover og forvaltningsmessig praksis som innebærer forskjellsbehandling basert på rase, religion, kultur eller etnisk bakgrunn, avskaffes.

Åff kårs.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 15:52   #48
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Grunnleggende universelle? Bare for Norge og resten av vesten, da?



Huh?



Jeg får litt makk av sånne uttrykk, jeg. :naiv:



Ja, hvis noen ikke fikk det med seg: GI AVKALL PÅ TIDLIGERE STATSBORGERSKAP!



Åff kårs.

Kort sagt: Brune mennesker er farlige!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 15:55   #49
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Jeg tror ikke FrP får regjeringsmakt, og ser det som positivt.

Nordmenn er ikke så sprut gale, er de vel?

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 15:58   #50
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Med en hudfarge som er mørkere enn gjennomsnittet ser jeg virkelig fram til FrP i regjering.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 16:02   #51
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Kort sagt: Brune mennesker er farlige!

En universell sannhet i den norske og vestlige verden.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 16:10   #52
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Selv ikke FRP har tro på seg selv i regjering, så uansett blir dem ikke sittende lenge-kansje det er dette som skal til?

100 dager med hælvete og 5 år med opprydning så begynner folk å forstå hvor sprø de er, innvandringspolitikken i norge ER veldig streng at vi er så "snille" er kun retorikk fra FRP, på alle andre ommråder har de egentlig ikke noen sammla mening og som regjering vil dette bli kanske kaotisk, om man overlever så vil jeg si nesten underholdende- så i god gammaldags RotheArme' ånd stem frp vis hvor jævlig det er så skjønner folk at de må holde opp med å være idioter( funka ikke for Andreas Bader og Ulrikke Meinhof med terror, men kansje for Siv?)

Steng alle grenser, kutt all trygd og privatiser hele norge spesielt helsevesenet sett ned lave lønninger og opp høye kompenser med å fjerne skatt og avgifter-

Det har tatt den Amerikanske stat 200år med beinhard propaganda og trussel om ytrefiender å få et flatt og skremt nok folk til å godta å leve i et U-land, her er vi såpass velutdanna og godt vant selv på laveste nivå i sammfunnet at det vil ikke bli alseptert så å innsette Siv som statsminister og et kobbel forvirra småfasisiter til å styre resten kan dytte Norge langt mot venstre.....vel det er jo lov å håpe egentlig er jeg skit redd.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 16:18   #53
bønna
Deltidsmamma
 
bønna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Innlegg: 1.697
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Kort sagt: Brune mennesker er farlige!


Jeg opplever det mere som om de sier nei til et flerkulturelt samfunn.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 16:28   #54
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Jeg opplever det mere som om de sier nei til et flerkulturelt samfunn.

...og det er bedre fordi?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 16:30   #55
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Kjenner jeg blir kvalm og uvel av tanken på FrP i regjering. Hvem vet hvor mye de kan ødelegge på kort tid. Jeg syns også det er skremmende at befolkningen i Norge i slik stor grad støtter opp om dette partiet, og her kommer fordommene mine virkelig til sin rett. Jeg ser litt ned på FrP velgere fordi de er ekstremt naive.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.

Sist redigert av Mandino : 10-07-08 kl 16:31. Årsak: Skriveleif.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 16:36   #56
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

...og det er bedre fordi?

Å si brune mennesker blir for snevert. Tenk på alt annent skummelt som kan slippe inn da?

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 16:38   #57
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Om Frp kommer i regjering vurderer jeg å rømme landet!

( noe jeg forsåvidt gjør uansett)

Neida, men alvorlig talt, det skremmer meg!

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 16:42   #58
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

90 % av FPerne er negative til FrP så langt. Jeg FP...

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 16:46   #59
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.


De jatter med de godtroende og historieløse velgerne, og sitter derfor igjen med "tulle-velgerne", de som ikke aner hva partiet egentlig står for, men som synes "ja, bruke oljepengene, det var lurt" eller "ja, senke avgiftene på drivstoff, da kan jeg kjøre mer bil", og som stemmer på bakgrunn av det. De er på ingen måte utstyrt til å takle hvordan verden egentlig fungerer og henger sammen, og trenger derfor et parti som kan ta de med på en virkelighetsflukt..

Dette synest eg faktisk er eit veldig godt poeng. Eg har endå ikkje møtt ein einaste FrP-velgar som argumenterer politisk for standpunktet sitt. Det gjer vel forsåvidt heller ikkje FrP sine politikarar heller.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 16:47   #60
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrP med regjeringsmakt - en skremmende tanke... (med poll)

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

90 % av FPerne er negative til FrP så langt. Jeg FP...

Og eg trur ein del av dei 10 % som er positive er det fordi dei vil sjå FrP tryne og vere ute av regjeringsdiskusjonen (og helst Stortinget også) for godt. :godtruande:

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no