Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Durance

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-08, 21:54   #1
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Durance

Noen som har erfaring med disse produktene?

har sett dem i div blogger og i dag oppdaget jeg at de selges her i byen ble jo litt nysgjerrig på om dette er noe jeg burde hatt? men de var jo liiiitt dyrt da

Erfaringer`?

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-08, 23:35   #2
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Durance

Jeg bruker det innimellom, det er min husmorluksus. Skyllemiddelet lukter fantastisk, og jeg bruker bare noen dråper hver gang. I dag skulle vi ha besøk, da sørget jeg for å sette på tørketrommelen med klær som hadde blitt vasket med dette - da luktet det fantastisk, men diskret lavendel i hele huset.

Oppvaskmiddelet brukes også innimellom, når jeg føler for litt godlukt på kjøkkenet. Det skummer ikke så veldig, så jeg føler ikke at det varer til så mange ting som Zalo gjør. Men når jeg skal bare ta over en gryte, er det helt perfekt.

Det er nesten flaut å innrømme det, men jeg har altså også strykevannet. Det er ikke så drøyt, så det spares til greier der jeg faktisk kommer til å kjenne lukten.

Jeg bruker vanligvis bare Neutral, jeg er ikke fan av sterke såpelukter. Men den deilige lavendellukten når jeg legger meg i nyvasket sengetøy - det er verd hver krone.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 09:28   #3
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Durance

mmmm

Fikk lyst på sånn nå ja! Såg på et par danske nettsider at det var billigere der ja

Men her i byen var det halv pris på noe greier, kansje jeg må tilbake å se om d var skyllemiddel. Det var iallfall håndsåpe og bodylotion!

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no