Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Tips til "hjemmelaget" vitrineskap??

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-08, 11:38   #1
Amic@
Tobarnsmor :)
 
Amic@ sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Innlegg: 806
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Tips til "hjemmelaget" vitrineskap??

Vi har nytt hus og har kjøkken av type som vist på bilde. Trenger litt mer plass til diverse servise, glass og sånt. Og da har vi vurdert litt å finne noen løse skap, men kommet til at en god løsning må være å lage en vegg med kjøkkeninnredning. Har lyst på en litt billigere løsning enn å bruke den kjøkkeninnredningen vi har, og jeg har også mer lyst på en hvit innredning.

Så da har jeg kommet til to alternativer:
Lidingø
Ädel hvit

Har tenkt å ha kolonialskuffer nede, så en eikeplate, og så sette overskap med glassdører i to høyder rett ned på benkeplaten.

Hva syns dere om det? Noen som har bedre forslag? Setter stor pris på andre alternativer, for jeg er ikke akkurat noen interiørguru

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Kjøkken.jpg (24,3 KB, 25 visninger)
__________________
Amic@, M('06) A('10)
Amic@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 11:50   #2
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til "hjemmelaget" vitrineskap??

Jeg ville lagd et vitrineskap ved å sette sånne glasskap som du allerede har oppå kjøkkenbenken (altså glasskap hele veien fra kjøkkenbenken og opp i taket) og med underskap under. Men jeg ville da malt alt (det du allerede har også) hvitt. En venninne av meg har et kjøkken som ligner veldig på ditt bare det er hvitt (dvs en eller annen hvitnyanse) og det er nydelig.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 12:15   #3
Amic@
Tobarnsmor :)
 
Amic@ sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Innlegg: 806
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Sv: Tips til "hjemmelaget" vitrineskap??

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg ville lagd et vitrineskap ved å sette sånne glasskap som du allerede har oppå kjøkkenbenken (altså glasskap hele veien fra kjøkkenbenken og opp i taket) og med underskap under. Men jeg ville da malt alt (det du allerede har også) hvitt. En venninne av meg har et kjøkken som ligner veldig på ditt bare det er hvitt (dvs en eller annen hvitnyanse) og det er nydelig.


Det er det jeg tenker, altså med glasskap direkte på benken. Men jeg har ikke lyst å ha det i samme som kjøkkeninnredningen for det skal liksom være et eget møble om du skjønner! Og kjøkkenet er helt nytt (har kjøpt nytt nøkkelferdig hus) så jeg har ikke hjerte til å male kjøkkenet (som forøvrige er mye finere i virkeligheten enn på bildet.. og bildet er ikke fra vårt kjøkken...)

Men tusen takk for tips altså!!!!!

__________________
Amic@, M('06) A('10)
Amic@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no