Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-11, 09:07   #81
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Jeg tar aldri av meg min. Den er glatt, uten sten, og hekter seg ikke fast i ting.

Eller det vil si, jeg tok den av meg de siste månedene av svangerskapet, men det begynner å bli noen år siden.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 23:38   #82
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Når jeg skiller meg.

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg også.

Wow. Er det ting dere gjør ofte?

Jeg har kun gifteringen jeg bruker daglig. Den er glatt og uten steiner. Den tas av når jeg dusjer, når jeg vasker og tørker hendene, når jeg tar på håndkrem, når jeg trener og når jeg svømmer. Ja, og selvsagt når jeg lager mat som krever at hendene skal ned i deig av et eller annet slag.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 23:55   #83
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv
 
Heddamor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 1.384
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Gifteringen tar jeg aldri av, forlovelsesringen derimot brukes svært sjelden.

Heddamor er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 00:00   #84
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Giftringen (glatt gullring med diamant) tar jeg av hver kveld når jeg legger meg. Ellers tar jeg den av når jeg dusjer, baker og av og til når jeg trener.
Forlovelsesringen har en forhøyet diamant, og den bruker jeg ... hvert fjerde jubelår ...

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 00:49   #85
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Kun når jeg baker.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 10:00   #86
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Ser det er noen som aldri tar den av fordi de ikke får den av. Jeg hadde aldri klart å gå rundt med en ring som ikke var mulig å ta av, jeg får helt finger-klaustrofobi bare jeg kjenner at en ring er bittelitt trang. Hadde jeg ikke fått den av så hadde jeg fått den knepet av, eller hva man nå må gjøre med sånt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 10:08   #87
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Allianseringen tar jeg av hver kveld, gifteringen tar jeg bare av når jeg baker, dvs 2 -3 ganger i året.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 13:32   #88
mammamia
Superaktiv
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 474
mammamia er litt kulmammamia er litt kul
Standard

Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Kun når jeg klatrer hvis jeg husker det.

mammamia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 13:35   #89
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Wow. Er det ting dere gjør ofte?

Jeg har kun gifteringen jeg bruker daglig. Den er glatt og uten steiner. Den tas av når jeg dusjer, når jeg vasker og tørker hendene, når jeg tar på håndkrem, når jeg trener og når jeg svømmer. Ja, og selvsagt når jeg lager mat som krever at hendene skal ned i deig av et eller annet slag.

Det var, eh, humor. :teskje:

Da jeg var gift hadde jeg en stor, tung giftering som jeg så godt som aldri tok av - bortsett fra en gang, hvor den ble tatt av med entusiasme. Etter det kom den ikke på igjen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 15:44   #90
sunilla
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 24
sunilla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

den tar jeg aldri av.hadde den av på slutten av svangerskapet da jeg hovna opp.men ellers sitter den der uansett.

sunilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 23:04   #91
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det var, eh, humor. :teskje:

Humor? Her? På FP? Nei, nå får du gi deg!

(Burde man ikke i det minste være gift flere ganger før man bruker ordet "når"? Og - kan jeg få litt mer saftige detaljer om ringkasting, Maverick? )

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-11, 23:23   #92
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Jeg tar av alle smykker hver kveld. Jeg tar også av ringene når jeg skal bake eller lage annen mat der jeg må bruke hendene i noe klissete. Dessuten når jeg skal ta på håndkrem. Jeg vasker smykker ved å la dem ligge i varmt vann med Zalo og Salmiakk i.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 10:58   #93
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når tar du av deg gifte-/forlovelsesringen?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Humor? Her? På FP? Nei, nå får du gi deg!

(Burde man ikke i det minste være gift flere ganger før man bruker ordet "når"? Og - kan jeg få litt mer saftige detaljer om ringkasting, Maverick? )

Næh, om jeg hadde skrevet "Da jeg skilte meg." hadde det jo ikke vært noe gøy. "Når jeg skiller meg! ", det er først der humorelementet kommer inn, see?



Saftig og saftig. Den lagde fin lyd. :har glassbord:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no