Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvordan påvirker IKEA-labyrinten deg?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-11, 22:25   #41
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan påvirker IKEA-labyrinten deg?

Duftlysene burde bli sperret inne på egen avdeling med stengte dører og eget ventilasjonssystem.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 22:27   #42
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan påvirker IKEA-labyrinten deg?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, de har bygget om. Til det verre. Tettet snarveier og laget en lang sti med barneavdeling og duftlys og det hele.

Du kan jo droppe hele den sløyfen med barneavdelingen ved å gå fra steintøyavdelingen rett til lampene.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 22:30   #43
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.874
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan påvirker IKEA-labyrinten deg?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Du kan jo droppe hele den sløyfen med barneavdelingen ved å gå fra steintøyavdelingen rett til lampene.

Hmm... Åja, der, ja. Selvsagt. Men før var lampene rett ved kassa. Nå kommer man til lampene og må deretter forbi duftlys og bilder og vaser og blomster før man kommer til kassa. Og hvis man skal ha golvteppe eller håndklær må man jo ta hele runden.

Den snarveien ved lampene var forresten avsperret en periode.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 22:49   #44
Effie
wizzzard
 
Effie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 956
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Sv: Hvordan påvirker IKEA-labyrinten deg?

Eg skjønar ikkje ein dritt på min IKEA. (Åsane) Blir forvirra og går meg vekk med ein gong eg ikkje lenger ser eit fjell eg kan sikte på.

Eg klarer ikkje finne den avdelingen eg skal til sjølv om eg føl alle gule striper og nileser kart, så må alltid spør om vegen dersom eg er aleine.
Klarar meg betre i første etasje mellom steikepanner, golvtepper og lamper, men er ikkje så lenge sidan eg fann ut at det var mulig å gå gjennom, og at eg ikkje -må- gå forbi alt.

__________________
Det är ni som är dom konstiga, det är jag som är normal.
Effie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 22:58   #45
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan påvirker IKEA-labyrinten deg?

Uten de gule stripene så hadde jeg gått meg vill på Ikea tror jeg...
Har i grunn aldri sett på de som noe annet enn en veiviser gjennom senteret.

Er godt kjent på Ikea her i byen, og benytter snarveiene når jeg skal til en bestemt avdeling. Er nylig bygd ut på "vår" butikk, så jeg trenger vel noen turer for å bli like godt kjent igjen.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 23:10   #46
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan påvirker IKEA-labyrinten deg?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Du kan jo droppe hele den sløyfen med barneavdelingen ved å gå fra steintøyavdelingen rett til lampene.

Jepp. Men duftlysene kommer du ikke utenom uansett.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 23:31   #47
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan påvirker IKEA-labyrinten deg?

Jeg synes labyrintopplegget er helt uproblematisk. Men så er jeg lommekjent på IKEA og kan snarveiene og sånt. Det finnes vel knapt varehus her til lands (a la en enkelt butikk) med så stort areale som IKEA, og jeg tenker at måten de har lagt det opp på er god, fordi man da som nykomling ikke roter seg bort. Jeg tror det hadde vært lettere å rote seg bort hvis ting var organisert som vanlige butikker, uten en "gangvei" gjennom butikken.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-11, 23:43   #48
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan påvirker IKEA-labyrinten deg?

Oh, er det gul stripe i gulvet altså?
Nei, den har jeg ikke sett, ergo kan jeg vel neppe ha latt meg påvirke i noe særlig grad.

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 06:52   #49
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan påvirker IKEA-labyrinten deg?

Men Westfield altså? Det et jo en av de mest oversiktige shoppingsentrene. Symetrisk og utgang i alle ender. Men IKEA gjør at jeg mister retningsansen fullstendig, men jeg koser meg der og vil uansett gjennom alle avdelingene.

Vito: Det er ikke så mye de gule strekene som selve stien det er snakk om. Man kan omtrent umulig ikke la seg påvirke av stien, man kommer seg jo ikke unna.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 07:14   #50
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan påvirker IKEA-labyrinten deg?

Westfield. Synes det var helt OK jeg.

  Svar med sitat
Gammel 24-01-11, 07:51   #51
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan påvirker IKEA-labyrinten deg?

I Åsane er det vel den stripen med senger som er mest forvirrende. Synes ikke det ble særlig bra etter ombyggingen. Men om man går rett til venstre når man kommer opp så kommer man rett på barneavdelingen.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no