Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvitevaremontering i Bærum

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-11, 18:49   #1
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Hvitevaremontering i Bærum

Vi har kjøpt koketopp og stekeovn fra Ikea, og trenger hjelp til både plassering i kjøkkenbenk og elektrisk installasjon (nye kurser, osv.).

Vi har i to uker prøvd å få til en avtale med Alt For Kunden, men de svarer ikke på mail, ringer ikke tilbake når de sier de skal ringe, osv., så jeg har gitt opp å få hjelp fra dem. Men jeg finner ingen andre firmaer som driver med slikt.

Tips? Anyone?

Og, nei, vi kan IKKE gjøre det selv.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 18:51   #2
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvitevaremontering i Bærum

Jeg ville prøvd hos en elektriker.

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 18:51   #3
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvitevaremontering i Bærum

mittanbud.no ?

  Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 18:55   #4
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvitevaremontering i Bærum

Opprinnelig lagt inn av shg, her.

Jeg ville prøvd hos en elektriker.

Men vi trenger noen som kan tilpasse koketoppen i benkeplaten også. Vi har hørt med et håndverkerfirma, men de gjorde ikke slikt, og jeg ble bedt om å ta kontakt med noen som drev på med kjøkken generelt.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 19:01   #5
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvitevaremontering i Bærum

Noen som kan orden både elektriker og snikkerigreier trenger dere altså. Jeg har en kontakt, men jeg aner ikke om de er rimelige eller ikke. De holder til på Oslo Vest, men har håndtverkere rundt overalt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 19:01   #6
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvitevaremontering i Bærum

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Noen som kan orden både elektriker og snikkerigreier trenger dere altså. Jeg har en kontakt, men jeg aner ikke om de er rimelige eller ikke. De holder til på Oslo Vest, men har håndtverkere rundt overalt.


Jeg tar gjerne i mot tips.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 19:08   #7
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvitevaremontering i Bærum

sendt deg en SMS på elektriker hvertfall. Han gjorde en jobb her hos meg, og jeg fikk han referert fra andre. Han jeg sendte deg nr til er bare én av de ansatte i bedriften, men det holdt for meg for å få inn to stk. elektrikere hos meg. Om de også kan gjøre tilskjæringsjobben vet jeg ikke, men det kan de sikkert svare deg på selv Tror ikke de er hverken spes billige eller dyre, helt normalt priset (hvitt).
Har du sjekket om IKEA kan gjøre noe for deg da?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 19:09   #8
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvitevaremontering i Bærum

Takk, m^2. Melding mottatt.

Har IKEA folk til slikt, da?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 19:20   #9
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvitevaremontering i Bærum

Få kjøkkenet montert profesjonelt og hurtig av IKEAs egne montører. Vi kan koordinere alt for deg, også rørlegger- og elektrikertjenester. Du kan velge om du vil gjøre litt selv, eller om IKEA skal gjøre alt.

Prisliste

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 19:21   #10
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvitevaremontering i Bærum

Jøss, hvordan i huleste har jeg greit å ikke få med meg dette?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 19:24   #11
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvitevaremontering i Bærum

Jeg fikk det med meg da... var det -ea- tro, som skrev om noe slikt en gang?
Men uansett, IKEA har jo de mest geniale hjemkjøringstjenester!!
Gå inn, kjøp, betal, gi dem haugen av stæsj og skap og tunge greier, også 2 timer (og litt kronasjer) senere kommer det to menn og springer alle varene opp i 3.etasje og inn på rett rom. Helt genialt og absolutt verdt prisen.
Det var da jeg virkelig ble klar over at de også skrur opp ting for deg hvis du bare er villig til å betale for det... (Det var ikke jeg for garderobeskapene, men må ha hjelp til å bygge om kjøkkenet når jeg blir rik)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 19:25   #12
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvitevaremontering i Bærum

Jeg har sendt deg PM, men IKEAs løsning høres bra ut!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 20:50   #13
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvitevaremontering i Bærum

Ellers gjør nok elektrikeren plass til koketoppen også.
Det gjør de i hvert fall her.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 09:21   #14
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvitevaremontering i Bærum

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.


Vi har i to uker prøvd å få til en avtale med Alt For Kunden, men de svarer ikke på mail, ringer ikke tilbake når de sier de skal ringe, osv., så jeg har gitt opp å få hjelp fra dem..

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Få kjøkkenet montert profesjonelt og hurtig av IKEAs egne montører. Vi kan koordinere alt for deg, også rørlegger- og elektrikertjenester. Du kan velge om du vil gjøre litt selv, eller om IKEA skal gjøre alt.

Mannen prøvde å ringe IKEAs montørtjeneste, og gjett hvem han ble satt direkte over til?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 11:02   #15
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvitevaremontering i Bærum

En elektriker må jo kunne montere en koketopp, altså skjære ut i benkeplata. Men hadde ikke dere hull fra før, den nye skal bare tilpasses? Burde være enda enklere.
Jeg ville uansett startet med elektriker, og så ville jeg holdt min mann og sønn unna, og vært dame i nød som spør om han kan sette komfyrgreiene på plass også.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no