Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag #10

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-21, 08:35   #941
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Det drømmer minsta mi om. Hvor kan man egentlig lære slikt?

Her har de tilbud om nysirkus gjennom den kommunale kulturskolen, det er der min går (begynte for 4-5 år siden), og har i tillegg begynt i en privat sirkusgruppe. Hun ergrer seg over at det er ALT for lavt under taket i huset vårt. Det er en stund siden hun har holdt på med tissu, for hun har fokusert på andre disipliner, men nå er det visst det hun øver på på treningene, så nå har den kommet opp igjen. Dermed har vi nå for øyeblikket en tissu hengende fra taket midt i stua, og en enhjulssykkel lent mot bokreolen. Gøy med litt underholdning i hverdagen!

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 11-05-21 kl 08:44.
My er ikke aktiv  
Gammel 11-05-21, 08:44   #942
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Her har de tilbud om nysirkus gjennom den kommunale kulturskolen, det er der min går (begynte for 4-5 år siden), og har i tillegg begynt i en privat sirkusgruppe. Hun ergrer seg over at det er ALT for lavt under taket i huset vårt. For øyeblikket har vi altså en tissu hengende fra taket midt i stua, og en enhjulssykkel lent mot bokreolen. Fint med litt underholdning i hverdagen.


Ser ikke helt hvordan jeg skal få plass til sirkus i den bittelille stua mi. Men da har jeg i hvert fall noe å kalle det når jeg hører med kulturskolerektor om muligheten for å få til et tilbud for små og ivrige akrobater. Takk!

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 11-05-21, 11:24   #943
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Å, jeg savner den tiden der alle middagsmåltider ble avbrudt av en jente som bare måtte slå litt hjul i stua.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 11-05-21, 15:24   #944
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Å måtte sette meg inn igjen, fordi det ble for varmt å sitte ute å jobbe.

På denne datoen i fjor måtte de måke fotballbanen for snø før trening.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 11-05-21, 23:31   #945
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Superengasjerte elever på småskolen, som syntes det var imponerende avskyelig, kult og «epic» å lære om nedbrytere i naturen. Mulig filmsnutten fra Newton, med tusenvis av spyfluelarver og åtselbiller gjorde susen. Til uka skal vi ut og grave og pirke etter nedbrytere i skauen. Å være naturfaglærer er skikkelig gøy.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 11-05-21, 23:50   #946
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Et av de koronastengte spisestedene har popup med matvogn i nabolaget denne uka. Hyggelig liten luftetur med Snuppa i lunsjen for å hente mat, og skikkelig god lunsj på hjemmeskolen og hjemmekontoret.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv  
Gammel 12-05-21, 17:11   #947
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.721
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Jeg har vært på shopping idag! Klær og Clas Ohlson! Tenk, jeg kunne gå inn i andre butikker enn pol, apotek, blomst og mat.
:enkel sjel:

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 12-05-21, 17:18   #948
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.610
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Melding om at det blir leirskole for junior i neste uke dersom alt er som nå både her og der ute i havgapet!

vixen er aktiv nå  
Gammel 12-05-21, 17:21   #949
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Møtte på en venninne fra ungdomsskolen og drakk kaffe med henne.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv  
Gammel 12-05-21, 18:00   #950
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg har vært på shopping idag! Klær og Clas Ohlson! Tenk, jeg kunne gå inn i andre butikker enn pol, apotek, blomst og mat.
:enkel sjel:

Samme her. Bare at jeg har vært på garnbutikken.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 12-05-21, 21:40   #951
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Jeg fikk tak i sommerskogstursko med støtte for ankelen og plass til ileggsåla mi, god såle og støtte over ankelen. Jeg gleeeeder meg til å teste dem i skogen i mårra.

Strå er aktiv nå  
Gammel 12-05-21, 22:15   #952
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Jeg har hatt en ganske god dag generelt. Har orket litt småting, og vært og kjøpt meg en MacBook. Det har jeg aldri eid før. Og jeg er ikke utslitt eller kvalm. Krystallsyken har vært snillere med meg i dag enn på flere uker. Og det jeg har hatt av angst for å bli svimmel og kvalm, det har jeg klart å undertrykke.

Og podens ventekarantene varte bare i 5 timer, så han kunne være med mamman sin som konsulent når innkjøpet skulle gjøres.

Bloppy er ikke aktiv  
Gammel 13-05-21, 19:37   #953
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

En flunkende nyåpnet kaffebar rett i mitt nærområde. Som nettopp forsynte meg med en nydelig cappuccino. O lykke! Håper bare de overlever, jeg skal i alle fall gjøre mitt.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 13-05-21, 21:13   #954
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Opprinnelig lagt inn av My, her.

En flunkende nyåpnet kaffebar rett i mitt nærområde. Som nettopp forsynte meg med en nydelig cappuccino. O lykke! Håper bare de overlever, jeg skal i alle fall gjøre mitt.

Luksus!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 14-05-21, 11:10   #955
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Fin tur i skogen med kjæresten i går og første vaksinedose i dag. Og så er det straks helg

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 15-05-21, 13:50   #956
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Morgentur i skogen alene med hunden

Cumulus er ikke aktiv  
Gammel 15-05-21, 15:26   #957
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.610
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Fantastisk vær og hyttehelg. Kjenner hvor godt det er å endelig tine opp. Utpå platten med bålpanne,pølser, kald øl, musikk og løvet spretter rundt en.

vixen er aktiv nå  
Gammel 15-05-21, 17:52   #958
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Nydelig konsert i Vår Frue Kirke, med kammerorkesteret til konservatoriestudentene.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 15-05-21, 19:10   #959
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Langhelg hos mamma og pappa. Ungene koser seg, jeg slapper av, og vi nyter å se andre vegger og turveier. Hyggelig for alle parter!

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv  
Gammel 15-05-21, 19:15   #960
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.006
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #10

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Langhelg hos mamma og pappa. Ungene koser seg, jeg slapper av, og vi nyter å se andre vegger og turveier. Hyggelig for alle parter!

Signerer!

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no