Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-12, 19:17   #141
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Men altså dere. Kaos utafor? Jeg kjenner jeg gruer meg litt allerede for jeg har jo aldri vært der eller på konsert før. Er det mulig for en voksen person med normal høyde å få oversikt over området og skjønne opplegget med en gang?

Det kommer til å være fokus på god og lettfattelig informasjon, og mengder med guider og vektere. Hør på ProSec og ikke klatre over gjerder, så går det meste bra.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 19:21   #142
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det kommer til å være fokus på god og lettfattelig informasjon, og mengder med guider og vektere. Hør på ProSec og ikke klatre over gjerder, så går det meste bra.

Ok, jeg er vanligvis god på å finne frem og skjønne opplegg på nye steder så det går nok bra, tenker jeg.

Klatre over gjerder jeg syns jeg ser meg på vei over noe sånt. Datteren hadde vel dødd av skam. Foreløbig vet hun ikke selv om det, skal prøve å holde tett frem til jul.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 19:40   #143
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Dette var en utrolig fasinerende tråd. Frøkna mi er kjerringa mot strømmen og synes J. B. er fullstendig uinteressant, så jeg visste ikke engang at han skulle komme tilbake (jeg trodde han hadde vært i Norge nå, liksom), og så har det tydeligvis vært ville tilstander på billettservice. For meg er det helt uvirkelig at disse ungjentene kan være hekta, men så var jeg aldri den typen selv som ungdom. Blir nesten litt sosialantropologi for meg, dette.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 19:49   #144
MiaPia
Superduperaktiv
 
MiaPia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
Innlegg: 658
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Hun på 13 vil være 14 på konserten, og dra sammen med tanten sin på 19.

__________________
Säg till om jag stör, sa han när han steg in, så går jag med detsamma.
Du inte bare stör, svarade jag, du rubbar hela min existens. Välkommen.
MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 20:44   #145
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.496
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Dette var en utrolig fasinerende tråd. Frøkna mi er kjerringa mot strømmen og synes J. B. er fullstendig uinteressant, så jeg visste ikke engang at han skulle komme tilbake (jeg trodde han hadde vært i Norge nå, liksom), og så har det tydeligvis vært ville tilstander på billettservice. For meg er det helt uvirkelig at disse ungjentene kan være hekta, men så var jeg aldri den typen selv som ungdom. Blir nesten litt sosialantropologi for meg, dette.


Det er sånn litt for meg også. (Med unntak at jeg ikke har noen datter, men jeg klarer heller ikke helt å skjønne at man blir så hekta)

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 20:55   #146
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.097
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Jeg er deppa for at det ikke blir JB-vin med Nextlife og Pøbel. Og jeg dævver av Nextlife sin guilty pleasure.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 21:15   #147
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Jeg la ut ønskes kjøpt-annonse på finn, og det tar jo helt av!

Har fått sykt mange telefoner, sms'er og mail. Mange som selger billetter (til sinnsyke priser!) og mange som ikke leser godt nok og tror jeg selger billetter. Mange tåredryppende historier. Jeg forstår jo disse jentene, men likevel...

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 21:16   #148
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg er deppa for at det ikke blir JB-vin med Nextlife og Pøbel. Og jeg dævver av Nextlife sin guilty pleasure.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 21:57   #149
Stabæk_fan
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Bærum
Innlegg: 64
Stabæk_fan har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Vi har fått plasser og lurte på å gjøre det til helaften - dvs sove på hotell. Hvilke er å anbefale i nærheten? :ikke kjent: Og når pleier sånne konserter å være ferdige? :ikke vært på konsert før:

De har et nytt like ved TA, husker ikke navnet i farta. Like i nærheten ligger også Raddison Blue Fornebu Park. Du har Hotell Oslofjord i Sandvika og en drøss i Oslo.

Stabæk_fan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 22:13   #150
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.105
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Jeg fikk dra alene på Alice Cooper konsert når jeg var 13, :dån:. Som om det hadde vært aktuelt for gutta mine.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 22:16   #151
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.807
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Vi har nå bestilt billetter på konserten i København, der var det ikke noe problem å få billetter. Alt hva man gjør for disse barna.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 22:31   #152
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Opprinnelig lagt inn av Erica, her.

Vi har nå bestilt billetter på konserten i København, der var det ikke noe problem å få billetter. Alt hva man gjør for disse barna.

Hvor fant du Københavnbillettene? Er inne på danske Billetnet.dk, men finner bare konsertene i Oslo og Stockholm (som også er utsolgt).

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 22:46   #153
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Ah, billetlugen.dk var det. Da er billetter i boks, og jeg er den heldige eier av en absolutt totalt lykkelig 12-åring.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 23:05   #154
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.807
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Ah, billetlugen.dk var det. Da er billetter i boks, og jeg er den heldige eier av en absolutt totalt lykkelig 12-åring.



Vi tar det som en tur, "herlige" danskebåten og Tivoli i København for de som ikke skal på konsert. Blir så bra atte.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 23:24   #155
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Herfra ville det blitt flytur til Oslo uansett, så om vi flyr til København isteden har det virkelig ingenting å si. Dessuten er det praktisk at København-konserten er en lørdag, så slipper vi å ta fri fra jobb og skole. Og så må jeg si at det frister mer med Køben enn med Oslo for meg. Det blir en finfin jentetur med konsert, shopping og hotell.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-12, 00:43   #156
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Ja, Køben hadde vært et alternativ for oss også. Jeg elsker jo den byen!

Maveric: Ståplasser og følge med pappaen hele tiden går vel bra selv om jentene er 8 og 11 år? Han holder de selvsagt langt bak og kaster seg ikke inn i noe pressområder. Eller burde vi heller droppe det?
Jeg har jo vært på et utall konserter, men har bare hatt meg selv å ta vare på, har både holdt meg unna pressområder og kastet meg inn i mølja, så jeg regner med sikkerheten er på topp her også.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-12, 08:54   #157
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Nå fikk jeg noe å tenke på her. Skal vi heller ta en helgetur til Køben hele familien, så drar jeg og jenten på konsert lørdagen?

Håper mannen er litt med på planlegging i kveld og at det er flere billetter igjen ikveld. Det er nå ser jeg.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-12, 18:36   #158
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Kul

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin BieberQZ

Da er 2 stk sittebilletter bestilt til København

Mannen ble med på en helgetur med hele familien da ble det med et litt lettere for meg kjenner jeg. Vi giftet oss i Køben for 10 år siden, så da passer det fint å dra dit alle sammen

Nå gjelder det bare å klare og holde meg til neste fredag da jenten vår fyller 11 år. Hun kom hjem for 2 timer siden og er allerede sur på meg fordi jeg ikke skaffet billetter. Men tror hun ble litt overrasket når jeg fortalte hvor mye jeg virkelig har prøvd.

Takk FP for gode tips! Hadde jo aldri tenkt tanken om køben hvis det ikke var for dere

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no