Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hva leser du nå? Ny tråd!

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-17, 12:05   #11
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå? Ny tråd!

Jeg fikk Lucinda Riley, Syv søstre, i gave, og gikk løs på den med friskt mot, men har strandet etter bare få kapitler. Tror jeg må lese noe annet før jeg gir den en ny sjanse. Det kan jo hende førsteinntrykket spiller meg et puss, men det er jeg ikke motivert til å finne ut av akkurat nå. Så nå får jeg heller se igjennom Kindelen hva jeg har lagret der, om det er noe som frister mer.

Sammen med 05-jenta har jeg begynt å lese bok nr 2 om Miss Peregrines merkverdige barn etter å ha avsluttet Maretorn.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 18-04-17 kl 12:11.
My er ikke aktiv  
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no