Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hjelp, jeg skal lage spilleliste på ipoden

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-12, 09:07   #1
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Hjelp, jeg skal lage spilleliste på ipoden

Jeg trenger musikk på øra når jeg går tur. Jeg er totalt musikkanalfabet. Jeg vet hva jeg liker når jeg hører det. Vil ha noe med litt fart i. Jeg liker det meste. Jeg har aldri hørt så mye på musikk men noen cd-er har jeg jo. Det er typ samleplater med musikk, Bryan Adams, Meatloaf, Aerosmith. Jeg liker også typ DDE, Freestyle osv. Hvordan gjør man dette? Jeg har aldri lagd noen liste. Hvor lager jeg lista? Jeg trenger teskje forklaring fra A til Å.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-12, 09:45   #2
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, jeg skal lage spilleliste på ipoden

Jeg er sånn som deg. Jeg bruker Spotify og abonnerer på andres lister. Jeg får opp en liste over alle facebookvennene og kan se hvilke lister de har. Og så velger jeg f. Eks. En liste som heter jogging eller noe i den duren. Jeg orker rett og slett ikke styre så mye med dette.

Du må ha et premiumabonnement til 99 i måneden sånn at du kan høre på mens du er offline.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-12, 09:51   #3
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp, jeg skal lage spilleliste på ipoden

Jeg liker Dolly Parton's Workin'nine to five, men skulle også hatt flere å velge i. Så jeg henger litt her.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-12, 10:44   #4
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, jeg skal lage spilleliste på ipoden

Godt å se at jeg ikke er den eneste som ikke kan dette.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no