Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-12, 10:33   #21
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Men er det ikke avsindige priser? Fra kr 1410 kr pr billett? http://www.viagogo.com/no/Konsertbil...etter/E-465200

Eller er det steder å bestille som koster mindre?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 10:35   #22
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Jupp, også må man bare prøve igjen og igjen. Var litt usikker når jeg fikk bestilt en om jeg skulle tørre å gjennomføre kjøp, men tenkte at jeg i verste fall fikk kjøpe den andre billetten på finn.no eller noe senere. Men like etter så gikk kjøp nummer to igjennom, og da fikk jeg til ledsager også.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 10:36   #23
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Men er det ikke avsindige priser? Fra kr 1410 kr pr billett? http://www.viagogo.com/no/Konsertbil...etter/E-465200

Eller er det steder å bestille som koster mindre?

Der må du ikke kjøpe, svartebørs og tidligere tatt for å selge falske billetter.
Billettservice.no er stedet. Men til forsalg må du via overnevnte linker.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 10:43   #24
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Et tips er å gå inn å like Telenor på facebook, trykke på linken til forsalg på billetter og bestille en og en. Jeg fikk to billetter på denne måten nå nettopp. Ståplasser, men vi får det hvertfall med oss.

Er ikke de utsolgt alt?

Jeg vurderte kjøpe 2 billetter til lillesøstra mi, men fikk beskjed om at alt var utsolgt for en halvtimes tid siden.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 10:43   #25
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Der må du ikke kjøpe, svartebørs og tidligere tatt for å selge falske billetter.
Billettservice.no er stedet. Men til forsalg må du via overnevnte linker.

Takk! Det var den som kom øverst når jeg søkte på konserten hans. Skal ligge unna.

Men blir en liten 11-åring å se noe som helst fra ståplassen? Og hvor lenge må vi bli stående? :ikke vært på konsert før:

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 10:52   #26
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Tretusen spenn nesten for å følge avkommet på Justin Bieber?

Aldri, aldri, aldri har jeg elsket mine små Kaizersfans mer enn nå.

  Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 10:54   #27
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Tre tusen?
En ståbillett koster 630,- og sitteplass rundt 800.-
Telenor har flere billetter så jeg.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 10:58   #28
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Det var bedre. Jeg hang meg opp i fjortenhundre oppi her jeg, per pers.

  Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 11:00   #29
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

det var juks og fanteri det vistnok

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 11:55   #30
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Tre tusen?
En ståbillett koster 630,- og sitteplass rundt 800.-
Telenor har flere billetter så jeg.


Hmm eg får beskjed om at det er ingenting ledig jeg.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 11:57   #31
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Jeg trykket nettopp på linken og etter tre forsøk fikk jeg mulighet til å bestille, selv om Telenor skriver at det nå er utsolgt. Vi kjøpte ikke billetter nå, da vi fikk tak i i går.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 12:12   #32
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Når jeg trykker på kjøp billett så får jeg beskjed om at det er utsolgt.
Linken går fint ann å gå inn på, og det ser ut som det er ledige billetter, helt til man trykker på kjøp.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 12:15   #33
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Nei se der ja. Bestiller man 1 og 1 så går det fint.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 12:27   #34
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Bra sneglo, da har dere vel billetter i boks dere også?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 12:36   #35
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Nei se der ja. Bestiller man 1 og 1 så går det fint.


Vær obs på at du kan få i ulike områder, ståplassområdet er seksjonert

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 12:49   #36
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Bra sneglo, da har dere vel billetter i boks dere også?

Da har lillesøster fått seg 2 billetter ja
Så da blir hun sikkert hoppende glad.


Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Vær obs på at du kan få i ulike områder, ståplassområdet er seksjonert

Ja eg bestilte i 2 vinduer, også sto det D2 på begge på plassering
Så da regner eg med det er greit

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 13:16   #37
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Jeg tror jeg gir opp for denne gangen. Prøvd via Telenor også. Men vi er litt avhengig å få den 16. da bestevenninnen skal denne dagen. Og nå som jeg leser at det er seksjoner på ståplasser, ja da blir jeg enda mer i tvil. Planen var jo at de skulle være sammen.

Jeg har prøvd å ringe Billettservice, men merkelig nok er jeg ikke eneste som prøver å komme gjennom der. Sendt dem en mail, men de lover svar innen 3 virkedager, hjelper lite akkurat nå

Tror dere jeg møter forståelse hos jenta vår at jeg virkelig har prøvd å få tak i billetter, men det gikk ikke?
Kan ikke lar være å si noe om det, for bestevenninnen vet om det.

Siste mulighet blir å prøve imorgen, men jeg tviler det går bra.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-12, 15:19   #38
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Sett igang pcn så du er klar til halv 9, og trykk og vent
Og kryss fingrene hehe

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 09:06   #39
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Vanskelig! Får ikke opp nettsiden lenger heller. Ja, ja. Jeg prøver.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-12, 09:07   #40
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanskelig tror dere det blir å få billetter til Justin Bieber?

Æsj. Satt klar fra halv ni, men da salget åpnet hang alt seg og jeg mistet tilgang til sidene. Har aldri bestilt billetter til superstars før tydeligvis.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no