Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilken kjendis har du møtt?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-06, 09:08   #21
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Jeg har møtt Halvdan Sivertsen. Han handlet hos meg på en butikk jeg jobbet på, og da han skulle betale sa han: "Slå nu litt av førr en kjendis". Ellers er det dårlig med kjendiser, Helge Reiss har jeg sett et par ganger, men det er vel det.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 09:12   #22
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Jeg festet mye med klysete fotballspillere i Molde i studietiden.
Jeg ble ikke mye imponert gitt ...

Ellers så snublet jeg i en haug av TV2-folkene da jeg jobbet like ved TV2-bygget i Bergen.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 21:25   #23
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Har møtt og pratet litt med Kåre Conradi. Fikk en klem av han t.o.m
Det var etter at jeg var på familie og venner + venners venenr forestillingen de hadde (It's showtime)
Møtte dama hans også, som jeg ikke husker navnet på. Velig hyggelige begge to.
Ellers har jeg pratet bittelitt med de i Stage Dolls, mens vi ventet på at karusellen jeg tok samtidig som dem skulle starte.
Her jeg bor arrangerer idrettslaget hver sommer en fotbalturnering for de minste barna.
Ene året var det rett før jeg hilste på en jeg kjente, i allefall trodde jeg det...
# sekunder før jeg sa hei kom jeg på at det IKKE var noen jeg kjente, mennoen jeg kjente igjen. Det var Tommy Steine (han var der sm pappa og trener)
Han gliste til meg for han skjønte tydligvis hva jeg skulle til å si og så det noe merlige ansiktet mitt når jeg skjønte hve han var.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 21:33   #24
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Satt sammen med Kurt på flyet mellom Oslo og Bergen en gang.

Har også betjent endel kjente fjes på jobb opp gjennom årene. Og så har jeg "halve" RBK boende i nabolaget her, og i området rundt.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 21:35   #25
Gyda
Fullverdig medlem
 
Gyda sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 76
Gyda er litt kul
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Sissel kyrkjebø og Kjell Magne Bondevik.

__________________
As you journey through life take a minute every now and then to give a thought for the other fellow. He could be plotting something.
Hagar the Horrible
Gyda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 21:37   #26
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Hm.
Jeg får ta de jeg har SNAKKET med da.. ikke bare sett.
Jon Skolmen.
Vebjørn Sand.
Gustav Lorentzen.
Eirik Bakke.
Alle Flo'ene.
En haug med håndballspillere.
Toppen Bech.
Nå kom jeg ikke på fler i farten.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 21:39   #27
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Jeg har truffet endel kjendiser i min tid.

Den mest kjente av disse er vel Bonnie Tylor - eller hvordan det nå skrives.

Det mest hyggelige møtet er definitivt da jeg var på tur med en barnehagegjeng.
Jeg leide ei nydelig lita frøken på 3 år, da en gammel dame kom og tok andre hånda hennes.
Slik gikk vi lang tid og skravlet og koste oss - 3-åringen var vakker og utrolig sjarmerende.

Den gamle damen var Aud Schøneman - og hun var like vakker og sjarmerende som jentungen!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 21:39   #28
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Trygve Hegnar. Kul fyr.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 21:39   #29
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Jeg har hilst på Morten Harket og Frode Alnes har jeg hilst på. Han var toastmaster i et bryllup vi var i.
Og sånn helt forresten, så bodde besteforeldrene hans nede i veien hvor sambo er oppvokst.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 21:40   #30
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Eli Kari har jeg kjent siden vi var tenåringer.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 21:40   #31
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Den gamle damen var Aud Schøneman - og hun var like vakker og sjarmerende som jentungen!

Det tror jeg så absolutt!!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 21:41   #32
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Eli Kari har jeg kjent siden vi var tenåringer.

Tanten min sto for grafisk design på boken hennes

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 21:41   #33
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Ser man det.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 22:07   #34
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg har truffet endel kjendiser i min tid.

Den mest kjente av disse er vel Bonnie Tylor - eller hvordan det nå skrives.

Det mest hyggelige møtet er definitivt da jeg var på tur med en barnehagegjeng.
Jeg leide ei nydelig lita frøken på 3 år, da en gammel dame kom og tok andre hånda hennes.
Slik gikk vi lang tid og skravlet og koste oss - 3-åringen var vakker og utrolig sjarmerende.

Den gamle damen var Aud Schøneman - og hun var like vakker og sjarmerende som jentungen!

Aud S. har jeg hatt i frisørstolen mange ganger, en fantastisk personlighet.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 22:32   #35
olfiga
Aktiv
 
olfiga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: på en øy
Innlegg: 116
olfiga har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

har jobbet sammen med Frode Alnæs,kjeftet på Øyvind Elgenes. Festet med Øyvind Leonardsen,ole Gunnar Solskjær og Arild Stavrum er gift med barndomsvennina mi. Og har nesten kjørt på Ole Paus i fotgjenger feltet, men han bør se seg for å ikke gå rett uti gata altså.

olfiga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 22:32   #36
Siggi
håpløs
 
Siggi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 166
Siggi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Opprinnelig lagt inn av Katrin, her.

Jeg møter kjendiser daglig, gjennom jobben min! Jobber i en media bedrift, og her er det kjendiser innom hele tiden.

I går traff jeg jentene fra Lilyjets..... hvis det er noen som vet hvem de er da?

kan jeg få være din nye bestevenn?

__________________
- Galskap er arvelig. En får det av sine barn. -

Siggi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 22:35   #37
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Hm.
Jeg får ta de jeg har SNAKKET med da.. ikke bare sett.
Jon Skolmen.
Vebjørn Sand.
Gustav Lorentzen.
Eirik Bakke.
Alle Flo'ene.
En haug med håndballspillere.
Toppen Bech.
Nå kom jeg ikke på fler i farten.

Hallo?
Du glemte Olav Stedje.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 22:36   #38
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Pinlig!

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 22:37   #39
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Jeg var forresten på sprkreise med Øyvind Leonardsen. I 1985. Det jeg husker best var kompisen hans som ikke brukte undertøy under shortsen. Latterlig morsomt når man er 16.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 22:37   #40
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.117
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Tja. Mitt første og sikkert største møte var vel sikkert Aerosmith når jeg var ung. Det var utrolig stort å få hilse på og få klem.

Ellers har jeg møtt et par i Gatas Parlament & Minor Majority, Daniel Franck gikk i klassen over meg, Diaz i parallellklassen. Ane Brun har jeg møtt noen ganger, hun er god venninne av kjæresten min.

Bjørn Dæhlie og Thomas Alsgaard pleide å handle i butikken jeg jobbet i en periode.

Men sånn egentlig har jeg ikke nærkontakt med kjendiser daglig.

Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no