Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilken kjendis har du møtt?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-06, 23:02   #81
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Fritjof Wilborn (eller åssen det nå skrives)
Gikk i parallell klasse med sønnen.

Kari Traa.
Lars Joakim fra første big brother.
Også et par av gutta i vinskvetten (for de som vet hvem de er)
Var hjemme og fikk pizza hos han ene.
Også kjenner jeg en som kjenner Kurt veldig godt

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 09:59   #82
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Jeg var på scenen med Vazelina Bilopphøggers da jeg var sånn ca 6 år.
Har leika med gutta i Päronsoda da jeg var liten (Espen var naboen min).
Jeg gikk i engelsk-klassen til Jan Werner.
Dan Børge Akerø hadde barn i barnehagen jeg jobbet i.
Har vært i bursdagsselskap sammen med Nrk's Lars Karelius Noer.

Og det var vel det, tror jeg.

Moren min hadde forresten hele New Jordal Swingers på besøk på hybelen sin tidlig på 70-tallet.

__________________
05 07


Sist redigert av Beckett : 20-10-06 kl 10:07. Årsak: Føyde til flere kjendiser.
Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 10:51   #83
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.396
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

La meg tenke litt.

Jeg og en venninne gikk langs stranden på Gotland (store øyen utenfor Sverige) og da ble vi invitert på en strandfest der det var mange kjente skuespillere. Blant annet flere fra Sällskpasresan. Morsomt for vi var på fattig teltferie og da ble det ekstra stas for oss.

Jonas Gardell har jeg møtt ved flere anledninger. En gang tok vi samme fly fra Barcelona og vi løp "om kapp" og pushet på hverandre så vi skulle rekke neste fly fra Kastrup (datasystemet fungerte nemlig ikke på flyplassen i Barcelona så vi var ikke checket inn videre). En morsom fyr!

1988 var jeg i Syden sammen med en venninne. Der traff vi noen norske (vi var jo svenske) gutter. Den ene het Thomas. Vi hold kontakten, skrev brev. Jeg var en gang i Oslo og Geilo og hilste på ham og hans venner og han var i Sverige sammen med en kamerat. Det var ikke noe mellom oss, men vi var nok litt betuttet Kanksj en kyss eller to, men ikke noe mer. Vi holdt kontakten frem til ca 1995. Han var en morsom, meget intelligent og framad gutt (ja han var ikke mann da). I dag er han mer kjent som Thomas Øye som har bodd i Dubai da han ikke kan betale tilbake alle millioner han skylder. Heldige meg som ikke menget meg med ham

Pelen-mannen var veldig mye sammen (nesten hver dag) med Jonas Gahr Støre når de var barn. Han bor bare noen hundre meter unna nå og jeg har også møtt ham ved noen anledninger.

Jeg har vært, hmmm hva skal man kalle det , venninne til en av Sveriges mer kjente imitatører, men det begynte før han ble kjent. Jeg hadde en imitation som han gjorde på min telefonsvarer en periode. Det var kongen som svarte at Pelen ikke var hjemme Ganske morsomt og alle ble lurt første gangen.

Dette er jo ikke noen jeg kjenner, men Pelen-mannen er slekt med en person som forandret hele verdenshistorien, uten å ønske det. For drøyt 92 år siden ble hun og mannen drept. Sophie som sammen med sin mann Franz Ferdinand kjørte i sin bil i Sarajevo og der ble drept av et skudd (eller to), startet uten å ønske det 1. verdenskrig.

I tillegg har en for meg veldig nær familiemedlem under en lenger periode (og for veldig kort tid siden vært sammen med en datter til en meget kjent ex-fotballspiller. Traff datteren jevnlig og faren noen ganger. Vil bare ikke utlevere noen her.

Vi kjenner også regissøren Hans-Petter Moland da de eldre barna i huset er kamerater med hans barn siden barnsben. Pelen-mannen var også kamerat med broren hans når de var unge så de har kjent hverandre lenge.

Jeg har møtt flere, men plutselig så husker jeg dem ikke - teflonhjerne. De fleste er ikke så veldig interessante, kjente bedriftsledere og slike.

Snart kommer det kanskje et bilde her på meg og Røkke

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 11:08   #84
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Pelen-mannen var veldig mye sammen (nesten hver dag) med Jonas Gahr Støre når de var barn. Han bor bare noen hundre meter unna nå og jeg har også møtt ham ved noen anledninger.

Støre syns jeg er en ryddig og flott utenriksminister. Han står støtt når det stormer og har en god måte å argumentere på. Veldig dyktig og interessant mann.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 12:00   #85
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.396
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Her er vi Jeg og Røkke. Ser du ham? Ja, jeg snakket faktisk med ham for Herremannen gikk frem til dem. Herremannen og jeg ser helt snodige ut på dette bildet, men det får dere overse. Han er selvsagt kjempe nydelig normalt sett.

*borte*

Jeg fjerner det snart så dere får være raske.


Sist redigert av Pelen : 21-10-06 kl 16:32.
Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 12:51   #86
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

"Da jeg møtte Røkke" - den var fin!


Sist redigert av -ea- : 21-10-06 kl 23:49.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 12:56   #87
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Har vært på kino med Haakon Magnus en gang, i betydningen vært på samme forestilling som han og livvaktene hans - så bare at de toget forbi og inn på Colosseum da jeg var der og så Kristin Lavransdatter med mine livvakter en gang

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 22:01   #88
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Jeg jobbet en del år i musikkbransjen, så jeg har møtt flere kjendiser enn jeg kan telle tror jeg. Det som er litt merkelig er at etter en stund så tenker du overhodet ikke på det. Jeg tar meg stadig vekk i å tenke "Hmm han/hun har jeg da møtt" når folk snakker om musikere. Noen har jo allikevel festet seg, og her er *trommevirvel* de utvalgte:

Mest hyggelig kjendis: Radiohead. Kjernekarer alle som en. God #2: Iron Maiden. Merkelig hvordan arbeiderklasseguttene fra England aldri legger av seg oppveksten sin uansett hvor store stjerner de ble, det merket jeg mange ganger.

Snåleste kjendis:
Thom Yorke fra Radiohead. Mannen ser ut som en forvirret liten muldvarp og det stemmer stort sett.

Største drittsekk:
Sting, uten tvil. Ikke en eneste god ting og si om ham. God #2: Liam fra Oasis. Det går forsåvidt også gjetord om Mariah Carey og Elton John, men de var heldigvis ikke "mine" artister.

Latest kjendis:
Enrique Iglesias. Han var i Norge i 24 timer og jeg tror han sov 18 av dem. Hyggelig kar dog.

Mest narkopåvirkede kjendis
: Eminem. Herlighet han var et annet sted etter konserten han holdt på Rockefeller.

Fulleste kjendis:
Damon Albarn, sangeren i Blur. Møtte ham i London og
satt og drakk med ham i baren til han datt av stolen (bokstavelig talt).

Morsomste opplevelse:
Stå på scenen i Sentrum Scene og synge med Iron Maiden Barndomsdrøm som gikk i oppfyllelese.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 10:29   #89
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

I jobben min vrimler det av kjendiser, og jeg er nok dermed litt blasert. Men jeg må innrømme at jeg fremdeles blir litt skjelven av Jon Almaas.
Han er mye kjekkere i virkeligheten.
Ami-mannen jobber med en del kjente musikkfjes, så det hender ikke sjelden at jeg treffer på slike også.

Da jeg var yngre var jeg forøvrig hellig overbevist om at jeg skulle gifte meg med Ryan Giggs, hvis jeg bare fikk møtt ham. Har ikke sett snurten av ham ennå, gitt.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no