Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Dolly kommer til norge

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-06, 21:43   #21
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dolly kommer til norge

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

De to journalistene jeg snakket om var henholdsvis musikkansvarlig på en stor studentradio og hun andre skrev i en av våre landsdekkende aviser.

Ja, det var det jeg sa. Den lokale blekka.

:rorotilfiskeskjær:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 21:49   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dolly kommer til norge

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.


Hvem er White Stripes forresten?

White Stripes er et amerikansk garagerockband som består av "søskenparet" Jack og Meg White. Grunnen til gåseøynene er at ingen helt vet om de er søsken eller om de har vært gift.
Hun spiller trommer og han gitar og det er som regel alle intrumentene de bruker. I forbindelse med sceneopptredener bruker de kun hvitt, rødt og svart.

Her er hjemmesiden og her er videoen


(Kilde: youtube.com)
. Her er et liveopptak av deres versjon av

(Kilde: youtube.com)
også.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 23-10-06 kl 22:11. Årsak: gåseøyne/paranteser. Jeg husker aldri hvilken som er hvem.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 22:09   #23
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dolly kommer til norge

Opprinnelig lagt inn av Dolly, her.

Du må bli med på konsert du og!!!!!!! du bor jo i Bergen


Jeg er glatt med!! Så tar vi oss en fest!!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 22:18   #24
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dolly kommer til norge

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

White Stripes er et amerikansk garagerockband som består av "søskenparet" Jack og Meg White. Grunnen til gåseøynene er at ingen helt vet om de er søsken eller om de har vært gift.
Hun spiller trommer og han gitar og det er som regel alle intrumentene de bruker. I forbindelse med sceneopptredener bruker de kun hvitt, rødt og svart.

Her er hjemmesiden og her er videoen


(Kilde: youtube.com)
. Her er et liveopptak av deres versjon av

(Kilde: youtube.com)
også.

Nå har jeg humret meg igjennom Jolene-versjonen. Jeg satt bare og ventet på Mahony og Hightower jeg, for dette minte meg veldig om Politiskolen 2 og denne rockeren som ikke kan snakke skikkelig etter å ha sunget rockemusikk i alle år.

Nå håper jeg ikke jeg tråkker deg på tærne, men dette var virkelig ikke meg.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 22:24   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dolly kommer til norge

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Nå håper jeg ikke jeg tråkker deg på tærne, men dette var virkelig ikke meg.



Neida, jeg er klar over at White Stripes ikke er for alle. Jeg elsker stemmen til Jack White, låtskriveregenskapene hans og musikaliteten. Men nå har vel jeg hørt alt han noensinne har gjort innen musikk også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 08:45   #26
Dolly
Køntri-star
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Innlegg: 290
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Sv: Dolly kommer til norge

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg er glatt med!! Så tar vi oss en fest!!

flott

__________________
Dolly, mamma til Sarah jan. 05 og Emma april 08
Dolly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 08:48   #27
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dolly kommer til norge

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg er glatt med!! Så tar vi oss en fest!!

Jeg er med på en fest!

Jeg tenkte faktisk på deg Dolly, når jeg så at originalen kommer til Norge.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 08:53   #28
Dolly
Køntri-star
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Innlegg: 290
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Sv: Dolly kommer til norge

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Jeg er med på en fest!

Jeg tenkte faktisk på deg Dolly, når jeg så at originalen kommer til Norge.

guddigudd...


dette kan bli kjekt!!!

flere som henger seg på....

__________________
Dolly, mamma til Sarah jan. 05 og Emma april 08
Dolly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 20:36   #29
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dolly kommer til norge

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Versjonen til White Stripes er jo ganske kul, da.

Den er absolutt kul.
Men jeg synes den beste versjonen er Susanna and the Magical Orchestra sin (utenom Dollys egen). Der var først da jeg hørte den versjonen at jeg virkelig skjønte hvor sår teksten er.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 00:11   #30
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dolly kommer til norge

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Nå har jeg humret meg igjennom Jolene-versjonen. Jeg satt bare og ventet på Mahony og Hightower jeg, for dette minte meg veldig om Politiskolen 2 og denne rockeren som ikke kan snakke skikkelig etter å ha sunget rockemusikk i alle år.

Nå håper jeg ikke jeg tråkker deg på tærne, men dette var virkelig ikke meg.

Dolly er sjefen, men dette var direkte radbrekking.
Min far er helfrelst fan, han har vært på konsert i Grand Old Opry ( og den nye) i Nashville, Tennesse. Mamma synes det er grusomt,pappa må høre på idolene sine i hodetelefoner ...

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 08:06   #31
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dolly kommer til norge

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Dolly er sjefen, men dette var direkte radbrekking.

Jaja, bra ikke Dolly føler det på samme måte!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-06, 08:54   #32
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dolly kommer til norge

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.


Jack White

Han og Jack Black skulle jo slått seg sammen på en duett eller noe. De kunne kalt den "Black & White" eller noe sånt. :Prøveråværemorsom:

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no