Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hvilket tørrfor spiser hunden din?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-11, 14:20   #61
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket tørrfor spiser hunden din?

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Det beste min hund vet i hele vide verden, er forresten Landlords papirbleier med omgangssykeinnhold. :kvalm:



Hvorfor gjør de sånt?
Mine er også gale etter bleier med fyll.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 17:31   #62
Sonja Sockersöt
Hjuleglede
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.120
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket tørrfor spiser hunden din?

Hvordan i all verden får bikkjene tak i brukte bleier?

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 18:31   #63
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket tørrfor spiser hunden din?

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Hvordan i all verden får bikkjene tak i brukte bleier?

Min åpner søppelbøtter...

Har ingen bæsjebleier ligende der men det ligger ofte noen bind og tamponger... Ikke særlig gøy å finne dem utover hele bade gulvet og gangen..

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 20:02   #64
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.531
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket tørrfor spiser hunden din?

jeg antar dette er noe av grunnen til at vår hund ikke har adgang til badet annet enn når hun dusjes...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 20:54   #65
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilket tørrfor spiser hunden din?

Krapylet mitt får ikke nærme seg andre etasje på egen hånd. Han har markert på begge gutterommene flere ganger, og det er helt uaktuelt å gjøre igjen for å si det sånn

Han gjør det heldigvis ingen andre steder.
Men å sutte på brukte guttetruser som gutta har slengt fra seg når de kler av seg om kvelden - det er skikkelig digg.

  Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 21:32   #66
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket tørrfor spiser hunden din?

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Hvordan i all verden får bikkjene tak i brukte bleier?

I søpla. Mine går over lik for en bæsjebleie.
Lenge siden sist nå (bank i bordet) vi begynner å bli flinke til å huske å stenge/sette søpla høyt.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 21:35   #67
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilket tørrfòr spiser hunden din?

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Eneste som hunden vår til nød rører er mini sensible 30 fra royal canin...

vi har en bichon frise tispe.

har prøvd mange men hun rynker på nesa og snur ryggen til, smaker ikke en gang

Jeg tror det var denne jeg fikk anbefalt da jeg var innom dyrebutikken i dag. Jeg skal ta med meg resten tilbake og prøve den andre. Den skulle visstnok være tilsatt enda mer smak enn Chihuahua 28.

  Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 09:32   #68
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket tørrfor spiser hunden din?

Vi har royal Canin som tørrfor. Den ene bikkja er kresen, den andre spiser alt.
Men det skal sies at vi stort sett forer med Vom og hundemat, som virkelig er innmari greit for småspiste/kresne hunder. Har ennå ikke hørt om en hund som ikke digger det. Tørrfor bruker vi hvis vi har glemt å tine mat eller er tomme før neste forsyning. Og selv om de stort sett spiser våtfor, vi har aldri behøvd en eneste tannlegetime hos dyrlegen. Begge har rene, fine tenner uten tannstein. Eldste er 6 år gammel.

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 21:37   #69
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket tørrfor spiser hunden din?

Opprinnelig lagt inn av mamaria, her.

Vi har royal Canin som tørrfor. Den ene bikkja er kresen, den andre spiser alt.
Men det skal sies at vi stort sett forer med Vom og hundemat, som virkelig er innmari greit for småspiste/kresne hunder. Har ennå ikke hørt om en hund som ikke digger det. Tørrfor bruker vi hvis vi har glemt å tine mat eller er tomme før neste forsyning. Og selv om de stort sett spiser våtfor, vi har aldri behøvd en eneste tannlegetime hos dyrlegen. Begge har rene, fine tenner uten tannstein. Eldste er 6 år gammel.

Du kan få hilse på min hund. Jeg prøvde å gi ham vom en gang, han så på meg som om det var gift jeg tilbød ham.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 21:46   #70
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.792
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket tørrfor spiser hunden din?

Høres ut som samme typen som min hund

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Du kan få hilse på min hund. Jeg prøvde å gi ham vom en gang, han så på meg som om det var gift jeg tilbød ham.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 21:47   #71
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket tørrfor spiser hunden din?

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Høres ut som samme typen som min hund

Hvis bildet er din hund så er de i alle fall ganske like utseendemessig.

Han er blanding av riesenschnauser og border collie, og er tidenes kuleste men særeste hund.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 10:48   #72
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket tørrfor spiser hunden din?

Det hender jeg skulle ønske dyret mitt var litt mindre matglad. :flirer: Ref. pepperkakedeig og ertesuppe.

Nå har jeg for øvrig byttet ut Frolic med, eh, noe annet jeg ikke husker hva heter, og det går visst ned som bare det, uten at magen er mer klønete å forholde seg til. Fine greier.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 10:55   #73
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket tørrfor spiser hunden din?

Dene en hunden, Jack'en, er allergisk, og spiser spesialfôr fra veterinæren.
Husker ikke hva det heter, men kan det være Eukanuba, eller hvar det heter tro? Hunden klør og klør og får medsiner daglig.

Amanda spiser det meste av tørrfôr. Jeg bytter på litt så hun ikke skal bli kresen, og blander litt. Kjøper det meste i dyrebutikken.

Jeg bløter opp litt av det i vann, og litt er helt tørt, og så får hun ev middagsrester. Nå spiser hun en gang om dagen, men tidligere da hun spiste to ganger daglig fikk hun kun tørt til frokost.


Kattene våre får bare tørrfôr. De spiser Royal Canin. Har sluttet helt med våtfôr til de.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 12:35   #74
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.792
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Re: Sv: Hvilket tørrfor spiser hunden din?

Jepp det er min hund på bildet. Han er nok en Miniutgave av din. (Blanding mellom Bichon Frisè og Shih Tzu)

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Hvis bildet er din hund så er de i alle fall ganske like utseendemessig.

Han er blanding av riesenschnauser og border collie, og er tidenes kuleste men særeste hund.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 12:57   #75
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Re: Sv: Hvilket tørrfor spiser hunden din?

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jepp det er min hund på bildet. Han er nok en Miniutgave av din. (Blanding mellom Bichon Frisè og Shih Tzu)

Verdens kuleste Hårek
Som danset rundt og rundt, og rundt og rundt i går i skogen for å få godbit

  Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 13:00   #76
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.792
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Hvilket tørrfor spiser hunden din?



Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Verdens kuleste Hårek
Som danset rundt og rundt, og rundt og rundt i går i skogen for å få godbit

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-11, 21:43   #77
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Sv: Hvilket tørrfor spiser hunden din?

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jepp det er min hund på bildet. Han er nok en Miniutgave av din. (Blanding mellom Bichon Frisè og Shih Tzu)

Haha kuleste blandingen!

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-11, 09:51   #78
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket tørrfor spiser hunden din?

Nå har jeg kjøpt Brit Care og det er det første fôret hunden har vist interesse for!

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-11, 20:03   #79
Luice89
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 8
Luice89 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilket tørrfor spiser hunden din?

Jeg bruker Royal Canin til vanlig. Men hvis min har en liten sær periode, går jeg tilbake på Eukanuba valpefôret jeg brukte når henne var valp
Det er mange hunder som liker det bedre siden det er mer fett i det

Luice89 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-11, 16:56   #80
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket tørrfor spiser hunden din?

Min var veldig sær..

Jeg har akkurat lest litt om råforing og tenkte at jeg kunne gi det er forsøk men jeg tvilte på at tispa mi ville være interessert i rå kyllingben og oksehaler.

Der tok jeg feil gitt..

Hun elsker det. Hun nølte ikke en gang når hun såg det!

Har vert å kjøpt V&H fôr til henne nå og det går rett ned.

Helt tydelig at dette er noe hun liker mye bedre enn det jeg har gitt tidligere!

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no