Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Har dere vaskehjelp?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Har dere vaskehjelp?
Ja 37 27,82%
Nei, og vi har ingen planer om å skaffe det 41 30,83%
Nei, men vi vurderer å skaffe det 55 41,35%
Deltakere: 133. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-07, 13:40   #101
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere vaskehjelp?

JA! Og det er vår beste luksusinvistering! Jeg ofrer gladelig fancy frisør og månedlig klesshopping til fordel for vaskehjelp

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 08:07   #102
Poppy
Lets eat some cake
 
Poppy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5
Poppy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har dere vaskehjelp?

Ja, og vi er veldig fornøyd. Når jeg var hjemmeværende gjorde jeg det selv. Men siden jeg er i 100% arbeid er det greit at jeg også får noe fritid.

Det beste av alt er at når man kommer sliten hjem og alt er nyvasket. Det er en deilig følelse.

Det kan bare anbefales

Poppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 10:19   #103
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere vaskehjelp?

Vi har ikke vaskehjelp, nei, men skal ikke se bort fra at vi prøver å skaffe oss det til høsten når begge blir i full jobb

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 10:32   #104
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere vaskehjelp?

Nei, har nok ingen planer om det heller. Vi får klare våre 55 kvadrat på egenhånd.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 12:53   #105
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere vaskehjelp?

Vi har ikke, men jeg har vurdert det. Jeg er litt nøye, så det spørs vel om jeg hadde blitt fornøyd.

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 13:19   #106
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere vaskehjelp?

Jeg finner ikke! Vil ha, men helst en som anbefales av bekjente.... Vi er enige om å skaffe oss vaskehjelp, så det gjenstår bare å få ut finger'n. Har hus på 250 kvm og 4 barn, så litt hjelp hadde gjort seg!

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 13:19   #107
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere vaskehjelp?

Ja, jeg er da gift? :skjønner ikke spørsmålet:




Nei. Vil ha. JA!

Det får vente til vi har råd til det. Enn så lenge lukker jeg øynene når det blir for ille. Her en dag prøvde jeg å gjøre en avtale med morfaren min på noen og nitti, jeg rydder og vasker huset hans, og han rydder og vasker leiligheten min. Det gikk visst ikke, gitt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 16:28   #108
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere vaskehjelp?

Har, og har hatt det i de siste 9 årene. Ville ikke vært foruten, sparer ekteskapet for mange krangler og gir oss fritid vi kan bruke sammen.

En eller annen brukte argumentet om at de ikke ville gi nøkkel til fremmede. Det har vi som regel ikke gjort, men har avtalt at personen skal komme til et gitt tidspunkt hvor vi (eller naboen) låser de inn, og at vi ser over selv før vi gir de betaling og de går igjen. Har fungert bra, pluss at da får vi kvalitetssikret også.

Dessuten, om de ikke gjør en bra nok jobb er det jo den som er arbeidsgiver som må si fra om det, hvis ikke tror jo vedkommende at alt er fryd og gammen?!

Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-07, 21:21   #109
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har dere vaskehjelp?

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Akkurat sånn har vi det også. Jeg ønsker vaskehjelp, mannen vil ikke ha inn fremmede.
Men jeg nekter å vaske gulv mer, jeg gjør nok med å rydde over og vaske klær og sånt. Og jeg jobber alt for mye til at jeg gidder å bruke fritid på å vaske gulv. Så for noen uker siden fortalte jeg mannen at nå kommer ikke jeg til å vaske gulv mer. Jeg kan betale vaskehjelpen, og om han ikke vil ha vaskehjelp så får han sørge for at gulvene er rene.

Han har vasket dem i tre uker nå, men jeg er spent på hvor lenge det holder. Jeg tenker det blir vaskehjelp når mannen skal ut i arbeid igjen fra foreldrepermisjon i august jeg.

Dette er omtrent samme situasjon som hos oss. Jeg har snakket frempå om vaskehjelp lenge, men hver gang jeg nevner det for mannen hopper han opp og sier at han kan vaske. I det siste har han faktisk gått løs på gulvvasken uten at jeg har nevnt vaskehjelp i forkant. Jeg husker ikke sist jeg vasket gulv.

Må jo legge til at at jeg er en racer på rydding, klesvask og støvtørk.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no