Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Er dere hyttemennesker?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-11, 23:27   #21
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Jeg kan fint være turmenneske som trives i fjellet og går fjelltur og sånn. Jeg vil bare ikke eie selve hytta. :hater vedlikehold:

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 23:31   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.980
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Vi har hytte. Jeg er hyttemenneske, mannen min er ikke det. Vi har et år igjen på "teste ut hytte"-perioden vår, og jeg vet ikke helt hva som skjer til neste år.

Vi forsøker å jobbe så lite som mulig med hytta, men i år må vi male den. Så jeg antar at det alltid vil være vedlikehold som må gjøres.

Vi bor midt i Oslo. Jeg synes derfor hytta gir en nærhet til skog og mark vi ikke får hjemme. Og hjemme synes jeg alltid at vi "må" så mye. På hytta skal vi bare være sammen. I tillegg har vi hytte i min hjemkommune, så vi har mye besøk av mine barndomsvenner.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 23:31   #23
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.980
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Dobbelt

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 23:35   #24
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Jeg er hyttemenneske, men vi har ikke hytte. Vi ønsker oss hytte da, men vi har ikke økonomi til å ha egen hytte nå, i tillegg til at vi er kresne og ikke vil ha noen hyttefelt-hytte. Det skal være hytte på den ytterste nøgne ø eller en ensom fjellrabb eller noe sånt, naboer har vi nok av i byen. Jeg synes forresten det er kjempeflott med DNT sine hytter for oss hyttemennesker uten hytte.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 23:37   #25
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Er ikke noe vant med hytteliv, men har et par ganger tenkt at kanskje jeg ville hatt en i hjembygda, og det bare fordi jeg liker å være aleine for meg sjøl og ikke nødvendigvis hjemme hos mor. Men det blir neppe realisert noengang.

Jeg liker ikke utedo og strømløse greier. Nei, min hytte skal ha parkering rett utenfor, og selvsagt strøm og vann og induksjonskomfyr og oppvaskmaskin. Det er kanskje et hus jeg vil ha.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 23:40   #26
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Hvis jeg hadde bodd i en leilighet midt i en storby er det mulig jeg hadde blitt hyttemenneske, forresten. Jeg synes det er veldig greit å ha tilgang på marka. Egentlig vil jeg se sjøen fra stuevinduet også, men det gjør jeg ikke der vi bor idag. Det savner jeg litt, men det går fint.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 23:44   #27
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Vi har hytte. Og vi elsker å dra på hytta.

Pakke gjør vi på 10 minutter, null stress. Handle må vi gjøre om vi drar på hytta eller er hjemme.

Vi har en effektiv kjøretid på 1 t 50 min. til hytta, og vi har bilvei helt frem til døre. Vi har innlagt strøm, men ikke vann. Vi har forbrenningstoalett inne i hytta, og det er lett og tømme og helt luktfritt. Dusjkabinett har vi på badet. Vi har ikke kjøpt inn vannpumpe og vannvarmer til dette ennå, men det funker med bøtte og øse også.

Det er lite vedlikehold ennå, og ved bestiller vi fra nærmeste bonde. Bonden måker veien om vinteren så vi kan dra på hytta uten å be måkemannen måke veien.

Vi har tv, spillerom og parabol på hytta. Internettilgang også. Men vi bruker ikke dette så mye egentlig. Det blir mye brett- og kortspill. Peis, rødvin og utegrilling. Vi slapper av på hytta på en helt annen måte enn hjemme nettopp fordi vi ikke MÅ noe som helst. Gjør vi det ikke den ene helgen vi er der, så gjør vi det en annen helg.

Men selv om vi har valg å investere i hytte, er det ikke dermed sagt at vi ikke har tid og råd til å reise. For det gjør vi, men vi har hytte også.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-11, 23:48   #28
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Jeg trives med hyttelivet, med det mener jeg å leve et enklere liv (hyttene vi har tilgang til i familien er uten innlagt vann, men med strøm.
Å ha mindre å gjøre av de hverdagslige tingene, større nærhet til naturen osv.

Men å ha ansvaret med hytte tror jeg ikke jeg vil ha. Vi har begge foreldre med hus og hytter som sannsynligvis går i arv. Da kan det være aktuelt å arve den med minst vedlikehold, for jeg trives godt der. Jeg har imidlertid ikke lyst til å føle at jeg må pakke hver helg for å "forsvare" pengene/tidsbruken på vedlikehold.

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 00:01   #29
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Jeg er mer hyttemenneske enn jeg trodde.

Vi har leid hytte på vinteråremål og likte det så godt at vi var inne på tanken på å kjøpe. Men så svir vi vekk masse, masse penger på å reise og vil ikke ofre reisene for hyttekjøp og så er vi like langt.
Vi har stort hus med alt det vedlikeholdet et stort hus og hage medfører, så det var veldig behagelig å leie. Og så må jeg ha do og dusj og helst internett. Men ikke oppvaskemaskin.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 00:09   #30
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.396
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Tja. Jeg skulle ønske svigers hadde hytte som vi kunne låne. Innimellom hadde det vært fint med et sted å reise til for å slappe av, men foreløpig har vi nok med å komme oss gjennom husarbeidet i huset vi bor i til hverdags.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 00:13   #31
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Vi er hyttemennesker. Hytta vår har utedo, brønnvann med manuell pumpe og ingen strøm. til gjengjeld ligger den 30 m fra stranda, helt uten naboer og med natur på alle kanter. Og det tar kun en drøy time fra leiligheten midt i byen.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 00:19   #32
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Hytten (eller leiligheten) er et deilig sted i alpinbakken med bedre standard enn hjemme. Ja, jeg trives her! Og ville ikke vært det foruten. Selv om det ofte synes pes å dra hit, og enklere å bare være hjemme. Men vi (som i meg og Mr. Norway) har godt av å være her.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 00:25   #33
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Ja, men bare om sommer'n.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 00:41   #34
Olive Oyl
Sperret
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 697
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Jeg er definitivt et hyttemenneske, men det er fordi jeg er enormt glad i å være akkurat der hytta vår ligger. Hytta i seg selv er helt enkel, uten innlagt vann og strøm, og det er ikke mye vedlikehold å snakke om. Heldigvis. Men jeg elsker å være der, med vedbæring, vannbæring, matlaging på vedovnen (okei, vi har gasskomfyr også), fisking og bading i vannet, turer i skogen og fjellet rundt og helt helt helt stille om kveldene. Fantastisk.

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 00:47   #35
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Jeg er hyttemenneske. Jeg er oppvokst med hytteferier (i Trysil) både vinter og sommer. Ski om vinteren og fiske, turer og bading i elv om sommeren. Vanligvis har vi reist dit i påsken for å få sesongens siste skiturer. Men i år er det jo blitt vår, så vi(jeg) orker ikke tanken på sørpesnø og reiser heller til sørlandet for å åpne sommerhuset vårt.

Vi kjøpte et gammelt småbruk på sørlandet for 5 år siden. Rett ved vannet, med strand, brygge, diger tomt, utedo og et nedslitt gammelt hus. I snart fem år har vi hugget trær, klippet ned buskas, jobbet i hagen, malt ute og totalrenovert inne. Og vi elsker det! Vi jobber og slapper av, barna har masse ting å finne på, vi har båt og strand og er ute hele tiden og har det som plommen i egget. Mannen klipper plenen og kjører båt og jeg renoverer hus og lager mat. For meg er den perfekte sommerferien å kunne sulle barbeint rundt i malebukse.
Heldigvis har vi mulighet til å reise litt selv om vi har skaffet oss sommerhus, og det er jeg glad for - jeg liker å kunne gjøre begge deler.

Og forresten: Det heter i Trysil. I Nybergsund, på Østby, i Ljørdalen, på Knettsetra, i (Inn)Bygda og i Jordet. Moren min hadde aldri tilgitt meg hvis jeg ikke hadde oppklart dette. :har-gener-fra-bygda-bak-sjumilsskogen:

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 17-04-11 kl 00:57.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 01:18   #36
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Nå har aldri hytteliv vært synonymt med oppussing for meg, men heller avveksling fra hverdagen/et fristed.

Ja, jeg liker hytteliv. Jeg kan også gå på ski ut døra her, men det er ikke det samme. Hensikten er å komme seg vekk, og være et sted man assosierer med avkobling.

@pøbelsara: Jeg vokste også opp med hyppige besøk på hytta vår i Trysil.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 01:39   #37
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Vi har hytte, på fjellet. Og det eneste jeg egentlig savner nå som vi bor i USA er hytta - mørket, stillheten, naturen.

Hytta vår er ny (2005) og det er ikke mye vedlikehold å snakke om. Male litt og olje terrassen, men vi snakker en etasje, og det er i grunnen bare meditasjon å gjøre det en solskinnsdag. Jeg forbinder hytta med ro og fred og avkobling. Jeg tror jeg hadde solgt huset før hytten.

Ikke er det stress å dra dit heller. Vi har alt vi trenger der, og vaskemaskin slik at vi ikke trenger å ta noe med hjem igjen. Vi har fylt opp med tørrvarer og har fryser. Trenger bare å ta med melk, frukt og grønnsaker som regel.

Nei, hytta er alt annet enn stress.

Forresten bruker vi hytta like mye hele året, ikke bare om vinteren. Det er terapi å plukke blåbær for å steke pannekaker og spise på terrassen i frisk fjelluft.

Som sagt er det ikke mye vedlikehold på en ny hytte, men om det skulle bli mye, så går det an å kjøpe seg ut av det man ikke føler for å gjøre selv. Og en ting måtte vi lære oss - vi trenger bare å dra dit når vi vil, og det er helt ok å dra andre steder om vi føler for det. Selv om det er vinter- eller påskeferie. Vi vurderte faktisk å selge den fordi den ble brukt for mye.

__________________
Now it's nothing but MY way!

Sist redigert av Milfrid : 17-04-11 kl 01:58.
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 01:46   #38
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

For meg er det en gåte at folk reiser på fjellet i påsken. Jeg skjønner det er fint i påskefjellet altså, men å oppsøke snø og skiføre når det endelig omsider er blitt vår?


Kan ikek få sagt det bedre sjøl.

jeg kunen godt tenkt meg hytte hvis jeg slapp vedlikehold og ansvar, men bare hatt en hytte vi kunne reise til når i hadde lyst uten tanke på annet enn å være sammen og slappe av.

Vi hadde dog kolonihagehytte noen sesonger og det er absolutt noe jeg godt kunne tenkt meg å fortsatt ha.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 06:47   #39
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Hytte er hyggelig de to gangene i året jeg er der(familiehytte). Vann og strøm er et must, oppvaskmaskin og dusj er viktig, men ikke avgjørende.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 06:54   #40
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Vår hytte har ikke vei fram om vinteren, og vi har lært å sette pris på det. Men vi har vann, strøm, dusj, vaskemaskin, tørketrommel og oppvaskmaskin. Jeg må ærlig innrømme at de tingene er noe av det som gjør hyttelivet attraktivt.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no