Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Er dere hyttemennesker?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-11, 07:57   #41
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Siden vi er selvpinere som alltid har en haug med prosjekter på gang, så er vi sikkert hyttefolk av legning. Vi har tilgang til flere hytter og liker både å være ved sjøen og på fjellet. Vi kommer helt sikkert til å skaffe oss egen hytte så sant cashflow'en tillater det, og så får vi stein-sakse-papire om det er best å ha en ved sjøen (all den tid vi bor ved sjøen) eller på fjellet.

Jeg er i likhet med Cuyahoga oppvokst på gård og er strengt tatt ukjent med konseptene "avslapning", "ferie", "rekreasjon", "reise vekk med familien". Jeg lærer av min mann og begynner å sette stor pris på det å gjøre ingenting, det å gjøre noe annet og det å gjøre det et annet sted. Det begynner også å bli lenge siden jeg jobbet så mye fysisk i fjøs og på jorder hver ferie at tanken på å skulle feriere ved å bygge/rive/rydde/ordne virket fjern.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 08:22   #42
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Vi har hytte - og jeg har gitt det 3 år for å avgjøre om jeg er hyttemenneske. Jeg liker det - men da for å slappe av, fiske, bade, drikke kaffe, dra på blåbærtur osv - mannen liker hytta for å ha prosjekter. (vi bor i hus i borettslag, så her er det lite mulighet for slikt)
Vi har klær liggende på hytta og handler på vei dit....ikke fuzz altså.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 08:26   #43
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Nei, virkelig ikke! Med mindre det er en diger lukseriøs sak med svømmebasseng, egen bar og sånn ...

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 08:40   #44
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.005
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Er ikke noe hyttemenneske nei, kan være fordi vi aldri har hatt hytte

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 09:04   #45
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Vi drar mye på hytteturer. Men det er ikke snakk om små og primitive hytter. Den typen er jeg definitivt ikke. Komforten bør ikke være dårligere enn hjemme, for jeg har aldri skjønt at det skal kunne være avslappende.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 09:15   #46
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Nei, vi er ikke hyttemennesker. Vi liker å reise ulike steder utenlands, og bruker både fritid og feriebudsjett på det.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 09:28   #47
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Tja. Liker vel hytteliv siden vi innimellom er på DNT- eller Statskog hytter, men kunne ikke tenkt meg å investere mye tid og penger i egen hytte.
Vi har tilgang på hyttetomt ved havet, men blir nok aldri å benytte oss av den.
Vi har campingvogn, og har for første gang i år hatt den på vintercamp. Det litt enkle livet i hytte/vogn tiltaler meg mer alle andre årstider enn vinteren. Det er mye å pakke og tar tid å varme opp.
Ikke er noen av oss særlig glad i snø og bortoverski.
Det jeg liker best med hytte/vogn livet er at vi har så god tid til hverandre. Hjemme er det alltid noen som skal ett eller annet.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 09:48   #48
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Mannen er oppvokst med hytte. Jeg er det ikke. Ingen av oss kunne tenke oss det i dag. I helgene gjør vi ting hjemme, og i ferier drar vi nordover eller ut av landet, eller er hjemme.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 09:54   #49
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Vi bygger hytte ved sjøen, med vann og strøm. Jeg gleder meg veldig til vi kan begynne å bruke den.
Hytter langt til fjells, med utedo, er ikke noe for meg.

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 09:55   #50
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Niks. I den forstand at jeg overhodet ikke har lyst til å bruke mesteparten av ferietida og -pengene på samme sted, og i hvert fall ikke ønsker meg mer vedlikeholdsarbeid i livet mitt. Vi skal aldri ha hytte.

Når det er sagt, har jeg vokst opp med hytte ved sjøen, og har store mengder nostalgiske minner derfra, så det er ikke det at jeg ikke skjønner poenget.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 10:03   #51
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Vi er hyttemennesker, men har ikke hytte. Leide 1 år på åremål, og det falt veldig i smak!
Det er ikke noe pes å pakke når man skal på egen hytte. Man har jo det meste på hytta.

Vi hadde hytte med alle fasiliteter (men ikke Internett og vannklosett). Det var forsatt en hytte, ikke hus. Savner veldig å være der! Det eneste som var pes var å passe på vannet de ukene det var 20 minus. Og det var noen uker gitt... Ellers storkoste vi oss! På sommeren ville jeg nok foretrukket hytte ved sjøen, selv om vi fikk noen fantastiske dager der på sommeren også. Et must med å ha hytte (for oss) er å ha kort reisevei. Vi hadde max 1 1/2 time, kom litt an på føret.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 10:06   #52
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Vi hadde nok aldri kjøpt oss hytte hvis det ikke var fordi vi arvet svigerfars hus. Dermed hadde vi finansiering og ferdig innbo på én-to-tre. Hytten heter Svigerfarsetra, og det er virkelig veldig hyggelig å ha brukt pengene hans på noe håndfast, å ha ham rundt oss og med oss og huske ham hver dag vi er der gjennom å sitte i sofaen hans, spise av de underbare gamle tallerkene hans, skaugumbestikket og i det hele tatt.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 10:07   #53
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Tja, jeg er ikke sikker. Familien min har aldri hatt hytte, og ikke sambos familie heller, men jeg har alltid likt å være på hyttetur. I en periode hadde vi en sparekonto som het "hyttekonto", men etter at vi flyttet til midt i naturen og et litt hytteaktig liv, har kontoen blitt en alt mulig-konto. Det hadde muligens vært lurere å spare til hytte i byen.

Jeg savner å ha et sted å reise uten at man må planlegge noe videre hvor man kan være for seg selv eller kanskje først og fremst ta med venner. Det er jo imidlertid mange muligheter for hytteturer i marka som vi brukte flittig før vi fikk barn, og det burde vi i grunnen begynne med igjen.

Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 10:18   #54
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.511
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Nja, jeg er ikke så veldig hyttemenneske, men jeg eier nå ene halvparten av hytta vår. Den brukes imidlertid mest av foreldrene mine. Jeg har ingen ansvar for noe som helst vedlikehold, det gjør foreldrene mine og broren min(han eier den andre halvparten).
Vi har hytte uten innlagt strøm og vann og heller ikke internett. Men jeg trives veldig godt der når jeg først drar dit, så det kan hende jeg gjør det oftere nå som barna er blitt større.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 10:19   #55
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Vi er hyttemennesker ,men har ikke hytte selv.Har tilgang på hytte heldigvis, etterhvert håper jeg vi kan kjøpe en selv også.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 10:40   #56
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Ønsker meg ikke hytte, men synes det er hyggelig av og til. Vi har hatt hytte - eller feriehus - på Nordmøre i flere år, som vi solgte nå i våres, og jeg kan ikke si jeg tar det så tungt. Vi har tilgang til feriehus når vi måtte ønske, og det holder for meg. Skulle vi beholdt huset - som vi arvet etter faren min - så måtte det mye vedlikehold til, som ville blitt alt for dyrt, i forhold til hvor mye vi ville fått brukt det.

Campingvogn derimot - max 2 timers kjøring hjemmefra - det er et bedre alternativ slik det er nå.
Da har man jo "hytte", og atpåtil en mobil hytte, som man kan sette der man vil. Det har vi vurdert, og skal vurdere videre. Nå får vi bil med hengerfeste også, så det åpner seg muligheter. Vi ville hatt veldig godt av å komme oss unna TV, internett og bare være sammen

  Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 11:02   #57
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.926
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Vi ønsker oss hytte. Den skal ligge på fjellet og ikke for langt fra kollektivtransport slik at vi kan få masse besøk. Vi ønsker oss litt standard, helst strøm og vann.

Men vi vet at det er lenge til vi eventuelt får råd, og at akkurat nå er det deilig å kunne ha helgene i byen også, så vi stresser ikke veldig med det.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 11:45   #58
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Jeg er ikke, men jeg er på vei til å bli tror jeg.
Vi har ikke hatt noen hytte i familien før de siste åra, dog uten vann og strøm. Så vi har ikke vært der så mye.

Nå har vi bygd oss hytte selv. Men ikke på fjellet (det ville jeg ikke). Det er et område som kan brukes hele året, men det er nok finest vår/sommer. Vi skal ha oss båt også tenker jeg.

Synes det blir spennende å se hvordan vår hyttebruk blir. Men den er iallefall bygd for å kunne ta i mot overnattingsgjester og venner, og det er litt viktig.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 11:46   #59
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg er ikke, men jeg er på vei til å bli tror jeg.
Vi har ikke hatt noen hytte i familien før de siste åra, dog uten vann og strøm. Så vi har ikke vært der så mye.

Nå har vi bygd oss hytte selv. Men ikke på fjellet (det ville jeg ikke). Det er et område som kan brukes hele året, men det er nok finest vår/sommer. Vi skal ha oss båt også tenker jeg.

Synes det blir spennende å se hvordan vår hyttebruk blir. Men den er iallefall bygd for å kunne ta i mot overnattingsgjester og venner, og det er litt viktig.

Men sånn egentlig, om jeg kun skulle tenkt på MEG, så kunne jeg like gjerne tenkt meg en ferieleilighet midt i en storby.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-11, 12:11   #60
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er dere hyttemennesker?

Jeg er ikke hyttemenneske ut fra definisjonen her i tråden.

Vi har hytte og det fins ikke noe annet sted jeg slapper av på samme måte som på hytta. Hytta er helt ny og er like stor som huset vårt så jeg kjenner ikke igjen det å skulle presse seg sammen på liten plass.

Vi elsker å reise så vi gjør det i tillegg. Det er ikke slik at det ene nødvendigvis utelukker det andre. Vi ville aldri reist til utlandet alle de helgene vi tilbringer på hytta uansett, det begrenser seg pga tiden. Hytta er såpass nærme at det går fint å reise dit for en helg eller en dagtur om vi heller ønsker det.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no