Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Fiolin til 1000-1500 kr?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-11, 23:59   #1
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fiolin til 1000-1500 kr?

Jeg har lyst til å lære å spille fiolin. Kan man få ta i en helt grei fiolin for nybegynnere til 1000-1500 kr? Eller må jeg over i en [i]helt/I] annen prisklasse?

Og er det noen som vet om en fiolinlærer i Bergen? Kan også være musikkstudent.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 00:08   #2
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fiolin til 1000-1500 kr?

Hva med musikkskolen? Kulturskole? Der får man gjerne leid fioliner og tatt spilletimer - og betaler da en pris for dette pr. halvår. Så får du prøvd deg før du går til innkjøp av instrument.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 00:13   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fiolin til 1000-1500 kr?

Nja ...

"Helt greie" fioliner koster mer enn 1500 kr, men det er mulig du finner noe som virker til den prisen. Du kan jo også prøve å få leid noe; kanskje fiolinlæreren kjenner noen som har en en til overs for en periode?

Hvis du sender en forespørsel til musikkonservatoriet og musikkskolen, vil jeg tro at du vil kunne få tak i en lærer ganske greit.

Lykke til.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 00:18   #4
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.631
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fiolin til 1000-1500 kr?

Jeg har en jeg kjøpte for 5500 i sin tid, du kan få den for 2500 om du vil.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 00:21   #5
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fiolin til 1000-1500 kr?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg har en jeg kjøpte for 5500 i sin tid, du kan få den for 2500 om du vil.

Med forbehold om at annemede ble lurt i sin tid, så vil du mye heller ha den enn en ny til 1500. Fioliner taper seg ikke ved å være brukt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 00:31   #6
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.631
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fiolin til 1000-1500 kr?

Den er ikke veldig mye brukt, men ikke som en til 250000 liksom. Man får jo hva man betaler for liksom.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 07:16   #7
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Fiolin til 1000-1500 kr?

Jeg kjøpte min fiolin på obs. Kostet 599.
Helt grei nybegynnerfiolin.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-11, 22:54   #8
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fiolin til 1000-1500 kr?

Kan høre hvor pappa kjøpte min? Den er helt ok, og jeg tror ikke han ga mer enn 2000 kr for den. Fiolin er noe mikkelmakkel altså, i begynnelsen så er den ustemt bare du legger den fra deg omtrent. Tålmodighetsprøve hele det prosjektet egentlig.

Synd du ikke bor i Oslo, for vi kunne startet eget orkester. Jeg må forresten følge opp den tråden i bloggen min..... ikke det at jeg spiller noe finere nå, men det skjer da saker.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no