Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor mye mer bør jeg gi for flyttevask?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-11, 17:15   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor mye mer bør jeg gi for flyttevask?

Hvor mye mer bør jeg gi for flyttevask sammenlignet med vanlig vask som jeg gir 500 for? Vinduene er tatt og det er stort sett ikke noe ekstra utrymme som boder som skal tas. Vanlig vask, litt vegger her og der, samt hyller der vi har hatt klær og kjøkkenskap og kjøleskap + koste garasje er vel stort sett det som trengs. Jeg oppfatter at man tar litt lettere på flyttevask her sammenlignet med Norge.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 17:21   #2
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye mer bør jeg gi for flyttevask?

Sist jeg betalte noen for flyttevask (5 år siden), var prisen 2000 kr tror jeg. Dette syntes jeg var veldig billig.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 17:39   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye mer bør jeg gi for flyttevask?

Ja, det var en grei pris. Det er jo trolig ikke noen møbler i huset (mulig at de som skal leie etter oss kjøper noen av våre) så det er jo mindre jobb der, mer rene flater. Ikke noen ovner å vaske etc. men jeg vil jo neppe gi noen underpris. Hun kommer å få mye ting av oss som jeg vet hun blir glad for, men det er jo noe vi gir frivillig og som noe ekstra og ikke noe hun har spurt etter.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 17:44   #4
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye mer bør jeg gi for flyttevask?

Tror jeg fikk pris på 2500 for en 92 m2 leilighet, og da var ikke ovnen inkludert. Det syntes jeg var litt dyrt. (2 år siden)

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 17:55   #5
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye mer bør jeg gi for flyttevask?

CityMaid ville ta leiligheten vår på timesbasis. De antydet 5-6000 for jobben.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 17:56   #6
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye mer bør jeg gi for flyttevask?

Og for å svare på spørsmålet ditt, så ville jeg gitt timepris for flyttevasken, hvis det er en privatperson dere bruker og ikke et firma.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 18:06   #7
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye mer bør jeg gi for flyttevask?

Ja, det er privatperson. Problemet er at vi ikke kan gi henne pengene etterpå for da er vi ikke her. Vi kan selvsagt la en venninne få en check som er signert og så skriver hun på summen og gir den til henne, men det hadde vært praktisk å ikke være nødt å involvere fler personer for det kommer nok å være andre ting vi trenger hjelp med i etterkant. Å overføre mellom kontoer i dette landet kan man stort sett glemme. Banksystemet er utrolig umoderne. Jeg har blitt veldig glad i vaskehjelpen og jeg vil gi henne en grei sum.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 18:34   #8
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye mer bør jeg gi for flyttevask?

Kan du ikke spørre henne da?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 18:38   #9
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye mer bør jeg gi for flyttevask?

Jo, jeg kan selvsagt spørre henne, jeg har bare lyst å ha en formening før jeg gjør det. Vil hun ha mindre enn hva jeg syns det er verdt så vil jeg gi henne mer.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 18:41   #10
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye mer bør jeg gi for flyttevask?

Flyttevask er jo en grusom jobb. Selv om møblene er vekk, skal det jo være rent på en annen måte enn ellers. Og så er det ovn, komfyr, kjøkkenvifte, skuring av badeflis og sånne kjekke oppgaver i tillegg til "vanlig" vask.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 19:02   #11
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye mer bør jeg gi for flyttevask?

Ja, det er absolutt en grusom jobb. Den eneste gangen det er morsomt er når man gjør det hos noen annen.

De ekstra tingene som er i dette huset er ganske enkle, ikke noen kjøkkenvifte, ovnen er rimelig ren og på badene er det steinvegger og gulv som nylig er vasket og det er ikke noen slitsomme ovner å vaske. Men visst er det absolutt mye ekstra. Det som er slitsomt her i huset er gulvet (som er i stein med dypere fuger), men det gjør hun jo til vanlig også.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 20:04   #12
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye mer bør jeg gi for flyttevask?

Fikk pris på 5000 for noen år siden, ja.

Hva gjør dere hvis det blir klager på vasken?

Sist jeg solgte ga jeg ny eier penger for å slippe å vaske ut istedet - devarglad til for de skulle pusse opp uansett. Problem solved.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-11, 20:23   #13
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye mer bør jeg gi for flyttevask?

Om det blir klager så får hun som vasker og megleren dra dit igjen og snakke med dem. Forhåpentlig er det en ny kollega til mannen som flytter inn og jeg tror neppe han kommer å klaget. Dels er han en mann som jeg gjetter ikke ser så godt om det er vasket eller ikke og i tillegg så har jeg rimelig stor tro på hun som vasker. Men selvsagt kan hun glemme noe.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-14, 15:02   #14
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.386
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye mer bør jeg gi for flyttevask?

Vi betalte kr. 5000,- hvitt for å vaske vårt rekkehus på ca 110 m2, for 3 år siden. Da gikk klage på renhold tilbake til renholder.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-14, 15:07   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.372
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye mer bør jeg gi for flyttevask?

Er det i utlandet? I såfall bør du jo forhøre deg om hva som er gjeldende der.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-14, 15:09   #16
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye mer bør jeg gi for flyttevask?

Tråden er fra 2011... Finne en mer relevant tråd å spre reklamen sin i, kanskje?

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-05-14, 15:11   #17
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye mer bør jeg gi for flyttevask?

Jeg har meldt inn innlegget. Tråden er som sagt 3 år gammel.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-14, 15:13   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.372
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye mer bør jeg gi for flyttevask?

Haha, ja - da er det jo ikke så relevant!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no