Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Superspeed-erfarne: TELL ME EVERYTHING!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-18, 16:36   #41
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Superspeed-erfarne: TELL ME EVERYTHING!

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Jeg kjenner jeg reager litt på måten du omtaler en tur med båten, spesielt passasjerene. Er det noe veldig anderledes enn å ta fly, buss eller tog?

Tuller du? Hvordan omtaler jeg passasjerene? Omtaler jeg dem i det hele tatt? Sier jeg at det er annerledes enn å ta fly, buss eller tog? Sånn bortsett fra at den går på vann og jeg ikke gjør det særlig ofte.

Nei, rull inn. Rett og slett. Hadde du reagert om jeg sa jeg skulle people watche på Venice Beach? La Rambla? Gardermoen?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 16:37   #42
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Superspeed-erfarne: TELL ME EVERYTHING!

Jeg ser flere skriver at det er godt om plass. Vi reiser i påsken, og det er ekstremt variabelt. Har flere ganger reist og det har vært så fult at familier sitter i trappene og gangene. da er bestilte steer (uansett hvor) gull verdt. Også slipper man survival of the fittest for å få de gratis plassene.

Folka synes jeg er helt normale, siden det er transport.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 16:42   #43
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Superspeed-erfarne: TELL ME EVERYTHING!

Jeg kan bare dele erfaringen om at det ikke finnes en eneste rolig krok på den båten, selv om man reiser med to unger med vannkopper. Husker i grunnen ikke noe av turen, det var unntakstilstand.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 16:42   #44
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Superspeed-erfarne: TELL ME EVERYTHING!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Tuller du? Hvordan omtaler jeg passasjerene? Omtaler jeg dem i det hele tatt? Sier jeg at det er annerledes enn å ta fly, buss eller tog? Sånn bortsett fra at den går på vann og jeg ikke gjør det særlig ofte.

Nei, rull inn. Rett og slett. Hadde du reagert om jeg sa jeg skulle people watche på Venice Beach? La Rambla? Gardermoen?

Sikker bare jeg da som legger litt mye i utrykket 'antropologisk nysgjerrighet gleder jeg meg til dette eksperimentet i menneskelig samvær. '

Beklager.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 16:42   #45
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Superspeed-erfarne: TELL ME EVERYTHING!

Det ofte trangt i juli, begynnelsen av august og noen få avganger i påsken.

Vi har alltid funnet sitteplass, selv på stappfull båt, men da har vi sendt en i familien til å løpe fra bildekk for å finne plass kjapt.
Det er absolutt lurt å ha forhåndsbestilt disse dagene selv om voyagerclass er kjedelig om man vil se på folk.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 16:43   #46
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Superspeed-erfarne: TELL ME EVERYTHING!

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Sikker bare jeg da som legger litt mye i utrykket 'antropologisk nysgjerrighet gleder jeg meg til dette eksperimentet i menneskelig samvær. '

Beklager.

Prøv å les det med litt humor og tenk på alle andre steder alle typer mennesker blir stappet sammen på liten plass, med ulike reisevaner, lydnivå, forventninger og ikke minst: hvor morgengretne de er.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 16:50   #47
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Superspeed-erfarne: TELL ME EVERYTHING!

Jeg har ikke tatt denne, men er det annerledes enn å ta ferje fra Gøteborg til Danmark? Det høres veldig komplisert ut, også på svarene du får, men det er da veldig lett og lettvint i de aller fleste tilfeller.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 16:53   #48
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Superspeed-erfarne: TELL ME EVERYTHING!

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg har ikke tatt denne, men er det annerledes enn å ta ferje fra Gøteborg til Danmark? Det høres veldig komplisert ut, også på svarene du får, men det er da veldig lett og lettvint i de aller fleste tilfeller.

Nei, sikkert ikke. Jeg har tatt den en gang, og da satt vi på gulvet i restauranten, tror jeg. Det var en ganske stappa full båt og det var virkelig et kappløp for å græbbe stoler. Familier slag poser og vesker og gensere rundt seg som gale og tok så mange stoler at de kunne stable dem opp til senger.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 16:54   #49
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Superspeed-erfarne: TELL ME EVERYTHING!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nei, sikkert ikke. Jeg har tatt den en gang, og da satt vi på gulvet i restauranten, tror jeg. Det var en ganske stappa full båt og det var virkelig et kappløp for å græbbe stoler. Familier slag poser og vesker og gensere rundt seg som gale og tok så mange stoler at de kunne stable dem opp til senger.

Ja, det er nok mulig. Vi har også pleid å bestille buffet på den fra Sverige for å unngå dette, men har også droppet det en gang og hadde med matpakke. Med bestilte stoler går vel alt greit, er jo bare å benke seg til. Sist vi tok båten fra Sverige var med en nyfødt baby, gikk helt fint det.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 16:58   #50
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Superspeed-erfarne: TELL ME EVERYTHING!

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg har ikke tatt denne, men er det annerledes enn å ta ferje fra Gøteborg til Danmark? Det høres veldig komplisert ut, også på svarene du får, men det er da veldig lett og lettvint i de aller fleste tilfeller.

Superspeed er bedre men går i tøffere farvann.
Ikke komplisert å reise med i det hele tatt. Det er dog litt forskjell på komfort på overfart ut fra hvordan man planlegger.

I juli er det nesten aldri mulig å få buffet på sparket, ei heller voyager.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 17:00   #51
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Superspeed-erfarne: TELL ME EVERYTHING!

Vi har reist noen ganger fra Kristiansand til Hirtshals og da har vi bestilt Business class. Egen "kupe" hvor du må bruke billetten som "nøkkelkort", flyseter, kaffe, te, aviser, kjeks, frukt og wifi inkludert.
Der har det vært stille og rolig. Så har vi selv valgt når vi vil ut og handle, eller vi har kjøpt med oss mat inn.
https://www.colorline.no/larvik-hirtshals/sitteplasser

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 17:00   #52
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Superspeed-erfarne: TELL ME EVERYTHING!

Og siden fler og fler tydeligvis tar innlegget mitt med bunnsolid alvorlighet: Jeg vet hvordan man tar ferger. Jeg hadde greid meg uten et eneste tips. Men jeg syns det er gøy å gjøre nye ting, selv om det er en så triviell ting som å kjøre ferge til Danmark i knappe fire timer. Jeg liker å se på mennesker (helt uten fordømmelse, lover!), jeg liker å undre meg over hvor de skal, hva de skal gjøre i ferien, hvordan de møttes. Er de på date, kanskje? Hva jobber de med? Jeg liker hav, hvertfall på dagtid i relativt rolig vær. Så når jeg skal gjøre nye ting, så liker jeg å gjøre research. Ikke alltid så alvorlig research, og ikke alltid så nødvendig research, men for meg er det en del av reiser. Og det kunne hende noen visste at bak den midtre pipa på dekk så er det alltid le, og kjempefint å se utover havet. Eller at kiosken faktisk har god kaffe. Eller at i taxfree-butikken har de forbløffende utvalg spansk skinke. Eller at det er SÅ mange som reiser fra Oslo akkurat den dagen som regel, at man må være tidlig ute. Slike trivielle, men fine ting å vite like fullt. Jeg liker nemlig også å høre andres historier. Som Polys vittige oppkast-historie. Eller den unisone enigheten om at buffeten er det beste stedet å sitte når jeg har bestilt billetter til flysetene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 17:16   #53
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Superspeed-erfarne: TELL ME EVERYTHING!

Jeg er som deg Tallullah.

Jeg tror faktisk jeg har laget tilsvarende tråd en gang om en flyplass hvor jeg skulle vente noen timer.
Jeg hadde jo klart å bare dratt på flyplassen uten research, men researchen løftet opplevelsen.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 17:31   #54
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Superspeed-erfarne: TELL ME EVERYTHING!

Det var FP som fortalte meg at jeg måtte på buffet, så jeg fordømmer ingen som gjør reaserch, hehe. Min danske kollega tar alltid flyseter. Smak og behag.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 17:37   #55
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Superspeed-erfarne: TELL ME EVERYTHING!

Vi har bare hatt flyseter og vært fornøyd med det. Strikker og leser og ser serier og slapper av.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 18:07   #56
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Superspeed-erfarne: TELL ME EVERYTHING!

For meg handler det om å gjøre det meste ut av enhver situasjon.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 18:12   #57
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Superspeed-erfarne: TELL ME EVERYTHING!

Vi har reist to ganger tur retur Larvik-Danmark i juli. Var ikke fullt i det hele tatt, evt. hadde alle andre fulgt tipsene her og bestilt seter eller buffetplasser. Det hadde ikke vi men var likevel null problem å få plass på de røde setene der ved resepsjonen. De er ganske gode også, faktisk. Var vi sultne, kjøpte vi noe på restauranten oppe. Helt greit. Type rundstykker eller junkfood. Man klarer å slå ihjel 30 minutter totalt i tax-free butikken inkl ALT hvis man går VEEEELDIG sakte. Ellers er det bare å satse på medbrakte bøker, brett og telefonen. Går an å kjøpe en pakke med WIFI til en helt OK pris.

Været har vært bra på 3 av 4 enkeltreiser. På 4. turen var det litt bølger. Da kom alle som hadde bestilt seter (oppe) ned fordi det gynger mindre hvor lenger nede i båten man er. Da noen satt seg ved oss og begynte å fortelle om spyingen, fant vi oss en annen plass.

Når det gjelder people watching, kan jeg bli fascinert av å høre på folk som sitter og diskuterer i detaljer hva som bør kjøpes på kvoten og hvilke godterier barna skal få. :dobbeltfnis:

Ute på dekk er det stort sett bare røykere som er. Utsikten er ikke noe å skryte av heller utenom når man nærmer seg Oslo.

De sier man må være der to timer før avgang. Det er overdrevet. Man bare venter og venter.

Man kan være veldig heldig eller veldig uheldig med plassen bilen står på ift. når man får kjøre ut, men ingenting å gjøre med det.

Absolutt null kø nedover fra Oslo på natten. Enda mindre MIDT på natten hvis man tar siste ferjen hjem.

Å sitte i bilen føles som himmelrike sml med å sitte i en sånn båt. :trippelfnis:

God tur.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 18:31   #58
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Superspeed-erfarne: TELL ME EVERYTHING!

Jeg tipper det vil bli fullt, vi reiser første helga i fellesferien. Hoho.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 19:04   #59
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Superspeed-erfarne: TELL ME EVERYTHING!

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det kan du definitivt ikke på resten av ferja heller. Tro meg, du har det langt fredeligere og mer behagelig i restauranten, uansett tid på døgnet. Frokosten er god.

Jepp! Du bør revurdere. Deilig mat og godt å ha sitteplassen og kunne gå fra og til.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 19:07   #60
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Superspeed-erfarne: TELL ME EVERYTHING!

Ingen mat er deilig mellom 08 og 1145. Og heller ikke matlukt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no