Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor kan man kjøpe bilstol på nett?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-07, 02:37   #1
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor kan man kjøpe bilstol på nett?

Går det an å kjøpe bilstol på nett? I så fall, hvor?

Er så lei av den lokale "barnebutikken" vår, de har bare ett merke inne - Storchenmühle. Og det merket har jeg ikke noen tro på. Nå har jeg vanket der siden begynnelsen av november og ventet på at de skulle få inn Britax Kid, men nei. "Vi venter det inn snart", sa de idag også. Da spurte jeg hvor lang tid skal det ta, nå har jeg vært her og spurt siden november. Da noterte hun telefonnr mitt og skulle ringe meg et svar. Har jeg hørt noe? Nei.

Jeg er interessert i Britax eller Recaro, eller nesten hva som helst, bare ikke rosa Storkesete.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 02:38   #2
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kan man kjøpe bilstol på nett?

"Vi selger absolutt mest av Storchenmühle, altså", presterte damen å si. Ja selvsagt, det er jo det eneste dere har inne, svarte jeg. Da ble hun litt snurt, men det ble jammen jeg også. Makan!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 09:54   #3
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor kan man kjøpe bilstol på nett?

Det er en del bilutstyrsforandlere som selger barneseter her i byen. Det går an å prøve der.

  Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 09:57   #4
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor kan man kjøpe bilstol på nett?

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Det er en del bilutstyrsforandlere som selger barneseter her i byen. Det går an å prøve der.

Den ved Kræmer hadde en del da jeg var der for en stund siden. Da har nok andre også. Du får ta deg en runde, eller noen telefoner.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 09:59   #5
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor kan man kjøpe bilstol på nett?

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Den ved Kræmer hadde en del da jeg var der for en stund siden. Da har nok andre også. Du får ta deg en runde, eller noen telefoner.

Det er en i Breivika også (ved Statoil), og en på Langnes (på baksiden av Babykos - mot hovedveien).

  Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 10:00   #6
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor kan man kjøpe bilstol på nett?

Nå må jeg virkelig få skiftet ut den juleavataren min.

  Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 10:41   #7
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kan man kjøpe bilstol på nett?

Takk for svar, tenkte at de butikkene hadde bare HTS?
Tar gjerne imot tips til forhandlere i "nærheten", dvs. Finnsnes, Harstad, Alta, whatever.
Bare jeg kan unngå den nevnte butikken som jeg ved en beklagelig feil skrev "vår" bakom i første innlegg. Den er så absolutt ikke "min", og det har den aldri vært.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 10:42   #8
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kan man kjøpe bilstol på nett?

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Nå må jeg virkelig få skiftet ut den juleavataren min.

Ja, syns du ser temmelig scary ut, håper jeg ikke møter deg på veien en mørk kveld.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 12:14   #9
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor kan man kjøpe bilstol på nett?

Babykos i Bergen har nettbutikk.
Flere forsikringsselskaper leier ut bilstoler til kundene sine, bl.a Gjensidige.
Småtroll i Bodø.

Søk i gulesider på barneutstyr: barnesikring.

Vet ikke hvordan det kan være å kjøpe fra Sverige? Hvor er det du bor, -ea-?

Butikkene som de snakker om lenger oppe her:
Butikken ved Kræmer: Bilmateriell
Butikken i Breivika: Mekonomen
Butikken på Langnes (var den nevnt?): Bilxtra
Bilrekvisita i Tromsdalen (ikke nevnt, er ikke sikker på om de har bilstoler): Biltec

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 13:04   #10
Robina
Aktiv
 
Robina sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 159
Robina er litt kul
Standard

Sv: Hvor kan man kjøpe bilstol på nett?

Ellos:
http://www.ellos.no/ListPage/Search....toreCategoryId=

__________________
Robina.
Robina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 13:10   #11
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kan man kjøpe bilstol på nett?

http://biteringen.no/produkter/bilseter/

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 13:11   #12
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor kan man kjøpe bilstol på nett?

Så langt jeg vet er faktisk Storchenmühle veldig gode tyske bilstoler. Jeg leita faktisk masse etter dem når jeg skulle kjøpe nye stoler, men fant ingen i min nærhet og måtte dermed kjøpe annet. Desverre.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 14:02   #13
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor kan man kjøpe bilstol på nett?

Men jeg ville råde deg til å reise til en forhandler så du får prøvd stolen i bilen din, er ikke alle som passer like godt i de forskjellige bilene.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 17:15   #14
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor kan man kjøpe bilstol på nett?

Babyshop sender vel. De selger både Recaro og Britax.

Babyproffsen på Nordby sender Norgespakke. De har Britax men ikke Recaro.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-07, 15:33   #15
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kan man kjøpe bilstol på nett?

I dag fant jeg Recaro sete på Bilmateriell! Fikk endelig tid til å ta runden.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 10:49   #16
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor kan man kjøpe bilstol på nett?

De har forresten bilstoler på amfisenteret på Finnsnes om du ikke har funnet enda.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no