Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

"Det er like bra, bare billig"

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-13, 00:39   #21
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Det er like bra, bare billig"

Vi bor på Oslo vest, og har Joker helt i nærheten. Åpen på søndager og greier.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-13, 00:39   #22
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Det er like bra, bare billig"

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Vi bor på Oslo vest, og har Joker helt i nærheten. Åpen på søndager og greier.

Nemlig!

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-13, 09:58   #23
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Det er like bra, bare billig"

Vi har søndagsåpen Kiwi og Bunnpris da. :sporer helt av:

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-13, 10:06   #24
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Det er like bra, bare billig"

Har også søndagsåpen kiwi, ikke min nærmeste, men en annen.

Harikke sett joker annet enn en eneste gang, da langt utenfor allfarvei. Men skjønner at de finnes andre steder også. Bare altså ikke noen av de stedene jeg har bodd, besøkt eller feriert eller kjørt gjennom.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-08-13, 01:19   #25
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Det er like bra, bare billig"

Det er ikke like bra heller:

http://m.mobilen.no/artikler/det-one...er-ikke/116719

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-13, 01:49   #26
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Det er like bra, bare billig"

Det stemmer, dronningen. Jeg har onecall, og er ikke fornøyd. Kommer nok til å bytte tilbake til Chess. Jeg har også problemer med at MMS-innstillingene nullstiller seg ganske ofte (pga bytte mellom nett?), og at jeg derfor plutselig må logge meg inn på en nettside for å se MMS.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-13, 10:05   #27
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Det er like bra, bare billig"

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Jeg har også problemer med at MMS-innstillingene nullstiller seg ganske ofte (pga bytte mellom nett?), og at jeg derfor plutselig må logge meg inn på en nettside for å se MMS.

Ja, akkurat slik har jeg det med min iphone på Network Norway. Jeg blir gal!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-13, 10:33   #28
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Det er like bra, bare billig"

Jeg for min del blir like sur på Telenor sin "suveren dekning" reklame der jeg står på det ytterste verandahjørnet og vifter telefonen i været for å prøve å føre en samtale. Speisiellt når det er 20 minus.

3G kan vi se langt etter, og det hender vi ikke kan betale taxi/takeaway/whatever med kort fordi terminalen ikke har dekning.

Suveren dekning my ass, altså.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-13, 15:51   #29
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Det er like bra, bare billig"

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Det stemmer, dronningen. Jeg har onecall, og er ikke fornøyd. Kommer nok til å bytte tilbake til Chess. Jeg har også problemer med at MMS-innstillingene nullstiller seg ganske ofte (pga bytte mellom nett?), og at jeg derfor plutselig må logge meg inn på en nettside for å se MMS.

Jeg var fornøyd med Tele2 (hadde det lenge), men byttet til Chess da mannenn hadde det, svigermor fikk det, og ungene etter hvert fikk det. Fornøyd med det også.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-13, 18:04   #30
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Det er like bra, bare billig"

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Greia er at de før hadde "billigere", og så ble de felt på det i en eller annen rettsinstans, fordi det var feil markedsføring.

Joda, men det høres jo komplett idiotisk ut likevel.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no