Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Er du lojal mot frisøren din?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-12, 22:18   #41
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du lojal mot frisøren din?

Ja, jeg er vel det. Men om det blir "bom-klipp" to ganger på rad, skifter jeg. Men enda har jeg det tilgode der jeg går nå.

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 23:41   #42
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du lojal mot frisøren din?

Jeg er som Sol, seriemonogam. Veldig kort hår, og når jeg endelig finner en frisør som tør å klippe det så kort som jeg vil ha det, så blir jeg der ganske lenge. Synes frisører generelt klipper best når de har klippet meg noen ganger, og blitt kjent med alle mine kvervler osv.
Bytter for å få litt ny sveis.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 07:05   #43
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du lojal mot frisøren din?

Jeg går til en fast frisør som regel, men har ikke hun tid når jeg bestiller time, så går jeg gjerne til ei annen også. Liker best å gå til hun faste siden hun vet hvordan jeg skal ha det.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 07:21   #44
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er du lojal mot frisøren din?

Nå er jeg nesten sluttet å gå til frisør, bare stusser en sjelden gang. Farger hjemme.
Min faste frisør er sluttet som frisør og jeg klarte aldri å finne en erstatning.
Er totalt avhengig av en frisør som kan være stille mens det friseres.
Ungene klippes av ulike frisører som har tid på ettermiddagene.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 08:12   #45
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du lojal mot frisøren din?

Skjønner ikke helt hvorfor jeg dumpet innom denne tråden all den tid jeg ikke kan huske sist en frisør klippet meg. Jeg er ellers ganske lojal mot mamma, men lar min søster klippe meg innimellom.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 08:54   #46
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du lojal mot frisøren din?

Eg er forresten ikkje lojal utenlands. I fjor klippa eg meg i NY og det fortalte eg med stor iver til frisøren då eg kom heim.

Takk for råd, eg ser eg ikkje treng snike meg rundt med lue for å skjule ny sveis.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 09:37   #47
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.876
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du lojal mot frisøren din?

Jeg er så lite lojal at jeg ikke engang har en frisør. Jeg kan godt gå tilbake til samme salong, men jeg bryr meg virkelig ikke om hvem som klipper håret mitt eller om det er samme hver gang.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 16:55   #48
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.845
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du lojal mot frisøren din?

Jeg har lett etter Frisøren i mitt liv i flere år, fant henne endelig for 4 år siden. Hun er knallflink, hyggelig, smart og kjapp. Drømmemannen og alle 4 barna går til henne også. Hun er dyr, men sabla dyktig. Ville aldri kunnet gå til andre, hadde faktisk følt meg litt utro.
Vi har bodd i denne byen i 10 år, og har etterhvert funnet frem til den beste fastlegen, tannlegen, barnehagen, snekkeren osv. Vi kan visst aldri flytte herfra.

Drømmedama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 19:09   #49
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du lojal mot frisøren din?

Aldri hatt fast frisør. Men nå løper jeg ikke ned salongen akkurat, heller.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 21:26   #50
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du lojal mot frisøren din?

Jeg har gått hos samme frisør nå i åtte år, så jeg må vel si jeg er lojal. Det har vel vært en og annen gang hun ikke har hatt time når jeg har hatt behovet, men da har jeg klippet meg hos en av kollegaene hennes med henne nesten veiledene ved siden av. Det føles godt med en som kjenner håret mitt og vet hva jeg vil (nesten før jeg vet det selv).

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 21:28   #51
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.991
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du lojal mot frisøren din?

Jeg er skremmende lojal mot frisøren min. Så lojal at ettersom hun flyttet for snart et år siden, så har jeg ikke funnet meg noen ny. Jeg klippet meg i desperasjon på et senter en lørdag hvor det var 3 påfølgende "høytidelige" anledninger, men er veldig sikker på at jeg ikke skal tilbake dit.

Og nå må jeg snart til frisøren igjen. Skrekk og gru, hvor skal jeg gå?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 18:44   #52
energibombe
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 173
energibombe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er du lojal mot frisøren din?

Har aldri vært det, men har planer om å bli det snart. Jeg bruker å gå til frisøren på impuls og det er ikke alltid det er så lurt. Klipper meg kort ca hvert tredje år og angrer og sparer helt til jeg impulsklipper meg igjen.

energibombe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 19:32   #53
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du lojal mot frisøren din?

Har ikke vært det tidligere, men har funnet en som både er flink og hyggelig. Jeg har stort sett ikke noe jeg skulle ha sagt, så jeg bare setter meg ned i stolen, drikker kaffe og venter spent på hvilken frisyre jeg kommer ut med. Har til nå ikke hatt to like klipp.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-12, 17:40   #54
Wingman
her skal det bli liv
 
Wingman sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Innlegg: 687
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Sv: Er du lojal mot frisøren din?

jada skalla som jeg er med maskinklipp minimum hver 14dag bruker jeg fortsatt eksen som frisør

__________________
Pappaen til kiddo født 2010.
Wingman er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no