Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

De satans svarte prikkene

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-12, 15:02   #1
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

De satans svarte prikkene

Jeg har plutselig så enormt med svarte prikker i ansiktet, over nesa og på haka, og litt utover kinnet ved nesa. Virkelig mengder. De stikker litt opp, og huden kjennes ut som sandpapir. Jeg renser hver kveld, klemmer de verste, smører og står i, men det blir bare ikke bedre. Hva kommer denne plutselige oppblomstringen av sorte prikker av, og hva er det beste tipset for å bli kvitt dem? Jeg har absolutt ingen kviser, bare disse evinnelige prikkene.

Og de er vanskelige å skjule også, når jeg har på foundation eller pudder blir de bare enda mer synlige, fordi huden er så ruglete.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-12, 15:16   #2
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.998
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: De satans svarte prikkene

Prøv med et produkt med enten glykolsyre eller salisylsyre, gjerne i form av et serum som du bruker under kremen på kveldstid. Mange liker MD Formulations Continuous Renewal Serum til dette. Bliss Clog Dissolving Cleansing Milk, som løser opp vha. enzymer skal også være veldig bra. Og nok fuktighet, så ikke huden blir i totalt ubalanse.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-12, 21:23   #3
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De satans svarte prikkene

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Prøv med et produkt med enten glykolsyre eller salisylsyre, gjerne i form av et serum som du bruker under kremen på kveldstid. Mange liker MD Formulations Continuous Renewal Serum til dette. Bliss Clog Dissolving Cleansing Milk, som løser opp vha. enzymer skal også være veldig bra. Og nok fuktighet, så ikke huden blir i totalt ubalanse.

hvor får man tak i disse produktene?

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-12, 22:00   #4
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De satans svarte prikkene

MD formulations A-vitaminprodukter er veldig effektive. Jeg kjøper dem på nett. Jeg pleier å handle her.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 10:02   #5
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: De satans svarte prikkene

Jeg ser du skriver at du renser, men bruker du skrubb?

Jeg vil anbefale deg å ta en tur på bodyshop å kjøpe Tea Tree ansiktsvask og en skrubbkrem.

Evt kan du dampe ansiktet ditt, da er det i allefall lettere å klemme ut.

Om dette problemet plutselig kom og du ikke har vært særlig plaget før, så kan det jo hende at det har blitt påvirket av evt sminkebytte? Det kan også forårsakes av uvaskede sminkekoster og svamper.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 10:06   #6
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De satans svarte prikkene

Jeg skrubber, damper, renser etter alle kunstens regler. Men jeg har byttet ut noen hudpleieprodukter, det har jeg. Kanskje prøve noe annet. For det har aldri vært så ille før.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 10:12   #7
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: De satans svarte prikkene

Da kan det jo være grunnen..

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 10:14   #8
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: De satans svarte prikkene

http://www.klikk.no/mote/kamille/sar...icle606155.ece

Kanskje du finner litt hjelp her.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 10:15   #9
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: De satans svarte prikkene

Jeg skulle til å forklare at det var prikker fra Markedsplassen, men skjønner at jeg ikke er helt koblet på i dag.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 15:19   #10
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De satans svarte prikkene

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Jeg skulle til å forklare at det var prikker fra Markedsplassen, men skjønner at jeg ikke er helt koblet på i dag.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-12, 18:57   #11
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: De satans svarte prikkene



Beste jeg har brukt mot svarte prikker. Kjøp på nett, er du heldig finner du et sted til under 200 kr.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no