Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Er du lojal mot frisøren din?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-12, 20:34   #21
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du lojal mot frisøren din?

Frisøren min er søstern. Og ho gjør en super jobb. Og jeg får gode priser på produkter og sminke. Lucky me. Sparer ihvertfall en del penger.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 20:35   #22
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.899
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du lojal mot frisøren din?

Jepp. Men så er frisøren i nær familie, så det faller seg liksom naturlig.

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 20:35   #23
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du lojal mot frisøren din?

Jeg elsker frisøren min, og prøver så langt det lar seg gjøre å være tro.
I sommer måtte jeg gå til en annen, fordi jeg var i en annen by og bare måtte farge håret.

Før en gang gikk jeg til kollegaen til frisøren min fordi min frisør ikke hadde tid, og hun anbefalte sin kollega.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 20:41   #24
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du lojal mot frisøren din?

100% lojal, i, tja, over ti år nå. Han er den første jeg har gått til som ikke blir så over seg av krøllene at de på død og liv skal få meg til å se mest mulig ut som en sau.

Og så vet at jeg skal ha noe lettstelt.

Jeg går en gang i året omtrent, så jeg er vel ikke så veldig attraktiv.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 20:44   #25
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du lojal mot frisøren din?

Jeg detter inn hos en ny frisør hver gang, og typisk tre ganger i året eller så där. Nå har jeg f.eks. langt lurveragg som har fått vokse siden april.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 20:47   #26
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.268
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du lojal mot frisøren din?

Jeg er typen seriemonogam. Når jeg finner en frisør jeg liker, så holder jeg meg ofte til den en stund. Fordi det absolutt ikke er alle som skjønner håret mitt. Jeg er korthåret og klipper meg ofte, så det er viktig å klippe seg hos noen som skjønner hva de skal gjøre.

Men fordi jeg har kort hår, så er det ikke alle som klarer å finne på nye ting, derfor hender det at jeg bytter innimellom. Om jeg trenger å bytte litt stil og sveis.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 20:47   #27
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du lojal mot frisøren din?

Jeg er lojal. Har hatt tre frisører som jeg har hatt i en del år hver av dem, to av dem sluttet som frisør og derfor ble kundeforholdet avsluttet. Den jeg har hatt i ca. 4 år nå er jeg ikke like fornøyd med lenger. Men i går, og to ganger før der igjen, har jeg vært hos forskjellige frisører på jakt etter en ny fast en, og blitt misfornøyd. Hvis noen har tips om en god frisør rundt her jeg bor, så rop ut.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 20:49   #28
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du lojal mot frisøren din?

Ja, det er jeg fordi hun er utrolig flink, og har vært til altfor mange dårlige frisører oppgjennom Jeg har gått til min frisør i over 12 år, og jeg kjører til den andre siden av Oslo for å klippe meg hos henne. Må også påse å bestille time hver gang jeg er der til neste fordi hun er konstant fullbooket. Men absolutt verdt det!

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 20:53   #29
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du lojal mot frisøren din?

Jeg prøver stadig, men de flytter jo hele tiden! Jeg føler ikke noe press til å være lojal, og jeg mistenker ikke at frisøren tenker på sånt, det handler utelukkende om at jeg er fornøyd med jobben de gjør.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 20:58   #30
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du lojal mot frisøren din?

Nei, jeg har ikke fast frisør, men har brukt samme salong et år nå. Jeg er fornøyd med forrige klipp, så skal prøve å få samme dame neste gang også.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 21:09   #31
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du lojal mot frisøren din?

Ikke nå lenger, i hvert fall. Hadde den samme i noen år, men hun flyttet til Hamar, og det er litt langt for å klippe seg, gitt. Nå har jeg ikke helt funnet noen som funker, men bruker som oftest salongen som ligger der jeg jobber, de er flinke. Sist var jeg hos økopøkofrisør som jeg likte godt før, men var ikke fornøyd denne gangen, så da gidder jeg ikke det igjen. Jeg går alt for sjelden til frisøren, da.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 21:10   #32
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du lojal mot frisøren din?

Ja jeg er lojal mot frisøren, men bare fordi hun er flink.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 21:17   #33
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du lojal mot frisøren din?

Nei, jeg har gått til mange forskjellige. Men er stortsett i samme salong.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 21:51   #34
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.819
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du lojal mot frisøren din?

Jeg er overhodet ikke lojal mot noen frisør.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 21:52   #35
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du lojal mot frisøren din?

Jepp. Mest fordi han er så hyggelig, og jeg er litt småforelska. Men jeg går ikke så ofte. Han kjeftet på meg en gang fordi han trodde han hadde sett meg klippe meg hos en annen frisør på samme salong, men det var ikke meg.

Jeg klipper meg stort sett et par-tre ganger i året.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 22:00   #36
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du lojal mot frisøren din?

Ekstremt lojal. Har brukt den samme de siste 13 år, og stort sett før den tid også. Han er ikke så flink, men veldig trivelig.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 22:00   #37
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.359
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du lojal mot frisøren din?

Ja jeg er lojal. Liker virkelig ikke å skifte frisør, når jeg har en som jeg liker og som kjenner håret mitt. Hun jeg har gått til noen år nå, skiftet nettopp arbeidsgiver, fra en rett i nærheten av der jeg bor, til en noen kilometer borte. Men jeg følger henne til ny salong.

Problemet er at det ser ut som at frisører faktisk blir gravide av å klippe mitt hår, så det har blitt noen skifter likevel. Hrmf.

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 22:15   #38
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.874
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er du lojal mot frisøren din?

De siste fire årene har jeg vært trofast til den samme flinke frisøren. Har prøvd andre på samme salongen når hun har vært borte, men det ble ikke like bra.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 22:15   #39
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du lojal mot frisøren din?

Jeg var der jeg bodde før, men blir litt pes reise dit nå. Ingen fast her.
Men tror ikke jeg ville hatt et samvittighetsproblem ved å bytte, med den ventetiden har hun tydeligvis nok kunder.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-12, 22:17   #40
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du lojal mot frisøren din?

Nei jeg tar den som faller meg inn der og da. Nå sist var jeg og klippet både meg og alle tre barna hos en frisør i Frederikshavn og hun var utrolig dyktig og ikke minst mye billigere enn her (alle tre for under kr 1000,-) så jeg lurer på om jeg nå har fått en unnskyldning for å måtte reise til Danmark litt oftere.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no