Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Kaster du deg på den nye sminketrenden?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-12, 22:23   #1
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kaster du deg på den nye sminketrenden?

Kaster du deg på den nye sminketrenden? Jeg står over...

Alternativt sminketips anno 2012....

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 22:24   #2
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kaster du deg på den nye sminketrenden?

Jeg har ikke en gang kastet meg på sminketrend whatever, så...nei

  Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 22:32   #3
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaster du deg på den nye sminketrenden?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg har ikke en gang kastet meg på sminketrend whatever, så...nei

Hehe, ikke jeg heller, så tenker jeg står over denne også.

Når det er sagt tror jeg det hadde gjort stor suksess på hjemmefronten om jeg en kveld hadde stilt opp Animee-sminket i kinomo.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 22:33   #4
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.825
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kaster du deg på den nye sminketrenden?

Jøss.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 22:35   #5
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kaster du deg på den nye sminketrenden?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Når det er sagt tror jeg det hadde gjort stor suksess på hjemmefronten om jeg en kveld hadde stilt opp Animee-sminket i kinomo.

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 22:36   #6
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaster du deg på den nye sminketrenden?

Kult på karneval. Til daglig? Not so much. Som det står i bunnen av artikkelen, henspeiler det på at jenter kan håndteres og brukes av omgivelsene. Skremmende!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 22:36   #7
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kaster du deg på den nye sminketrenden?

Hjælpes.

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 22:36   #8
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Kaster du deg på den nye sminketrenden?

Gammelt nytt.
Men nei - jeg har ikke fasongen, og dessuten alt for liten tålmodighet.

Jeg er veldig for at alle skal få lov til å uttrykke personligheten sin gjennom utseendet sitt.

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 22:41   #9
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kaster du deg på den nye sminketrenden?

Jo, jeg syns jeg ser meg selv..

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 22:53   #10
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kaster du deg på den nye sminketrenden?

Nei, men jeg kunne tenke meg noe slikt som dette: http://www.side2.no/livsstil/article3481432.ece

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 22:55   #11
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaster du deg på den nye sminketrenden?

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Nei, men jeg kunne tenke meg noe slikt som dette: http://www.side2.no/livsstil/article3481432.ece

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 22:57   #12
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kaster du deg på den nye sminketrenden?

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Nei, men jeg kunne tenke meg noe slikt som dette: http://www.side2.no/livsstil/article3481432.ece

Du vil garantert få masse oppmerksomhet.

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 23:03   #13
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaster du deg på den nye sminketrenden?

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Nei, men jeg kunne tenke meg noe slikt som dette: http://www.side2.no/livsstil/article3481432.ece

Det er det verste jeg har sett! Og så frivillig!

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 23:16   #14
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Kaster du deg på den nye sminketrenden?

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Nei, men jeg kunne tenke meg noe slikt som dette: http://www.side2.no/livsstil/article3481432.ece

Whatever makes people happy. *hippie-modus*

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 23:18   #15
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaster du deg på den nye sminketrenden?

Facsinert! Ufattelig at det går an å få til å se slik ut! Noe for meg? Neineinei. Det ser ikke helt "friskt" ut.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 23:20   #16
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaster du deg på den nye sminketrenden?

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Nei, men jeg kunne tenke meg noe slikt som dette: http://www.side2.no/livsstil/article3481432.ece


Hva i all verden!!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 23:21   #17
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kaster du deg på den nye sminketrenden?

Hun "Barbiedokka" i hovedartikkelen (Sophie Elise) er herfra, og beryktet.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 23:22   #18
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kaster du deg på den nye sminketrenden?



Nei takk. Til begge trendene.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 23:25   #19
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Kaster du deg på den nye sminketrenden?

Heller dukke en bagelhode, men veldig veldig sært begge deler syns jeg. Og nei, ingenting for meg.

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-12, 23:34   #20
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kaster du deg på den nye sminketrenden?

Tror jeg skal klare å styre unna, altså.
(Tror nok jeg hadde gjort det selv om jeg ikke var mann.)

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no