Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Legger du fra deg dagligvarer på feil sted i butikken?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-08, 21:48   #21
lijander
ssscccuphersfantassschisk
 
lijander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 752
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Sv: Legger du fra deg dagligvarer på feil sted i butikken?

Har hendt med tørrvarer. Men da er det når jeg stresser, ellers pleier jeg å legge det på plass igjen

__________________
Misunn aldri andres gleder, du kjenner ikke deres sorger
lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 21:50   #22
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Legger du fra deg dagligvarer på feil sted i butikken?

Jeg rydder alltid på plass.
Kjenner meg veldig igjen i aC i klesbutikken, for jeg har det sånn i matbutikk. Jeg setter alltid på plass vogner som står rundt omkring, kaster kvitteringer som ligger igjen i kassaområdet osv. Det er en blanding av å ha vokst opp i bestefars butikk, og å ha jobbet i en.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 22:10   #23
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Legger du fra deg dagligvarer på feil sted i butikken?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nei, det har jeg aldri gjort. Hvis jeg ikke får lagt dem tilbake selv, så leverer jeg dem i kassen. Det har hendt en håndfull ganger i hele mitt voksne liv.

Signerer. Jobbet på supermarked i min ungdom og det var alltid festlig når man kjente en snek av stink fra en reol, og måtte gå på jakt etter ferskvare som nice kunder hadde dyttet BAKERST etter å ha ombestemt seg. Jeg jobbet nær en diger studentby, og mistenker at mange studenter, kanskje spesielt de utenlandske som ikke kjente til prisnivået, syntes det var mindre stigmatiserende å gjemme angrevarer fremfor å levere det til bake i riktig disk og forklare at man hadde ombestemt seg. (Hvilket selvsagt var helt akseptert altså).

Det vemmeligste var rekeposen med prislapp som var flere dager gammel, som stod dyttet bak knekkebrødene... de nærmeste måtte kastes, fordi man ikke kunne utelukke at de hadde tatt til seg stanken.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 22:14   #24
mamsi
Nybegynner
 
mamsi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Follo
Innlegg: 27
mamsi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Legger du fra deg dagligvarer på feil sted i butikken?

Det har vel hendt ja....

__________________
04 og 06
mamsi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 22:34   #25
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Legger du fra deg dagligvarer på feil sted i butikken?

Nei.

Jeg har selv jobbet i butikk og plukket feilplasserte varer fra hyllene. Tørrvarer er ingen big deal. Men ferskvarer her og der er ytterst frustrerende. Særlig når man finner kyllingfileter blandt grandisen fx. Kyllingen er opprinnelig plassert 10 meter unna.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 22:44   #26
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Legger du fra deg dagligvarer på feil sted i butikken?

Nei jeg legger ting på plass.. Nå jobber jeg i matvarebutikk så jeg får dårlig samvittighet dersom jeg ikke legger det på plass. Tar meg selv i å av og til rydde bort andres "bortkomne varer" også når jeg ser dem..

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-08, 22:46   #27
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Legger du fra deg dagligvarer på feil sted i butikken?

Nei det gjør jeg ikke. Jeg prøver også å brette klær jeg har brettet ut tilbake til slik de var.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 01:18   #28
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Legger du fra deg dagligvarer på feil sted i butikken?

Ombestemmer jeg meg så legger jeg varen tilbake der den hører hjemme.
Det kunne ikke falt meg inn å legge ferskvarer varmt!

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 08:32   #29
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Legger du fra deg dagligvarer på feil sted i butikken?

Nei, aldri.
Jeg legger alltid varene på plass der jeg fant dem om jeg nå skulle ombestemme meg.
Jeg antar det er en "bivirkning" av at jeg har jobbet i butikk selv.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 08:35   #30
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Legger du fra deg dagligvarer på feil sted i butikken?

Jeg legger alltid varene tilbake der jeg fant dem hvis jeg ombestemmer meg. Noe annet er helt utenkelig.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 09:54   #31
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Legger du fra deg dagligvarer på feil sted i butikken?

Nei det gjør jeg ikke.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 13:35   #32
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Legger du fra deg dagligvarer på feil sted i butikken?

Det er utruleg sjeldan eg om ombestemmer meg i daglegvareforretningar, men OM det skulle skje, legg eg alltid varene på rett plass igjen.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 13:43   #33
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Legger du fra deg dagligvarer på feil sted i butikken?

Det har vel hendt at jeg har småsyndet litt, for eksempel hvis jeg har tatt en Bjellands fordi jeg ikke fant Heinz'en, og så når jeg finner Heinz'en på en egen pall eller noe så kan jeg være i stand til å sette fra meg Bjella på Heinz-pallen ...

Jo, og så husker jeg en gang i sommer, da lette jeg etter vossafåret, men jeg fant det ikke så jeg måtte ta trønderfår (eller var det Gildes? nevermind!) i stedetfor, men da jeg fant våssafåret i en egen vossafårbalje, så la jeg trønderfåret fra meg oppi der. Og kan godt være at trønderfåret bukket og forgikk etter all nærkontakten med vossafåret, men jeg har ikke vært tilbake i butikken siden, så det vet jeg ikke ... :tilstår:

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.

Sist redigert av Agent Scully : 08-01-08 kl 13:49.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 13:51   #34
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Legger du fra deg dagligvarer på feil sted i butikken?

Nei, hva tror dere?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 14:14   #35
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Legger du fra deg dagligvarer på feil sted i butikken?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Det har hendt med tørrvarer, men ikke med fryse eller kjølevarer...

Samme her. Kunne ikke funnet på å lagt fra meg kjølevarer på andre steder enn der det er kjøling.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 14:19   #36
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Legger du fra deg dagligvarer på feil sted i butikken?

Jeg klarer ikke bare slenge det fra meg, da skal jeg ha usannsynlig dårlig tid.
Jeg legger alltid på plass igjen.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no