Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Feriedrømmen 2023

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-23, 08:45   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Feriedrømmen 2023

Vi var på en aldeles fantastisk ferie i Italia i fjor, som ble avsluttet med å ta toget hjem (som egentlig var en ferie i seg selv). I år skal vi til Kreta og bo i min fars hus der. Det er en flott ferie, men siden det er det vi har gjort annenhvert år siden barna var bittesmå, så kan det ikke lenger kalles spennende.

Men det er kanskje noe andre som skal gjøre noe gøy i ferien i år? Som kan inspirere meg i forhold til hva vi kan planlegge for neste år. Som jeg mistenker at er av de siste årene vi får med oss unger på ferie.

For det å planlegge og drømme om ferie er jo det beste.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-23, 09:58   #2
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Feriedrømmen 2023

Mistenker at vår teltcamping (på grensen til glaming) ikke helt er i den gata du tenker...

For meg er et lite fjelltelt ute i naturen absolutt ikke fristende, men jeg har en kollega som tar med familien på sykkeltur med telt. DER er ikke jeg, vi snakkestort telt, tilgang på strøm og sanitærhus i nærheten Men for andre er DET også like lite aktuelt. For de fleste, tror jeg

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-23, 10:18   #3
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feriedrømmen 2023

Vi fantaserer litt om å dra på litt ekstra på ferien i sommer, delvis fordi det kan være siste sommeren det er realistisk at hele familien drar sammen, og delvis fordi både mannen og jeg fyller 50 år. Mannen har snakket om New York ... vi har absolutt ikke bestemt noe enda, men som du sier, planlegging og drømming er viktig.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-23, 10:47   #4
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feriedrømmen 2023

Vi har ikke vært utenlands på årevis (lenge før pandemi) og har litt lyst til å reise til Italia eller Hellas. Utfordringen er at vi får veldig sent beskjed om når de ulike ungdommene er hjemme.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-23, 10:48   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feriedrømmen 2023

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Mistenker at vår teltcamping (på grensen til glaming) ikke helt er i den gata du tenker...

For meg er et lite fjelltelt ute i naturen absolutt ikke fristende, men jeg har en kollega som tar med familien på sykkeltur med telt. DER er ikke jeg, vi snakkestort telt, tilgang på strøm og sanitærhus i nærheten Men for andre er DET også like lite aktuelt. For de fleste, tror jeg

Jeg er åpen for å lese om alle feriedrømmer jeg, altså. Selv om teltferie ikke er noe vi selv kommer til å velge.

Der må jeg bare innrømme at jeg har sviktet ungene mine. Vi har aldri sovet i telt. Heldigvis har de begge valgt friluftsliv som valgfag på ungdomsskolen, og dermed fått oppleve markaovernattinger allikevel.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-23, 10:48   #6
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Feriedrømmen 2023

Her vil de store barna fortsatt være med på ferie, så vi surfer rundt på jakt etter ei ukes ferie med garantert finvær og litt flere opplevelser enn bare ei solseng. Henger her i håp om noen gode tips

Resten av ferien tilbringes på hytta

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-23, 10:55   #7
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feriedrømmen 2023

Jeg har gått og mumlet om å ta tog til Spania og Portugal til sommeren, og ingen har protestert eller kommet med alternativer, så da blir det kanskje det. Jeg har lyst til å dra til Madrid og Bilbao for å se på kunst, og så dra litegranne rundt i Portugal og så slappe av på atlanterhavskysten noen dager før vi drar hjem. Veldig få detaljer enda.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-23, 11:12   #8
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feriedrømmen 2023

I sommer har jeg aller mest lyst til å øyhoppe i Hellas, men vi får se. Vi tenker også sånn halvveis på å dra til Japan neste juleferie, siden vi sikkert ikke kan regne med at alle vil være med på familieferie så veldig mye lenger.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-23, 11:36   #9
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Feriedrømmen 2023

Vi har leigd eit hus i Spania. Det ligg i ein liten landsby opp mot fjella i Andalucia. Med få naboar, eigen hage og basseng trur eg vi får akkurat den ferien vi treng.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-23, 11:40   #10
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Feriedrømmen 2023

Telt er slit... jeg får ikke sove, selv om jeg har både lavvo og feltseng.

I fjor syklet jeg og mannen og datter, 8 år rundt Bornholm, bodde ulike steder der, og det var helt magisk.

I år vet vi ikke. Jeg lurer på enten England, eller Portugal. Vi skulle egentlig til Portugal (Lisboa, og Ericeira) i 2020. Men jeg har også lyst til London (mann og barn har ikke vært der), og videre rundt i sør-England.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-23, 11:55   #11
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.804
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Feriedrømmen 2023

I dag er virkelig dagen for å drømme om neste ferie!
Eneste som vi snakket om er å overnatte noen dager i et fiskevær som vi besøkte på dagstur i sommer, nydelig sted. Det er fraflyttet, men drives av museet, så man kan leie rorbu og båt hos dem. Det tror jeg kan være en minneverdig opplevelse; fisking, padling og masse natur.

Ellers så er vi best egnet til å feriere i Norden på sommeren, da vi ikke tåler temperaturer over 30 grader så godt, så hovedferien blir sikkert en rundreise med bil eller bobil, på Vestlandet, Nord-Norge eller kanskje Sverige.

Tjorven, hva med å reise hjem fra Kreta, med båt/tog? Det kan sikkert være litt av et eventyr!


Sist redigert av Galathea : 03-01-23 kl 12:35.
Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-23, 12:07   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feriedrømmen 2023

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Tjorven, hva med å reise hjem fra Kreta, med båt/tog? Det kan sikkert være litt av et eventyr!

Det går båt fra Kreta til Athen, men så starter problemene. Det er visst ganske utfordrende å komme seg fra Hellas og nordover med tog. Togforbindelsene mellom landene i det tidligere Jugoslavia er visst ikke-eksisterende, og togene gjennom Bulgaria og Romania krever visst ekstrem tålmodighet.

Jeg skal snart på forretningsreise til Tyskland, og vi har bestemt oss for tog en av veiene. Så det blir lang togtur på meg uansett i år.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-23, 12:34   #13
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feriedrømmen 2023

Tjorven: Du kan ta ferje fra flere steder i Hellas til flere steder i Italia (Patras til Bari, for eksempel), og tog derfra. Det er nok lettere enn tog over Balkan.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-23, 12:36   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feriedrømmen 2023

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Tjorven: Du kan ta ferje fra flere steder i Hellas til flere steder i Italia (Patras til Bari, for eksempel), og tog derfra. Det er nok lettere enn tog over Balkan.

Ja, men nå tok jeg tog hjem fra Italia i fjor, så da blir det jo bare en gjentakelse. (Det hadde selvsagt vært mulig å velge en helt annen rute, jeg ser det, altså.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-23, 12:44   #15
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Feriedrømmen 2023

Jeg har en sør-vest USA ørken roadtrip jeg egentlig hadde planlagt til 2020, men nå er jo USA grisedyrt så all fornuft tilsier at det bør droppes. Vi har vært der før, men det er mer igjen vi ikke har sett. Elsker ørken-ferie!

Også har jeg lyst til å dra til Sicilia. Ja, jeg ser på White Lotus for tiden. Aller mest vil jeg droppe ferie og kjøpe hund i stedet, men det vil ikke mannen.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-23, 12:48   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feriedrømmen 2023

Vi drømmer jo om Japan fortsatt, men fy søren for noen flypriser. De har omtrent doblet seg siden 2020, som var den opprinnelige planen. Hjelper ikke at nå er vi tre voksne heller.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-23, 13:11   #17
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Feriedrømmen 2023

Flyprisene har blitt hårreisende. Vi pleier å ta en langtur til varmt sted på vinteren, men godt mulig vi dropper det i år. Er også litt usikkert med flere ting i verden som gjør at langt-bort-reiselysten reduseres.

I sommer planlegger vi (mannen og jeg) rundtur i Toscana, tilbake til flere av stedene hvor vi var på vår første ferie sammen. Gleder meg.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-23, 13:24   #18
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Feriedrømmen 2023

I år blir det Terracina i Italia med utflukter til Roma, Ponza og Napoli. Vi har vært alle stedene tidligere og opp til flere ganger. Ungdommen vil sole seg, spise godt og shoppe. Vi orker ikke leiebil denne gangen, pga pris og krangel om skader ved innlevering, her er ingen til å stole på.

Vi nærmer oss siste familieferie. Jeg vil overtale de til å reise med tog fra Bordeaux til et godt stykke forbi Bilbao. San Sebastian var så vakkert, men ikke mat for mine kresne ungdommer.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-23, 13:46   #19
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Feriedrømmen 2023

Denne sommeren tror jeg det blir en uke til Danmark med hest og da kanskje også hunden om det er mulig. Så noen uker til Spania.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-23, 14:57   #20
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Feriedrømmen 2023

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

I år blir det Terracina i Italia med utflukter til Roma, Ponza og Napoli. Vi har vært alle stedene tidligere og opp til flere ganger. Ungdommen vil sole seg, spise godt og shoppe. Vi orker ikke leiebil denne gangen, pga pris og krangel om skader ved innlevering, her er ingen til å stole på.

Vi nærmer oss siste familieferie. Jeg vil overtale de til å reise med tog fra Bordeaux til et godt stykke forbi Bilbao. San Sebastian var så vakkert, men ikke mat for mine kresne ungdommer.

Er Terracina er egnet sted for å komme seg rundt uten bil? Vi er helt nybegynnere på Italia, men det står på lista sammen med både Korsika og Sardinia. Vi ønsker oss solferie med litt innslag av sjarm og gamle hus - helst på et sted vi ikke har vært før

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no