Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forventer du litt ekstra på din bursdag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-08, 13:38   #1
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Forventer du litt ekstra på din bursdag?

På din dag, den eneste dagen i året som er den dagen du ble født. Hvordan feires den? Får du presanger, mange telefoner?

Hva med runde dager? Feires det stort, eller går dere stille i dørene? Blir du lei deg vist du blir glemt, eller bryr du deg ikke?

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 13:42   #2
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?

Har nettopp hatt bursdag jeg.
Mine bursdager blir ikke feiret,annet enn god middag sammen med mann og barn.
Fikk mange telefoner og tekstmeldinger, det er jo alltid koselig.
Må innrømme jeg blir litt lei meg om en av de nærmeste hadde glemt meg ja.Fikk pakke fra mann og barn,og penger fra andre familiemedlemmer.

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 13:43   #3
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?

I år tror jeg kun jeg fikk gave av sambo, er ikke så frlig å ikke få gaver. Men er koselig å bli husket på enten å få en sms eller telefon å det får jeg av enkelte å det er koselig. Jeg blir ikke sur om folk glemmer det heller, glemmer andres jeg å men kommer jeg på det så sender jeg en sms om jeg kan.
Nå er det litt over 2 år til jeg fylller 30 å det har jeg lyst til å markere litt ekstra. Har vel ikke markert 20 og 25 så veldig heller.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 13:43   #4
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?

Det er alltid et vell av telefoner og smser. Får noen få presanger fra min aller nærmeste familie. Vi feirer aldri noe, utover en god middag om det er i helgen.
Da jeg ble 30 i fjor ønsket jeg ikke å feire dette noe særlig og brukte bursdagen på konsert med min favorittartist. Et vennepar gav meg en god middag på restaurant sammen med dem helgen etter, det var en helt yppelig feiring for min del.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 13:44   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?

Jeg er som en stor unge... Jeg elsker bursdag og benytter en hver anledning til å fortelle at dette er min dag.
Som regel får jeg ikke så mye oppmerksomhet som jeg ønsker, og som regel går jeg litt skuffet til sengs den dagen. Og jeg har som regel ingen grunn til å gjøre det altså.

Nærmeste venner og familie ringer alltid, og om jeg ber dem på kaffe så dukker de opp. Så jeg vet ikke helt hva jeg ønsker mer enn det.

Hos oss er det vanlig å ringe å gratulere med dagen, og om man blir bedt på kaffe (og kake) så er ikke det helt uvanlig heller.
Jeg har runddag til sommern, og regner med at jeg da feirer skikkelig.
Jeg elsker virkelig bursdag.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 13:56   #6
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?

Jeg er født på feil årstid har jeg forstått oppigjennom. Fikk alltid beskjed om at jeg skulle få gave senere pga. julen nettopp hadde vært og alle var blakke. De presangene så jeg aldri til.

I år hadde jeg jo et lite håp om å bli husket. Blir jo tretti år denne gangen, så det er jo en rund dag. Prøvde å få tak i lokale, men av en eller annen merkelig grunn var de opptatte. Jeg har ikke hus til å romme mange mennesker, så jeg spurte til slutt om å få lov å feire hos noen andre. Som har stor stue, tillbydde meg å betale for det og de kjenner alle som skal komme, en rolig gjeng. Hadde tenkt å ha en middag og kun en koselig og rolig feiring. Har fortsatt ikke fått svar, så da blir det ingen feiring.

Fikk også høre fra flere den dagen passer ikke, du må ta den dagen også kom andre og så det motsatte, til slutt ble det bare tull syns jeg, så nå har jeg ikke lyst å feire i det hele tatt.

Sikker fryktelig barnslig av meg, men jeg kjenner jeg blir litt lei meg av at ingen bryr seg. Jeg er ikke den vanskeligste personen å be om hjelp, stiller opp med hjelp til å ordne i stand til selskaper, hjelper til med servering, men den ene gangen jeg ber om noe tilbake, så er det ingen som vil.

Trenger folk malehjelp, flyttehjelp osv. så spør de meg og jeg stiller opp. Det er litt sårt da at man ikke får noe tilbake den ene gangen man spør.

Alle har vel et indre ønske om å bli sett, hørt og litt verdsatt for den man er?

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 14:00   #7
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?

Jeg feirer vanligvis fødselsdagen i ro og stillhet, sammen med Mannen og ungene. I fjor var et unntak, da hadde Mannen ordnet til et gigantisk selskap til 40-årsdagen min.

  Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 14:04   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Jeg er født på feil årstid har jeg forstått oppigjennom. Fikk alltid beskjed om at jeg skulle få gave senere pga. julen nettopp hadde vært og alle var blakke. De presangene så jeg aldri til.

I år hadde jeg jo et lite håp om å bli husket. Blir jo tretti år denne gangen, så det er jo en rund dag. Prøvde å få tak i lokale, men av en eller annen merkelig grunn var de opptatte. Jeg har ikke hus til å romme mange mennesker, så jeg spurte til slutt om å få lov å feire hos noen andre. Som har stor stue, tillbydde meg å betale for det og de kjenner alle som skal komme, en rolig gjeng. Hadde tenkt å ha en middag og kun en koselig og rolig feiring. Har fortsatt ikke fått svar, så da blir det ingen feiring.

Fikk også høre fra flere den dagen passer ikke, du må ta den dagen også kom andre og så det motsatte, til slutt ble det bare tull syns jeg, så nå har jeg ikke lyst å feire i det hele tatt.

Sikker fryktelig barnslig av meg, men jeg kjenner jeg blir litt lei meg av at ingen bryr seg. Jeg er ikke den vanskeligste personen å be om hjelp, stiller opp med hjelp til å ordne i stand til selskaper, hjelper til med servering, men den ene gangen jeg ber om noe tilbake, så er det ingen som vil.

Trenger folk malehjelp, flyttehjelp osv. så spør de meg og jeg stiller opp. Det er litt sårt da at man ikke får noe tilbake den ene gangen man spør.

Alle har vel et indre ønske om å bli sett, hørt og litt verdsatt for den man er?

Uff, jeg skjønner godt at dette er litt sårt. Og når du er av den typen som stiller opp for andre og bidrar der du kan så syns jeg det er ekstra vondt å lese at de ikke stiller opp for deg.

Har ikke noen råd å komme med, vil bare gi deg en klem.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 14:10   #9
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?

Klart man har, Misteri! Å bli sett er viktig for oss alle, tror jeg. Bursdager er en typisk anledning der man kan få litt ekstra oppmerksomhet - nyte at man bryr seg: En telefon, et kort med fine ord, en klem, en gave, et besøk.

Det forståelig at du blir skuffet, og håper du kommer frem til en ordning slik at du får nyte dagen. Det trenger jo ikke nødvendigvis være så mange, gjør det?

Og jeg hadde vært så barnslig at jeg ikke hadde satt himmel og jord i bevegelse for å yte tilbake ved en annen anledning dersom dette er vanlig "behandling".

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 14:30   #10
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.920
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?

Jeg feirer som regel bursdagen min, enten ved å be familien til middag eller å be venner til kake og kaffe. Det er noen år siden jeg hadde fest. Har som regel feiret dagen min på forhånd eller i etterkant pga ferie og dårlig timing på fest, men det har å vært greit. I år skal jeg ha familie og venner på kaffe og kaker.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 14:35   #11
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg er som en stor unge... Jeg elsker bursdag og benytter en hver anledning til å fortelle at dette er min dag.
Som regel får jeg ikke så mye oppmerksomhet som jeg ønsker, og som regel går jeg litt skuffet til sengs den dagen. Og jeg har som regel ingen grunn til å gjøre det altså.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 14:41   #12
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?

Uff, så kjipt, Misteri!

Jeg har bursdag tidlig på sommeren. Bursdagene mine er ikke så "viktige" som de var før, men i min familie inviterer vi alltid til et lite selskap. Ikke noe voldsomt, men kaffe og kake. Jeg får gaver av mann, barn, mine foreldre, min søster og mine svigerforeldre. Det er de jeg inviterer. Mine besteforeldre gir meg en liten sum penger, og de inviteres som regel de også.
Jeg pleier ikke å ha jenteselskap eller noe sånt, men hadde det da jeg ble tretti. Da mannen min ble tretti hadde vi stor fest med mange venner. De som inviteres i selskap har alltid med gave. De nærmeste venninnene mine kommer av og til innom om kvelden etter familieselskapet og har med gave. Mange ringer "bare" også, og det er helt greit, det viktigste er å bli husket. Jeg setter stor pris på sms-er og telefoner på bursdagen min.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 14:45   #13
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?

Jeg får som regel noen sms og et par gaver.
Pleier ikke feire dagen, men mulig jeg gjør noe ekstra ut av det i år siden jeg er blitt frisk igjen til da.
Min forrige bursdag var jeg ganske dårlig etter behandling, så det ble ingen feiring, annet enn at vi var hos min mor som hadde bursdag 4 dager før. Så fikk kake da.

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 14:54   #14
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?

Jeg forventer jo litt ekstra oppmerksomhet.
Bruker å få en del sms,mail og msn meldinger på dagen min

Jeg synnes 25 års dagen min i 2007 var kjip.
Hadde time på overtids kontroll på føden den dagen. 1 eller 2 påskedag. husker ikke helt. Mener det var 2 påskedag.
Ble igangsett å måtte være på sykehuset...men mamma og pappa kom,mamma hadd emed kake og greier.
Bestevenninna mi var innom og dro litt over 20. og da hadde jeg ikke rier.så hun fikk sjokk da hun fikk melding 21.30 at hun var blitt gu`mor igjen hehe

Men fikk vel egentlig verdens beste bursdagsgave den kvelden.. En søt liten snoopy.Som kom til 1time etter at jeg egentlig var 25 år.
jeg er førdt 20.26 og hun 21.20 hihi


Svigerfar hadde bursdag dagen før meg.
mormoren til mann brukte å stikke en konfolutt i handa min da, og hvert år sier farmoren til mann "ja så var det deg da..."
Hehe

Blir rart å ska feire dagene våre etter dagens hans når han ikke er til stede lengre
Han fikk bare 3 mnd med snoopy...

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 05-01-08 kl 15:00.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 14:56   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Jeg forventer jo litt ekstra soppmerksomhet.

:ser for meg alle mulige slags rare gaver...:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 14:58   #16
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?

Det var da fryktelig kortsynt og navlebeskuende av omgangskretsen din!
Er det ikke typisk at de som er snille og ikke skriker høyest, men tar det de får og til stadighet stiller trofast opp når det er noe for andre, er den som står igjen med ingenting tilslutt?

Sier som Fadese sier her, håper du kommer frem til en ordning slik at du får nyte dagen.

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 15:01   #17
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

:ser for meg alle mulige slags rare gaver...:



trykte send litt før.
Snoopy har vært å pellet av tastene på bærbaren og noen er litt løse så litt ekkelt å skrive.og ordskilleren er mongo

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 15:03   #18
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?

Skjønner godt at du syns dette var trist, Misteri. Tredveårsdagen er jo en rund dag og verd en liten feiring.

Jeg venter meg igrunnen ikke mye på bursdagen. Pleier å få gave av mann og barn, og av moren og søsteren min - enkelte ganger også av venninner, men det er bare hvis vi akkurat treffes. På tredve- og førtiårsdagen hadde jeg noen få venninner hjemme hos meg, de store feiringene av mine egne dager er ikke noe for meg.

Syns jo også det er veldig dårlig å si til et barn som har bursdag i januar at det ikke kan få gaver fordi alle er blakke etter jul. Det skal ihvertfall januargutten min slippe å oppleve!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 15:13   #19
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Syns jo også det er veldig dårlig å si til et barn som har bursdag i januar at det ikke kan få gaver fordi alle er blakke etter jul. Det skal ihvertfall januargutten min slippe å oppleve!

Min tidlige februar jente skal heller aldri få oppleve det. Januar er jo en tøff måned for mange, spesielt før i tiden. Husker hvor sårt det var da jeg var liten. En marsipangris, ullsoker og alle andre rester etter jul havnet i gaven min.

Andre bursdager forventer jeg ingenting, i fjor fikk jeg gave av mannen min og det var det. I år er jo en dag jeg egentlig ønsket å feire, hadde jo aldri trudd jeg måtte bestille lokale et år i forveien.

Vi stikker en tur på hytta den helgen, koser meg med ungene og mannen.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 15:13   #20
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Jeg feirer vanligvis fødselsdagen i ro og stillhet, sammen med Mannen og ungene. I fjor var et unntak, da hadde Mannen ordnet til et gigantisk selskap til 40-årsdagen min.


Min 40-årsdag ble feiret på Gautefall Høyfjellshotell. Da var det kjekt å ha bursdag dagen før nyttårsaften.

Og ja, jeg pleier å få masse gratulasjoner. Telefoner, sms'er, og ikke minst på nett.
Det setter jeg stor pris på. Selvfølgelig.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no