Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forventer du litt ekstra på din bursdag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-08, 15:29   #21
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?

Av en eller annen grunn er datoen min vanskelig å huske, så jeg får som oftest telefon/sms både dagen før og 2-3 dager etter. Men det syns jeg ikke gjør noe, ettersom jeg selv ikke klarer å huske andres merkedager.

I fjor feiret vi 30årsdagen min ett år for sent, vi var på restaurant og ut på byn med gode venner. Det var igrunnen det meste jeg har feiret de senere årene.

Jeg må for øvrig legge til at jeg synes det er kjekkest å gi oppmerksomheten til de jeg faktisk feirer sammen med IRL. Så hvis noen ringer f.eks. under middagen for å gratulere, så sender jeg de ofte til svareren. Det er jo kjedelig å være sammen med mennesker som bare snakker i telefonen ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 15:30   #22
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Jeg er født på feil årstid har jeg forstått oppigjennom. Fikk alltid beskjed om at jeg skulle få gave senere pga. julen nettopp hadde vært og alle var blakke. De presangene så jeg aldri til.

I år hadde jeg jo et lite håp om å bli husket. Blir jo tretti år denne gangen, så det er jo en rund dag. Prøvde å få tak i lokale, men av en eller annen merkelig grunn var de opptatte. Jeg har ikke hus til å romme mange mennesker, så jeg spurte til slutt om å få lov å feire hos noen andre. Som har stor stue, tillbydde meg å betale for det og de kjenner alle som skal komme, en rolig gjeng. Hadde tenkt å ha en middag og kun en koselig og rolig feiring. Har fortsatt ikke fått svar, så da blir det ingen feiring.

Fikk også høre fra flere den dagen passer ikke, du må ta den dagen også kom andre og så det motsatte, til slutt ble det bare tull syns jeg, så nå har jeg ikke lyst å feire i det hele tatt.

Sikker fryktelig barnslig av meg, men jeg kjenner jeg blir litt lei meg av at ingen bryr seg. Jeg er ikke den vanskeligste personen å be om hjelp, stiller opp med hjelp til å ordne i stand til selskaper, hjelper til med servering, men den ene gangen jeg ber om noe tilbake, så er det ingen som vil.

Trenger folk malehjelp, flyttehjelp osv. så spør de meg og jeg stiller opp. Det er litt sårt da at man ikke får noe tilbake den ene gangen man spør.

Alle har vel et indre ønske om å bli sett, hørt og litt verdsatt for den man er?

Det er ikke en overraskelsesfest på gang da? Siden folk virker unnvikende, mener jeg?

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 15:32   #23
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?

Vi feirer alle bursdager, runde eller ikke. Og ja, jeg forventer meg oppmerksomhet og gaver den dagen. Det vet mannen min svært godt.
Når det gjelder selskap eller fest ordner jeg det selv, der forventer jeg ikke at andre ordner.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 15:34   #24
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?

Jeg synes det er ganske kjipt at folk er begynt å sende sms i stedet for å ringe. De nærmeste bør absolutt ringe å gratulere, synes jeg. (Mine foreldre sendte sms i fjor.)

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 15:38   #25
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?

Nei, men det er fordi jeg er sær på bursdagen min og alle vet det. Hvis den kan forbigåes i stillhet er jeg aller mest fornøyd. Det skjer jo aldri, jeg får alltid masse sms, mail og tlf., og det er grunnen til at jeg husker den selv, ellers hadde jeg glemt den helt bort.
Ingen får lov å "broadcaste" det noe sted, og jeg feirer ikke.
Jeg får ofte noen veldig gjennomtenkte gaver fordi jeg er så sær, og det setter jeg pris på. Folk gir ikke bare for å gi fordi de vet det ikke er så interessant, da kan de bare droppe det for min del.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 15:50   #26
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?

Jeg forventer og håper. Men det er sjeldent at det skjer noe eller jeg får noe!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 15:53   #27
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?

Forventer og forventer...Hmm.. Joda, jeg forventer vel gratulasjoner fra familie og nære venner, men ikke noe utover det. Jeg har (med untakk av tidlig i barndommen) aldri hatt særlig med forventninger på dagen min. Derfor ble jeg veldig overrasket da mannen hadde bedt mange gjester, bestilt kake og snitter, og kjøpt noe veldig fint til meg da jeg hadde bursdag i forrige måned.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 15:58   #28
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

Det er ikke en overraskelsesfest på gang da? Siden folk virker unnvikende, mener jeg?

Nei det tror jeg ikke. Har sagt ifra at det vil jeg heller ikke. Har så mange jeg ønsker å ha der, som de nærmeste ikke vet av engang. Derfor ville jeg ha kontrollen selv.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 15:59   #29
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Jeg er født på feil årstid har jeg forstått oppigjennom. Fikk alltid beskjed om at jeg skulle få gave senere pga. julen nettopp hadde vært og alle var blakke. De presangene så jeg aldri til.

Jeg liker ikke presanger på etterskudd. Hvis ikke vedkommende har noe til meg der og da, takker jeg for tanken og oppmerksomhet, men slår fast at jeg har det fin-fint uten gaver. Jeg vil ikke ha presanger for presangenes del, jeg vil ha noe mer ekte og virkelig, så "gratulerer med dagen!" er nok for meg bare personen er oppriktig nok. Ikke et "oj, ja, jo, du skal få presang, en gang" - en presang til deg og en til meg og en til deg og ... Det er ikke dét det handler om for meg, hvert fall.

Jeg setter pris på å bli husket på dagen min, så absolutt! Sinnsstemningen min er egentlig avgjørende for hvordan dagen blir. Er jeg deppa fordi jeg er gammel, eller glad fordi jeg fremdeles er ung.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 16:10   #30
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?

Nei.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 17:07   #31
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

Jeg synes det er ganske kjipt at folk er begynt å sende sms i stedet for å ringe. De nærmeste bør absolutt ringe å gratulere, synes jeg. (Mine foreldre sendte sms i fjor.)

Jeg kan skjønne det, men samtidig er det greit at ikke alle ringer også, særlig ikke akkurat på dagen, da man kanskje har gjester og feirer og slikt.

Jeg synes ellers det er veldig stas med oppmerksomhet på bursdagen min, og ville blitt lei meg hvis ikke mannen min og foreldrene mine, i det minste, husket på meg med gratulasjoner og gave. Broren min, svigerfamilien og de nærmeste vennene pleier også å huske dagen, og jeg pleier å få gave fra dem også. Hvis det passer seg slik, inviterer jeg veldig gjerne til bursdagsselskap, det er en fin anledning for å samle venner, synes jeg. Mannen min og jeg har bursdag med fire dagers mellomrom, så vi har pleid å feire sammen siden 21-årsdagen min/22-årsdagen hans - det er egentlig lettere å invitere når det ikke bare er seg selv man skal feire.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 17:38   #32
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.818
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?

Jeg har bursdag i dag. Fikk sove lenge, noe som var utrolig deilig, siden både mannen og jeg har fått lungebetennelse. Snart kommer mine foreldre, bror med kjæreste og mine besteforeldre på mat. Skulle gjerne ha droppet hele greia akkurat nå.

Før var bursdager en deilig dag. Man ble som regel vartet opp litt, fikk servert god mat, og endte opp med en fyldigere lommebok enn før. Nå blir lommeboka enda tynnere, bursdager innebærer vasking, rydding, baking og styr, og man ender opp med mindre overskudd enn man hadde i utgangspunktet.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 18:13   #33
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?

Gratulerer med dagen. Bokorm!

Klart jeg liker å bli husket på. Jeg får gave fra mann og barn samt fra mine foreldre og svigers + svigerinnen min. Vi feirer med kaffe og kakebesøk. Noen dager før ëller etter feirer jeg med gode venninner.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 18:16   #34
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?

Jeg har også bursdag i januar, men helt i slutten 24.) så da har som regel folk rukket å få lønn igjen etter jul.
Men jeg får sjelden gaver, får vel som regel et par sms'er og that's it. Ingen feiring eller noe som helst de siste årene. Jeg bryr meg egentlig ikke heller.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Sist redigert av Dixie Diner : 07-01-08 kl 10:54.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 18:17   #35
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg har bursdag i dag. Fikk sove lenge, noe som var utrolig deilig, siden både mannen og jeg har fått lungebetennelse. Snart kommer mine foreldre, bror med kjæreste og mine besteforeldre på mat. Skulle gjerne ha droppet hele greia akkurat nå.

Før var bursdager en deilig dag. Man ble som regel vartet opp litt, fikk servert god mat, og endte opp med en fyldigere lommebok enn før. Nå blir lommeboka enda tynnere, bursdager innebærer vasking, rydding, baking og styr, og man ender opp med mindre overskudd enn man hadde i utgangspunktet.


Gratulerer med dagen!

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 18:26   #36
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forventer du litt ekstra på din bursdag?

Jeg forventer oppmerksomhet, festivitas og gaver på bursdagen min. Ganske høylytt. (Det virker.)

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 18:29   #37
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forventer du litt ekstra på din burdsdag?

Bursdagen mini blir ikke feiret noe særlig.. Bare mamma som synes det er viktig at hun treffer meg akkurat den dagen, og har med kake og en liten ting.
Jeg får endel hilsner, men ellers blir det ikke noe gave eller noe sånt.

Jeg vil gjene feire runde tall, men vil ikke selv gjøre. Så dermed blir det ikke gjort.. Jeg gjør det heller ikke for mannen, så spiralen er i gang

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 18:48   #38
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Forventer du litt ekstra på din bursdag?

Gratulerer med dagen, Bokorm!

Jeg synes det er koselig å bli husket, men pleier ikke å feire bursdagen min.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 19:15   #39
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forventer du litt ekstra på din bursdag?

Gratulerer med dagen til Bokormen.
Håper du har hatt en fin dag, selv om du måtte vaske og rydde først.

En ekstra klem til Misteri også. Selvsagt fortjener du også oppmerksomhet, selv om du er født rett etter jul. Å skylde på at man er blakk etter jul blir for teit synes jeg.
Det tar man høyde for før jul, eller ordner med presangen før man er blakk.

Jeg blir glad om noen husker dagen min, men forventer ingen gaver.
Får gjerne gaver på etterskudd, da jeg gjerne feirer dagen min, som en bisetning når vi har familieselskap for minsten.
(eldste har bursdag ca 3 uker før meg, og minsten ca 3 uker etter meg)
Har aldri opplevd at jeg har blitt helt glemt av alle, familie husker meg alltid.

Runde tall har blitt feiret, eller det vil si at 30 års dagen ble feiret.
Både min og mannen sin.
40 er neste runde tall for oss begge, og det blir nok feiret litt ekstra det også.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 19:29   #40
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forventer du litt ekstra på din bursdag?

Forstår deg veldig godt. Jeg har bursdag i romjulen men har alltid fått både julegaver og bursdagsgaver. Men synes den dag i dag at det er veldig kjipt og ha det midt i julen. Det er jo mye bedre å få fordelt det skikkelig i løpet av året. Å ja, forventer litt ekstra på bursdagen min.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no