Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nooria!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-08, 12:13   #1
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Nooria!

Gratulerer så mye med dagen i dag!

Håper du får en kjempefin dag.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 12:18   #2
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nooria!

Gratulerer med dagen!

__________________
Tenk positivt.

Sist redigert av kisha : 08-01-08 kl 16:30.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 12:48   #3
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nooria!

Gratulerer med dagen!

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 12:56   #4
Elis
*Happy*
 
Elis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 1.739
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nooria!

Gratulerer så mye med dagen.

__________________
Elis
1996 ~ 2000 ~ 2003
Elis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 13:36   #5
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nooria!

Hurra for deg som fyller ditt år!
Ja, deg vil vi gratulere!
Alle i ring omkring deg vi står,
og se, nå vil vi marsjere,
bukke, nikke, neie, snu oss omkring,
danse så for deg med hopp og sprett og spring,
ønske deg av hjertet alle gode ting
og si meg så, hva vil du mere? Gratulere!

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 13:37   #6
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nooria!

Gratulerer så masse med dagen, Nooria! Håpar du får ein fin dag!

Olvina er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 13:54   #7
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nooria!

Gratulerer med dagen!

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 14:50   #8
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nooria!

Gratulerer med dagen!

  Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 15:01   #9
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nooria!

Og jeg lagde en tråd i sta, så ikke denne.

Uansett: Gratulerer masse, Nooria.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 15:50   #10
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.097
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nooria!

Åhh så koselige dere er! Tusen takk! Dette var en hyggelig tråd .

Jeg er jo veldig kvalm om dagen, men jeg har hatt besøk av en venninne i dag, og dagen har derfor vært mye bedre enn de fleste andre dager nå for tiden.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 15:52   #11
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nooria!

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Bursdag er triste greier... hvertfall når man har bursdag rett etter jul og ikke omgir seg med mennesker som bryr seg om bursdager.

Jeg har bursdag i morgen og regner med at det blir en ganske vanlig dag men med noen ekstra sms. :Seilerisammebåt:

FP'ere følger med.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 15:55   #12
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.097
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nooria!

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

FP'ere følger med.

Åja, det skrev jeg visst . Jeg var kanskje litt preget av gravidkvalme og gravidhormoner da jeg skrev den triste meldingen.

Vel, jeg kan rapportere om at jeg ble vekket med bursdagssang og gaver. Mannen min som akkurat har tatt frem gitaren igjen for å lære seg å spille, har sittet oppe i hele natt for å øve på bursdagssang på gitar. Av han og ungene fikk jeg en alliansering i hvitt gull med tre diamanter, en for storebror, en for lillesøster og en for luringen i magen .

Jeg har også hatt besøk av en venninne som kom med koselige gaver til meg.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 15:56   #13
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nooria!

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Åja, det skrev jeg visst . Jeg var kanskje litt preget av gravidkvalme og gravidhormoner da jeg skrev den triste meldingen.

Vel, jeg kan rapportere om at jeg ble vekket med bursdagssang og gaver. Mannen min som akkurat har tatt frem gitaren igjen for å lære seg å spisse, har sittet oppe i hele natt for å øve på bursdagssang på gitar. Av han og ungene fikk jeg en alliansering i hvitt gull med tre diamanter, en for storebror, en for lillesøster og en for luringen i magen .

Jeg har også hatt besøk av en venninne som kom med koselige gaver til meg.

Så koselig, da!

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 15:57   #14
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nooria!

Hørtes ut som en koselig dag så langt. Hyggelig å bli husket på bursdagen sin. Fikk selv blomster på døra i dag av en god venninne, hun kom med dem selv. Har ikke bursdag engang i dag. Veldig koselig.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 22:10   #15
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nooria!

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.
Bursdag er triste greier... hvertfall når man har bursdag rett etter jul og ikke omgir seg med mennesker som bryr seg om bursdager.

Jeg har bursdag i morgen og regner med at det blir en ganske vanlig dag men med noen ekstra sms. :Seilerisammebåt:



Jeg har bursdag i romjulen (eeenda kjedeligere) men med så skjønne FP'ere blir det bra uansett

:fikk også egen tråd på bursdagen sin:

  Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 22:11   #16
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nooria!



Hipp hurra!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 23:57   #17
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nooria!

Jeg fikk ikke egen tråd.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 23:58   #18
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Nooria!

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg fikk ikke egen tråd.



Gimme the date and we have a date, Line*!

  Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 23:59   #19
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nooria!

Jeg nevnte det i en tråd, men det ble stille forbigått.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 00:00   #20
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nooria!

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg nevnte det i en tråd, men det ble stille forbigått.


Nei du fikk da tråd du da? Eller var det gratulasjoner i en tråd kanskje. Joda, mener jeg gratulerte deg med dagen.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no