Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Restaurant Xich Lo i Oslo

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-08, 14:24   #1
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Restaurant Xich Lo i Oslo

Har noen vært der og kan det anbefales til noen som er litt over snitt kresen på asiatisk mat?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 14:25   #2
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant Xich Lo i Oslo

Jeg har vært der og synes maten er supergod. Særlig kresen på asiatisk mat er jeg dog ikke, snarere altetende. Jeg vil nok likevel mene at standarden her er et stykke over snittet.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 14:30   #3
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant Xich Lo i Oslo

Jeg er en slik kresen en, og jeg synes de har veldig god og morsom mat på Xich Lo.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 14:38   #4
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.827
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant Xich Lo i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg er en slik kresen en, og jeg synes de har veldig god og morsom mat på Xich Lo.

Hvis det er der vi var i fjor sommer, så er jeg helt enig.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 15:55   #5
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Restaurant Xich Lo i Oslo

Jeg synes også Xich-lo er bra. Maten er god og det er litt gourmetrestaurantpreg over den visuelle presentasjonen av rettene mtp. pynt og tilbehør. Jeg er ikke kresen på asiatisk mat, har spist mye på de små vietnamesiske restaurantene i området rundt Torggata.

Men hvis man virkelig er kresen og vil ha en spesiell asia-aften så er det jo Nodee da. Annen prisklasse, men likevel.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 16:16   #6
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Restaurant Xich Lo i Oslo

Da jeg var der (noen år siden nå), så minns jeg at de også hadde noen retter som var asiatiskinspirert, men som egentlig var ganske vanlige retter. Så der er det noe for alle!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 16:19   #7
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant Xich Lo i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Jeg synes også Xich-lo er bra. Maten er god og det er litt gourmetrestaurantpreg over den visuelle presentasjonen av rettene mtp. pynt og tilbehør. Jeg er ikke kresen på asiatisk mat, har spist mye på de små vietnamesiske restaurantene i området rundt Torggata.

Men hvis man virkelig er kresen og vil ha en spesiell asia-aften så er det jo Nodee da. Annen prisklasse, men likevel.

Eller Dinner.
Men jeg synes også Xich Lo er bra. Jeg kan også anbefale Chi på Lillestrøm.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 16:27   #8
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant Xich Lo i Oslo

Har spist på Xich Lo flere ganger og alltid vært veldig fornøyd. Jeg er Tinetoffs kulinariske tvilling.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 17:33   #9
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Restaurant Xich Lo i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Da jeg var der (noen år siden nå), så minns jeg at de også hadde noen retter som var asiatiskinspirert, men som egentlig var ganske vanlige retter. Så der er det noe for alle!

Jepp, såvidt jeg husker har (hadde) de god gammeldags biff, dog med litt asiatisk inspirert tilbehør.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 17:47   #10
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Restaurant Xich Lo i Oslo

Ok, det høres ut som en god restaurant, litt spesiell siden det er fransk/vietnamesisk-inspirert, har lest noen bra anmeldelser på nett.
Vi skal feire min søsters 30-årsdag, og jeg vil at restauranten skal være over middels bra. Og vi er alle veldig glade i asiatisk. Spesielt jeg og mannen, og vi liker at de lager det kruttsterkt (spesielt når vi ber om det, og at de ikke tar oss for teite nordmenn som egentlig ikke vet hva sterkt er...). Vi er så heldige å ha en restaurant i lokalmiljøet som drives av en slekning av kokken eller eieren på Dinner, og har blitt ordentlig bortskjemte på supergod Szechuanmat. Vi prøvde å få bord på Nodee, men det var visst ikke noe ledig.
Men Dinner er jo en velprøvd og sikkert alternativ, ellers har jeg også tenkt på indiske Agra på Aker Brygge, noen som kan anbefale den?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 18:14   #11
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.649
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant Xich Lo i Oslo

Jeg har også spist der flere ganger og liker meg der. Veldig god mat!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 18:26   #12
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant Xich Lo i Oslo

Nja, jeg har spist på Agra et par ganger også, og det har vært greit, men ikke supert.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 18:33   #13
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.858
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant Xich Lo i Oslo

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Men jeg synes også Xich Lo er bra. Jeg kan også anbefale Chi på Lillestrøm.

Du godeste, hva skjedde med Kims danserestaurant, som var stedets fremste kinasted i min ungdom?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 19:36   #14
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Restaurant Xich Lo i Oslo

Da ble det Dinner, tviler på at vi blir skuffet der. Holdt på å prøve Annen Etage for å gjøre det litt mer spennende, men siden hun er gravid og ikke kan nyte god vin til maten, så får vi heller ta det senere.
Takk for alle svar, folkens. Tror jeg og mannen skal prøve Xich Lo senere.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 20:33   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.399
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant Xich Lo i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Jeg er ikke kresen på asiatisk mat, har spist mye på de små vietnamesiske restaurantene i området rundt Torggata.

Det er vel nettopp der man får mest autentisk asiatisk mat. Og veldig godt!

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Ok, det høres ut som en god restaurant, litt spesiell siden det er fransk/vietnamesisk-inspirert, har lest noen bra anmeldelser på nett.

Det er absolutt en god restaurant, men ikke autentisk vietnamesisk, slik du har funnet ut selv.

Agra syns jeg var en middels god indisk. Den beste indiske jeg vet om er den nederst i Maridalsveien, rett ved Blå. De har for øvrig verdens kuleste digre blinkeskilt, og man må holde ut med noget sær betjening.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 20:38   #16
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Restaurant Xich Lo i Oslo

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det er vel nettopp der man får mest autentisk asiatisk mat. Og veldig godt!


Det er absolutt en god restaurant, men ikke autentisk vietnamesisk, slik du har funnet ut selv.

Agra syns jeg var en middels god indisk. Den beste indiske jeg vet om er den nederst i Maridalsveien, rett ved Blå. De har for øvrig verdens kuleste digre blinkeskilt, og man må holde ut med noget sær betjening.

Vi er altfor lite ute å spiser for tiden, sånn er det å flytte litt utenfor og har to barn. Litt kjedelig å ikke få prøvd ut masse restauranter, slike som de små autentiske og andre spennende steder. Jeg lurer litt på om jeg har hørt lunkne kommentarer om Agra før faktisk, så da er det greit å styre unna. Nodee høres egentlig litt ut som Dinner, men har ikke vært der.
Veldig fint å kunne spørre her, man får jo alltid kvalifiserte svar!

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 20:50   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.399
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant Xich Lo i Oslo

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Litt kjedelig å ikke få prøvd ut masse restauranter, slike som de små autentiske og andre spennende steder.

Dette er faktisk ett av mine hovedargument for at vi skal bli boende sentrumsnært. Jeg elsker å kunne stikke ned i området rundt Torggata og Grønland og få billig, deilig mat med masse friske grønnsaker. Og sushi på hjørnet. Når det nå planlegges mathall på Vulkantomta blir jeg enda vanskeligere å dra bort fra byen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 20:57   #18
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant Xich Lo i Oslo

Høres ut som om du har gjort et godt valg! Jeg har vært et par ganger på Xich Lo og syntes maten var god. Dinner er allikevel min favoritt av de to.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 21:01   #19
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Restaurant Xich Lo i Oslo

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Dette er faktisk ett av mine hovedargument for at vi skal bli boende sentrumsnært. Jeg elsker å kunne stikke ned i området rundt Torggata og Grønland og få billig, deilig mat med masse friske grønnsaker. Og sushi på hjørnet. Når det nå planlegges mathall på Vulkantomta blir jeg enda vanskeligere å dra bort fra byen.

Du er som mine urbane venninner.
Jeg er fornøyd med at jeg Stockflets her og supergod kinamat i nærheten…

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-08, 21:04   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.399
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restaurant Xich Lo i Oslo

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Du er som mine urbane venninner.
Jeg er fornøyd med at jeg Stockflets her og supergod kinamat i nærheten…

Stedet der min mann er i fra (og som vi muligens vurderer å flytte til) er det en restaurant som serverer sushi en gang i måneden. De sier i fra i en annonse i avisen.

Jeg er av typen som kan få veldig lyst på vietnamesisk mat når jeg er på f. eks. Notodden Bluesfestival. Og i tillegg ha så lavt blodsukker at jeg er sur og mener ingenting annet duger. Gudene vet at det ikke er mye vietnamesisk mat der. Det ble en klassisk kinarestaurant i stedet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no