Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

God økonomi har vi her i landet...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-08, 11:13   #1
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.686
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

God økonomi har vi her i landet...

... men råd til nye datamuser på studentpcene på høyskolen. Det har vi tydlig vis ikke råd til.

Sitter på skolens største pc labb og holder på å hive musen i veggen snart. Og jeg er IKKE en hissig person, og har lang tolmodighet.

Er det for mye å forlange å bytte ut de gamle kulemusene?


Sist redigert av Isolde : 19-08-08 kl 11:21.
Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 11:14   #2
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: God økonomi har vi her i landet...

Hva er det som har fått deg til å tro at vi har god økonomi her i landet?

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 11:17   #3
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God økonomi har vi her i landet...

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

... men råd til nye datamuser på studentpcene på høyskolen. Det har vi tydlig vis ikke råd til.

Sitter på skolens største pc labb og holder på å hive musen i veggen snart. Og jeg er IKKE en hissig person, og har lang tolmodighet.

Er det for mye å forlange å bytte ut de gamle kule musene?

Skjønner frustrasjonen din, men musene er da i det minste kule (sorry, kunne ikke dy meg)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 11:17   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.813
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God økonomi har vi her i landet...

Vel... For min del merker jeg at vi har god økonomi her i landet, fordi jeg har en sønn som til tider bor mer på sykehus enn hjemme. Han bor også på avlastningshjem 40%. Han trenger en bøtte medisiner hver dag. Ikke noe av dette betaler vi for, utover hva vi yter i skatt.

Jeg syns ikke vi har noe som helst å syte for her i landet, selv om man kan undres over hvordan diverse budsjetter blir prioritert i ny og ne.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 11:18   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.813
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God økonomi har vi her i landet...

Og... he he, jeg knegget litt over de kule musene jeg med.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 11:21   #6
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God økonomi har vi her i landet...

[quote=Inagh;1142984

Jeg syns ikke vi har noe som helst å syte for her i landet, selv om man kan undres over hvordan diverse budsjetter blir prioritert i ny og ne.[/quote]

Signerer den

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 11:22   #7
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.686
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: God økonomi har vi her i landet...

Knegg dere.

God økonomi har vi her i landet.

Som Inagh sier så får de som trenger det aller mest det de trenger. Føler heller ikke at det spares så mye på penger ellers i studiene mine. Men når jeg bruker 20 sek på å flytte musen over skjermen for å klare å trykke på en knapp så blir jeg litt fustrert.

Men nye flatskermer har de fått i løpet av sommeren.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 11:25   #8
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: God økonomi har vi her i landet...

Vel, ei mus her og ei mus der, blir mye penger det. Det er nok annet å klage over enn ei slarkete mus.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 11:26   #9
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: God økonomi har vi her i landet...

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Vel, ei mus her og ei mus der, blir mye penger det. Det er nok annet å klage over enn ei slarkete mus.

Sa brura!

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 11:29   #10
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.813
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God økonomi har vi her i landet...

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Sa brura!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 11:31   #11
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: God økonomi har vi her i landet...

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Sa brura!

Jepp.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 13:03   #12
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: God økonomi har vi her i landet...

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Knegg dere.

God økonomi har vi her i landet.

Som Inagh sier så får de som trenger det aller mest det de trenger. Føler heller ikke at det spares så mye på penger ellers i studiene mine. Men når jeg bruker 20 sek på å flytte musen over skjermen for å klare å trykke på en knapp så blir jeg litt fustrert.

Men nye flatskermer har de fått i løpet av sommeren.

Det er flott at Inagh opplever at de får det de trenger, men jeg tror ikke det skal gjøres til fasit for hvordan alle som trenger noe opplever sin situasjon. Det er utrolig mange triste skjebner, både blant funksjonshemmede, eldre, syke, arbeidsledige, barn, narkomane, osv.

Ikke alle får det de trenger, nei.

Og på mange arbeidsplasser rundt omkring ville folk blitt veldig glade for flatskjermer, og ikke en gang vurdert musa som for dårlig.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 13:46   #13
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.289
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: God økonomi har vi her i landet...

Skru opp dekslet som er under musa, ta ut kula og pell vekk støvlaget som ligger på de pinnene inni der. Blås litt, sett kula tilbake igjen og sku på dekslet. Litt bedre?

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 13:49   #14
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: God økonomi har vi her i landet...

Christian har ihvertfall fått en helt splitter ny skole å gå på i år. Topp moderne.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 13:55   #15
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God økonomi har vi her i landet...

Det jolie sa. Og hvis det ikke virker, foreslår jeg følgende fremgangsmåte: finn e-postadressen til den IT-avdelingen som er ansvarlig for PC-ene, skriv en hyggelig mail og gjør oppmerksom på at musene er dårlige og forhør deg om det er noen mulighet for at de kan bli skiftet. (Nei, det er ikke en selvfølge å skrive en hyggelig mail. Jeg har vært ansvarlig for studentdatasal, og det er ikke til å tro hvor mange mailer av typen "Nå synes jeg sannelig dere kan fikse de dårlige musene på salen her snart"/"Så mye penger som [organisasjonsnavn] har til IT-utstyr, synes jeg det er temmelig dårlig at vi ikke får nye mus på datasalen"/"Hvor lenge skal vi måtte klare oss med de gamle musene egentlig" som jeg har hatt lyst til å ignorere.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 13:57   #16
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: God økonomi har vi her i landet...

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

.... finn e-postadressen til den IT-avdelingen som er snasvarlig for PC-ene ...

Dette ordet var bare så ufattelig bra at jeg tror jeg skal begynne å bruke det! Snasvarlig, liksom!

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 13:57   #17
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.860
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God økonomi har vi her i landet...

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Dette ordet var bare så ufattelig bra at jeg tror jeg skal begynne å bruke det! Snasvarlig, liksom!

På krigsstien i dag, Bina - eller på spikkefjøla eller hva det nå heter her inne?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 14:00   #18
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: God økonomi har vi her i landet...

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

På krigsstien i dag, Bina - eller på spikkefjøla eller hva det nå heter her inne?

Jeg vet ikke, det føles som om jeg har fått en åpenbaring og plutselig så bare LYSER sånne festlige ord i mot meg!

Og snasvarlig, jeg har savnet et sånt ord! Det kunne erstattet begrep som "ansvarsfraskrivelse".

Sitat:

Jeg er ikke ansvarlig, jeg er snasvarlig!

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 14:48   #19
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: God økonomi har vi her i landet...

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Dette ordet var bare så ufattelig bra at jeg tror jeg skal begynne å bruke det! Snasvarlig, liksom!


Sånn en rvævva dag jeg har hatt var dette nok til å få meg til å
Takk Har absolutt ikke noe fornuftig å bidra med.

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 15:09   #20
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God økonomi har vi her i landet...

Jeg dulter på jernhøna, det er ikke sikkert de vet om at de er så sliten en gang.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no