Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Erfaring/meninger om Bergans Oppdal Lady Jacket

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-12, 19:23   #1
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Erfaring/meninger om Bergans Oppdal Lady Jacket

Ja, det vil jeg gjerne høre om noen har noe å komme med. Jeg vil bytte ut Breheimen II-jakken min siden den er blitt 2 nummer for stor ( ) men jakkene jeg vil ha er ikke akkurat tilpasset min lommebok. Dvs jeg kunne påkostet meg en jakke, men friluftslivet mitt (eller mangel på sådan) forsvarer ikke å bruke 3500,- 4000,- på en jakke. Jeg har en tynnere Bergansjakke med dermizax i tillegg, men den egner seg ikke vinterstid/kaldere vår og høst siden den er for tynn. Så lommeboka tatt i betraktning så ser jeg på Oppdal med Bergans Elements-membran. Den har veiledende pris på 2000,- men jeg vet min lokale forhandler bruker å ligge et par-tre hundrelapper under veiledende pris. Og ja, jeg var på Norwegian Outlet og sjekket i dag, fant bukse men ikke jakke til OK pris.

Noen som vil synse litt? Jeg vet at blant annet Niobe er god på Bergans.

Edit: Har kjøpt meg bukse med mulighet for å koble jakke fast på buksa, så er ekstra interessert i jakkene som kan glides på buksa.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-12, 20:54   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Erfaring/meninger om Bergans Oppdal Lady Jacket

G-sport kjører tilbud på Bergans Isogaisa nå, tittet på den? Ligger på rett over 2000 kr.

Jeg har forgjengeren til denne (Svartisen) og er superfornøyd.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-12, 22:15   #3
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Erfaring/meninger om Bergans Oppdal Lady Jacket

Takk for tips, skal undersøke det.

Er Svartisen bukse jeg har kjøpt (på tilbud vel og merke) forresten. Svartisenjakka blir langt over mitt budsjett.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 08:59   #4
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Erfaring/meninger om Bergans Oppdal Lady Jacket

Jeg fant Svartisen jakken (den forede altså) på tilbud på nett til 2500 kr.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 12:52   #5
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.487
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Erfaring/meninger om Bergans Oppdal Lady Jacket

Du kan jo kjøpe en fleecejakke eller noe å ha under den dermizax-jakka da? Det er jo snart sommer? (i allefall i dag)

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no