Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Restauranttråden: Anbefalinger og avbefalinger

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-18, 16:18   #81
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Restauranttråden: Anbefalinger og avbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Addison, her.

Aymara Peru, anbefales! Beste måltid ute på lenge!

Skulle akkurat inn og anbefale samme restaurant. Veldig god mat og utrolig hyggelig service!

Gammel 25-04-19, 09:10   #82
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et glitrende lys på stjernehimmelenEia er et glitrende lys på stjernehimmelenEia er et glitrende lys på stjernehimmelenEia er et glitrende lys på stjernehimmelenEia er et glitrende lys på stjernehimmelenEia er et glitrende lys på stjernehimmelenEia er et glitrende lys på stjernehimmelenEia er et glitrende lys på stjernehimmelenEia er et glitrende lys på stjernehimmelenEia er et glitrende lys på stjernehimmelenEia er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Noen som har anbefalinger på restauranter i Kristiansand?

Gammel 25-04-19, 10:24   #83
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 155
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Skulle akkurat inn og anbefale samme restaurant. Veldig god mat og utrolig hyggelig service!

Jeg har vært der flere ganger tidligere, og vært veldig fornøyd, men så la de om meny-konseptet sitt litt og da var det ikke like fristende lenger. Men kanskje vi burde forsøke oss igjen?

(Jeg fikk litt for mye å drikke sist jeg var der. De hadde drinker som viste seg å stivere enn jeg hadde kalkulert med. )

Gammel 25-04-19, 11:25   #84
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Noen som har anbefalinger på restauranter i Kristiansand?

Hva ønsker du og til hvilken pris?

Mother India har svært god indisk.

Jeg liker godt Le Monde for tapas i Markensgt. Ellers har La Famiglia god italiensk mat. Sjøhuset er aldri feil, men det er dyrt.

Gammel 25-04-19, 12:22   #85
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et glitrende lys på stjernehimmelenEia er et glitrende lys på stjernehimmelenEia er et glitrende lys på stjernehimmelenEia er et glitrende lys på stjernehimmelenEia er et glitrende lys på stjernehimmelenEia er et glitrende lys på stjernehimmelenEia er et glitrende lys på stjernehimmelenEia er et glitrende lys på stjernehimmelenEia er et glitrende lys på stjernehimmelenEia er et glitrende lys på stjernehimmelenEia er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Takk for tips, millact. Litt usikker, det er flere foreldre til barn på cup som skal spise. Selv foretrekker jeg litt a la Paleo / Sentralen - det DN kaller "uformell gourmet".

Gammel 25-04-19, 14:03   #86
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt av
Standard

Fiskebrygga har også mange restauranter, men akkurat nå er det ikke særlig varmt. Usikker på om hvor mange av dem som har åpnet for sesongen.

Gammel 25-04-19, 22:39   #87
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Curtisen i Halden inne i Fredriksten festning. Har spist der to ganger, og det er noe av den bedre maten jeg har fått i mitt liv. Menyer og vinmenyer og utrolig personlig og hyggelig service.

Anbefales virkelig på det sterkeste.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:51.