Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vinterklær til ettåring

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-16, 12:23   #1
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vinterklær til ettåring

Vi må kjøpe noen klær til ungen, som blir ett år i løpet av vinteren, som hun kan bruke ute i barnehagen og ellers. Altså klær som holder henne varm og tørr når hun sitter/krabber ute.

Er det greit å bruke skallklær (med ull under), eller bør de være foret? Er det man kaller parkdress foret, og hvor mye i løpet av året brukes i tilfelle en slik en (på østlandet)? Tanken med skallklær var at klærne da kan brukes hele året, med varierende lag under. Men jeg antar at vi kanskje ikke blir kåret til Årets Foreldre av barnehagen om de må styre med mange lag når de skal kle på og av?

Er det forresten ok med jakke og bukse, eller er hel dress det som gjelder? Og, er det meningen at de skal ha flere slike sett/dresser når de begynner i barnehagen?

Dette ble mange spørsmål, men hvis noen orker å gi en liten innføring i hva som er lurt hadde jeg satt pris på det.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 12:33   #2
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.279
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Til ettåring ville jeg hatt hel dress. Og vinterdress - ikke bare en høst/vårdress. De små er mye nede på bakken, og det kan være nødvendig med to lag ull (ullundertøy og mellomull) under vinterdress også. Da blir det styrete å skulle ha på TRE lag ull under skallklær som ikke er foret. Reima sine vinterdresser for småbarn har padding i rumpa for ekstra kuldeisolasjon.

Jeg ville sagt at man trenger to dresser. En høst/vårdress (parkdress) til det været som er nå - den kan man ha to lag ull under og være komfortabel til et par minusgrader. Også en vinterdress som man også kan ha ull under. Det er viktig at begge typene dresser (og ulla) er romslig. Det er luften mellom lagene som isolerer.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 12:45   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Til ettåring ville jeg hatt vinterdress. Å bruke ufôret dress med ekstra lag under blir fort for klumpete for de små. Pluss at jeg synes man kan la de barnehageansatte slippe ekstra påkledningsstyr. Jeg synes Reima sin "babymodell" er suveren til de minste. Den har ekstra isolering i baken.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 12:45   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Ser jeg er rørende enig med jolie! Det er forresten gode priser på Reimadresser i komplettfririd.no sin outlet.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 12:46   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.356
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Hadde kjøpt en reima tec dress, foret. De må likevel ha ett eller to lag under når det er kaldt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 12:48   #6
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Vår ettåring (og alle de andre på avdelingen) har nå full pakke med foret vinterdress, hjelmlue, ullklær, forede votter og vintersko. Nå er de VELDIG mye ute, men det er kaldt for småtasser i sandkassa uansett.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 12:51   #7
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Stemmer i at vinterdress må til. Jeg har faktisk en til salgs, om du er interessert. Denne brukte Lillebror i fjor. Han ble ett år i februar.

http://www.finn.no/82469036

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 14:30   #8
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Mine hadde dress fra Ticket som vi likte fordi den hadde to glidelåser i front, fleece fôr, lett vekt, forsterkninger på baken og knærne. De små sitter mye, så forsterkninger og mørk farge er å anbefale.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 15:36   #9
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Heldress, fôret.

Reimatec med ullisolering i baken. De har også modell med to glidelåser i front som er gull synes jeg.

Vi kjører en dress og et todelt sett, rett og slett fordi at de må ha vinterjakke uansett. Da har de skift om det trengs.

I tillegg har de hatt skallsett som kan brukes med ull i mildvær eller krisetilfeller.

Tøyet bør ha vannsøyle på minst 10.000. Reimatec har det. Det er ofte vått og fuktig her på Østlandet...

Jeg liker mellomlag av heldressvarianten. Liker bevegelsen det gir og minst mulig sømmer og kanter. Nøstebarn heldress er fin, men finnes mye bra. Bruker ull med bomullsinnside innerst (atopikere) fra Cubus og Hust & Claire.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 16:03   #10
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Jeg er enig, vinterdress og mellomlag av ull under. Her har både fire- og sjuåringen vinterdresser og ikke bare skalltøy med ull under, og her er det typisk rått kystklima. Eldste bruker todelt ellers i året, men om vinteren er visst dress best selv om de ikke har særlig mer utetid i løpet av skoledagen enn 1 time.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 16:26   #11
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Min gutt hadde bare skalldress de første årene i bhg, men han er veldig varm av seg. Det meste han hadde under skalldressen var ullundertøy og ullfleece-dress. De andre ungene hadde tilsvarende under vinterdress. Har man normalt varme unger, er jeg enig med alle over, men da jeg jobbet i bhg selv så jeg ofte barn som hadde alt for mye klær på seg og det er ikke bra det heller.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 18:14   #12
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.356
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Man kan klare seg fint uten reima tec dress altså, mange andre merker er også bra. Mye tilbud nå på komplettfritid sin outletdel på nettet og barnihagen.no.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 18:41   #13
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Hel dress ja. Vinterdress, ikke for tung. Jeg kjøpte Reima på salg i vår. Mellomlag, ull og eller fleece. Hjelmlue. Jeg går for Reima der også. Gore-texsko. Votter, men det er noe knøl å finne gode til de små.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 18:43   #14
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Vi har bare 1 dress i barnehagen. Til de små har jeg bare jakke hjemme i tillegg, ikke dobbelt. Til de eldre har jeg bukse i tillegg til dress og jakke.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 19:34   #15
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.241
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Det beste (som bhg ansatt) er om man sender ungen i bhg med strømpebukse og body på. Helst ikke bukse og genser, for da må dette av før man begynner å kle på strømpebukse og trøye/body. Når de først har på (ull) body og strømpebukse går det ganske fort å ta på ulldress e.l. og vinterdress. Reima sine er gode og enkle og ta av og på. Votter med glidelås langt ned mot hånden gjør det iallefall enklere å ta på.

Presisering: gjerne med bukse, kjole what ever utenpå, men kjekt når "undertøyet" er innerst så vi slipper å ta alt av og på igjen, på x antall unger. Og det er greia, veldig lite tidkrevende hjemme, en smule mer tidkrevende når du skal ha ut alt fra 25-50 barn...


Sist redigert av Trixie : 22-10-16 kl 22:28.
Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 19:41   #16
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.356
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Hel dress ja. Vinterdress, ikke for tung. Jeg kjøpte Reima på salg i vår. Mellomlag, ull og eller fleece. Hjelmlue. Jeg går for Reima der også. Gore-texsko. Votter, men det er noe knøl å finne gode til de små.

Tror vi brukte Hestra sine votter. Glidelås på siden. Litt dyre, men gode. Kjøpte på Barnas Hus, men de finnes nok i sportsbutikkene også.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 22:19   #17
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Foret heldress, altså. Takk! Reima med padding i rumpa virker jo veldig god, men er det noen som har erfaring med billigere dresser?

Jeg har ikke kjøpt votter til henne enda, hun drar jo av seg alt og spiser det. Men det må til snart - skal sjekke Reima og Hestra der. Fint med tips om glidelås langt ned.

Ellers tusen takk for alle svar, og for linker til rimelige plagg på nett! Veldig fint. Det er jammen mye som skal på plass.

Et spørsmål når det gjelder ullklær: er det ok/bra med ganske tykke plagg ala hjemmestrikkede, eller blir det for tykt under foret dress?

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 22:22   #18
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Xian: takk skal du ha, men den blir litt for liten til henne.

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Det beste (som bhg ansatt) er om man sender ungen i bhg med strømpebukse og body på. Helst ikke bukse og genser, for da må dette av før man begynner å kle på strømpebukse og trøye/body.

Ser den, men jeg kommer ikke til å sende henne i barnehageb uten bukse om ikke personalet "vårt" har bedt om det selv. Tenk hvis de tror at jeg har glemt det!

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 22:24   #19
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.356
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Eldste har hatt reima tec babymodellen og også troll classic. Troll er fin, den men noe herk å ta på og av med det løse ullforet. Den var fin å ha som hjemmedress, da.

Yngste brukte en reflex vinterdress sitt første bhg år, for jeg syntes ikke reima tec satt noe godt på ham. Det var en iskald vinter, men den holdt fint og var mer slitesterk enn reima (men de små sliter uansett lite på dressene). Han hadde på seg ullundertøy under og en heldress i ull fra reima over der så vidt jeg husker. Året etter hadde han dress fra lego tec. Den var myk og god, lett å bevege seg i. Var minst like fornøyd med den som med reima tec.

Mine to har stort sett ikke brukt hjemmestrikket under, for det ble for tykt, men det er mulig jeg husker feil ang eldste. Vi brukte mye Janus bukser og jakker, passe tykke.

__________________
05 og 08

Sist redigert av millact : 22-10-16 kl 22:36.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 22:25   #20
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.356
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Xian: takk skal du ha, men den blir litt for liten til henne.



Ser den, men jeg kommer ikke til å sende henne i barnehageb uten bukse om ikke personalet "vårt" har bedt om det selv. Tenk hvis de tror at jeg har glemt det!

Du kan bruke ullbukse over så er problemet løst.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no