Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vinterklær til ettåring

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-16, 22:28   #21
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Mine hadde dress fra Ticket som vi likte fordi den hadde to glidelåser i front, fleece fôr, lett vekt, forsterkninger på baken og knærne. De små sitter mye, så forsterkninger og mørk farge er å anbefale.

Den hadde en venninne av meg til sin datter. De var veldig fornøyde med den.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 22:28   #22
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Ser den, men jeg kommer ikke til å sende henne i barnehageb uten bukse om ikke personalet "vårt" har bedt om det selv. Tenk hvis de tror at jeg har glemt det!

Det tror de ikke at du har. De tenker bare at du er praktisk. Jeg ser ikke helt hvorfor man skulle måtte kle av dem buksa for å gå ut, men tenker likevel at å droppe klær utenpå ulltøyet er veldig smart, for ungene blir så utrolig svette og varme inne.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 22:29   #23
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.241
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Xian: takk skal du ha, men den blir litt for liten til henne.



Ser den, men jeg kommer ikke til å sende henne i barnehageb uten bukse om ikke personalet "vårt" har bedt om det selv. Tenk hvis de tror at jeg har glemt det!

Beklager unøyaktig av meg, har lagt inn mer info. Mener selvsagt at de kan ha klær utenpå!

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 22:54   #24
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.241
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det tror de ikke at du har. De tenker bare at du er praktisk. Jeg ser ikke helt hvorfor man skulle måtte kle av dem buksa for å gå ut, men tenker likevel at å droppe klær utenpå ulltøyet er veldig smart, for ungene blir så utrolig svette og varme inne.

Jeg mente ikke droppe buksen. Men jeg mener at den beste måten å kle barn som skal ut på (vinterstid) er:
1: ullundertøy
2: ull eller fleece mellomlag
3: vinterdress.

Da tar det mye ekstra tid og først ta av tynn genser, bukse og sokker for deretter ta på alt fra innerst til ytterst. Istedenfor et barn som har "riktige" klær innerst og bare evt ta av bukse eller putte de rett i mellomplagget.

Input: ofte må vi ta av buksen for å ta på strømpebukse innerst. Jeg oppfatter at det er mye mer behagelig å ta på et mellomlag på utsiden av en tynn strømpebukse og ikke på utsiden av en bukse. Da bukser ofte klumper seg. Håper dette er klart nok forklart.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 22:58   #25
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Ja, da skjønner jeg hva du mener. For meg virker det helt fjernt å kle på barnet mitt bukse og genser som må kles av for å få på strømpebukser og body. De foreldrene kan jo ikke tenke særlig mye på hvor mange unger som er i barnehagen. Har aldri opplevd den type påkledning selv.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 22:58   #26
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Her brukte vi ullbody/trøye og ullongs (uten noe over) inne i bhg fra oktober til april i alle barnehageårene .
Vi var knallfornøyd med Reimatec, og anbefaler virkelig å kjøpe en sånn vinterdress. Ofte selges de veldig pent brukt til en rimelig penge, mange penger å spare på det .


Sist redigert av Lyppa : 22-10-16 kl 23:14.
Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 23:03   #27
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.241
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Input: I løpet av mange år i bhg så ser man jo at alle kler ungene på ulikt vis. Dette er en måte jeg liker å kle mine på.

Mine egne barn har hatt ull innerst og en tynn bukse på utsiden, eller kjole eller hva som helst.


Sist redigert av Trixie : 23-10-16 kl 09:26.
Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-16, 23:37   #28
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.279
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Som ansatt i bhg må jeg si at jeg elsker at barna er kledd i bare strømpis/longs og body/trøye. Det er særdeles praktisk. Er man redd for gris på ulla kan man jo dra over en t-skjorte. Jeg tenker overhodet ikke tanken om at foreldrene skulle ha glemt av å ta på barnet bukse - det er helt naturlig å vase rundt i bare strømpisen.

På de kaldeste dagene er det flott med mellomull av hjemmestrikket tykkelse (eller fx Ulvang og Nøstebarn ribb). Det kan bli litt mye på de litt mildere dagene - da er tykkelsen til fx Janus heldresser etc fint. Litt avhengig av hvor varmt barnet er selvfølgelig. Overhodet ikke noe krav å ha begge deler, men hvis man arver litt tøy så er det kjekt med valgmuligheter.

Votter med glidelås nedover er fint. Unngå de vottene med kort skaft. De sklir ofte ut av dressermet. Test gjerne om foret sitter fast inni votten/tommelen. Hvis det vrir seg og blir med ut av votten er det så små forhold inni en småbarnsvott at det er vanskelig å få det skikkelig på plass igjen. Ellers synes jeg at hjemmestrikk er gull. Gjerne av typen med langt skaft. Google strikkede barnehagevotter. Unngå tykke, tovede votter til så små. Tova-votter er ofte u-formede, og sitter ikke så godt på små hender.

Detaljer detaljer. Dette er bare mine preferanser etter noen år i bhg. Vi greier som regel å jobbe oss over alle små og store vanskeligheter på klesfronten. Enten det er helskift før vi skal ut eller votter som ikke sitter som de skal. Og funker det ikke finner vi en løsning sammen med foreldrene.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-16, 01:15   #29
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Ser den, men jeg kommer ikke til å sende henne i barnehageb uten bukse om ikke personalet "vårt" har bedt om det selv. Tenk hvis de tror at jeg har glemt det!

Lillebror er allerede i gang med bare body og strømpis i ull. Helt vanlig. Det kommer han til å gå med fra oktober til april hele barnehagetiden. De andre har gjort det samme. Lillesøster hadde ofte kjole utenpå fordi hun ville det selv.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-16, 05:58   #30
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.844
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Det er virkelig ingen problem å ta av en bukse før man skal ut, om man ikke vil sende ungen i bare stilongs i barnehagen.

Vi hadde Troll og ticket dresser i barnehagen, veldig fornøyd med de og ingen problem å ta på.
Reima dressen passet ikke til min gutt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-16, 06:55   #31
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.662
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Jeg synes votter med tau mellom er veldig greit første året. Da forsvinner de ikke, de blir garantert plukket av. Kappahl hadde noen vanntette nær mine var små. Jeg foretrakk disse over reima sine.

Jeg liker og reima til de aller minste. Men det meste duger jo. Eneste jeg ikke liker er Kappahl sine dresser med snøfanger i armene. Umulig å få små barnehender igjennom. Til større barn et de fin.

Vi leverer stort sett i tynt lag ull hele vinteren og. Eller bare ulljoggebukse når det ikke er behov for mer enn et lag ull. Bor i Bergen så er ikkr alltid vi trenger to lag under de gode dressene.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-16, 09:22   #32
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Vi brukte mye plagg fra Janus sin Prins/Prinsesseull i barnehagekarrieren. Tynne, myke og fleksible ullplagg som var perfekte både til innelek og som "underlag" ute. Buksene er veldig fleksible i størrelsen, så de passet over flere sesonger.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-16, 09:48   #33
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Ullstrømpis og ullbody uten noe over. Med klær over hadde mine svimet av av heteslag. Det er ikke sjelden at barna på avdelingene tar av seg ullstrømpisen heller - verken på småbarn- og storebarn.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-16, 10:02   #34
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Etter tre unger er min erfaring at Reima tec er ypperlig til de minste. Jeg har gjerne kjøpt brukt. Lett, men varm og god. Med ull som mellomlag på de kaldeste dagene holder ungen seg god og varm. Den tåler også en del fukt. Her på vestlandet har reima tec-dress og regntøy vært alt vi har trengt vinteren gjennom.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-16, 10:50   #35
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Disse lagene bruker vi, siden ungen tåler ull:

Tynt ullundertøy - ullbukse/genser (gjerne hjemmestrikka, eller altså den tykkelsen) - foret vinterdress. (Vår er fra Molo, kostet 1399,- (vet ikke hva Reima koster), og har slanger på. Yes. Slanger. Skog, ugle, bjørn, ulv. Og slanger. Ja, og edderkopper.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-16, 11:20   #36
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

(Vår er fra Molo, kostet 1399,- (vet ikke hva Reima koster), og har slanger på. Yes. Slanger. Skog, ugle, bjørn, ulv. Og slanger. Ja, og edderkopper.)

Ser ut til at reima tec med pute i baken koster 1199,- på Barnas Hus.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-16, 12:39   #37
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Jeg elsker dere. For en nydelig teskjetråd!

Så det er ullbody og ullstrømpis de går med inne i barnehagene. Jeg tenkte det var for varmt, men det er notert. Så greit da, på alle vis.

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Presisering: gjerne med bukse, kjole what ever utenpå, men kjekt når "undertøyet" er innerst så vi slipper å ta alt av og på igjen, på x antall unger. Og det er greia, veldig lite tidkrevende hjemme, en smule mer tidkrevende når du skal ha ut alt fra 25-50 barn...

Jeg burde skjønt hva du mente altså, men nå er jeg ihvertfall med. Takk, det skjønner jeg er praktisk, og nå har jeg jo til og med skjønt at det er kjempevanlig at ungene går i bare strømpisen inne. Jeg så for meg at alle ungene var pent og Riktig kledd, mens min fløy rundt i undertøyet. (Som dere skjønner er jeg fersk mor, og har omtrent ikke satt en fot i en barnehage siden jeg gikk der selv, noe tråden selvsagt bærer sterkt preg av. )

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Reima dressen passet ikke til min gutt.

Hvorfor passet den ikke? Jeg har en lang, bred og kraftig baby, og noen klesmerker har rett og slett for smale klær for henne, særlig over hoftene. Skal kanskje litt til at en parkdress blir for smal da, riktignok (?).

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg synes votter med tau mellom er veldig greit første året. Da forsvinner de ikke, de blir garantert plukket av.

Ja, det virker kjempelurt. Tydeligvis noen som har tenkt. Jeg liker'e.

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

(Vår er fra Molo, kostet 1399,- (vet ikke hva Reima koster), og har slanger på. Yes. Slanger. Skog, ugle, bjørn, ulv. Og slanger. Ja, og edderkopper.)

Jah, jeg vet, jeg så den andre tråden! Jeg vil også gjerne ha en kul og fin dress, men så har jeg hørt om noen slike pakker hvor du får vinterdress, ullklær og altmulig til 600 til sammen eller noe. Og hvis de dressene fungerer bra så burde jeg sikkert kjøpe en sånn.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-16, 12:46   #38
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Min erfaring er at Reima er langt i ryggen og kort i bein og armer. Min gutt er veldig lang i ryggen og likevel passet Reima-dressen der lenge etter at det var blitt fort kort i armene. Name It var et merke som passet ham veldig dårlig da han var yngre, fordi han er s kraftig bygget.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-16, 12:54   #39
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Guttene mine brukte i sin tid rimeligere dresser fra HM og KappAhl, og det fungerte utmerket, egentlig. (Men de var ikke så små i sin første naturbarnehagevintersesong, derfor litt annen type til hun lille.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-16, 13:04   #40
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinterklær til ettåring

Tips til Reimatec på salg:

Reimatec til halv pris kr 540,- i str 92.

Enda en.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no