Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-09, 12:42   #41
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)

Jeg flyttet til Mandal igjen i hodet mitt her omd agen da jeg satt på finn.no, så det kan være ganske "farlig" ja.

SÅ mange nydelige hus da!
Og en del rare.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv  
Gammel 09-11-09, 12:47   #42
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)

Jeg kjenner jeg blir nervøs av denne tråden. Enda godt at leiligheten vår ikke ligger ute på Finn.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 09-11-09, 12:49   #43
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg synes det er forskjell på å fnise litt av salgsannonser (som faktisk er reklame for et produkt som skal selges) og å le av andre bilder fra menneskers hjem.

Nåja, når de første bildene helt klart er av et utleieobjekt så syns jeg ikke det er langt unna å le av andre menneskers hjem. Jeg syns det er noe helt annet å fnise av møbler, interiør og løsninger slik det til dels blir gjort her, og å fnise av toskete meglere som legger på blå himmel på et hvert bilde.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 09-11-09, 12:51   #44
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-version)

Jeg er fullstendig forelsket i denne:

 
Gammel 09-11-09, 12:51   #45
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-version)

Ja, den er funnet på Finn. Og det er ikke tull.

 
Gammel 09-11-09, 12:52   #46
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg syns det er noe helt annet å fnise av møbler, interiør og løsninger slik det til dels blir gjort her, og å fnise av toskete meglere som legger på blå himmel på et hvert bilde.

... også der det åpenbart snør, mener du? Jeg tror for øvrig det er fotografen som gjør det på eget initiativ - sannelig om jeg vet. (Hva er det der for en mote, egentlig? )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 09-11-09, 12:53   #47
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

... også der det åpenbart snør, mener du? Jeg tror for øvrig det er fotografen som gjør det på eget initiativ - sannelig om jeg vet. (Hva er det der for en mote, egentlig? )

Skjønnerikkehvadusnakkerom.

Det er en helt utrolig sær ting å gjøre, spesielt der det helt tydelig snør eller regner. Jeg skjønner det ikke jeg heller.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 09-11-09, 12:55   #48
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)

Jeg er fascinert av hva folk faktisk kan få seg til å legge ut av bilder i en salgsannonse. Hvordan kan man tenke at det er ok å ha en dorull og masse annet rot stående på stuebordet, fulle søppelposer hengende på kjøkkenskapene og masse flasker til panting på kjøkkengulvet, når man faktisk skal prøve å få noen til å ville kjøpe huset? Eller at det ikke gjør noe om det henger et stort Barbie-håndkle eller en skjorte til tørk, foran det meste av bildet fra badet? Eller en kattedo i forgrunnen?
Om dette er bilder folk tar selv, hvorfor sier ikke eiendomsmegleren fra om at dette er for dårlig? Jeg vet at det er noen som ikke bruker megler, men det gjelder de færreste.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 09-11-09, 12:58   #49
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)

Jeg tror det stort sett er utleieobjekter, Maxi. Der de kun har fått lov til å komme til en kort stund.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 09-11-09, 12:59   #50
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)

Alle de tingene der har jeg sett i salgsannonser. (Jeg ser alltid bare på "til salgs" på Finn).

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 09-11-09, 13:00   #51
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)

Jeg kan også forundre meg over at folk ikke rydder før bildene taes. Men jeg forundrer meg mer over hvor dårlig bildene ofte er. Det er jo megleren som tar disse bildene.
De burde helt ærlig fått seg et kurs.

Selv klarer jeg å se forbi doruller og kattedoer og ser heller på mulighetene ved huset om jeg kikker. Men det er nok ikke alle som klarer det, og da har det jo litt betydning for salget vil jeg tro.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv  
Gammel 09-11-09, 13:01   #52
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Alle de tingene der har jeg sett i salgsannonser. (Jeg ser alltid bare på "til salgs" på Finn).

Joda, men det har ofte vært utleieobjekter, som nå skal selges. Så leieboerne bor der fremdeles.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 09-11-09, 13:01   #53
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)

Hus som har vært utleid, men skal selges.

Husker vi var på visning i et sånt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 09-11-09, 13:01   #54
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Jeg kan også forundre meg over at folk ikke rydder før bildene taes. Men jeg forundrer meg mer over hvor dårlig bildene ofte er. Det er jo megleren som tar disse bildene.
De burde helt ærlig fått seg et kurs.

Er det ikke vanlig at de sender en fotograf? Det ble i alle fall gjort hos oss, uten at vi har noen luksuspakke av den grunn.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 09-11-09, 13:02   #55
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)

Aha, leieboerne har kanskje rett og slett interesse av at boligen ikke blir solgt! Der demret det i min feberhete skalle. "Her setter vi en pakke rottegift....."

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 09-11-09, 13:11   #56
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)

Gjett om jeg ble overrasket da jeg plutselig kom over et bilde av meg selv, shabby og dautrøtt på en lekeplass med vesla, i en visningsannonse en gang. Ikke så festlig. Var tilfeldig at jeg så det, jeg kikket litt på boligannonser i nærområdet og så at det ble solgt en leilighet i naboblokka der vi bodde før, og der stod Iset og datteren under en tydelig Photoshoppet himmel.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv  
Gammel 09-11-09, 13:12   #57
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Jeg kan også forundre meg over at folk ikke rydder før bildene taes. Men jeg forundrer meg mer over hvor dårlig bildene ofte er. Det er jo megleren som tar disse bildene.
De burde helt ærlig fått seg et kurs.

Det er da ikke megleren som tar bilder? De sender fotograf, hvertfall gjorde de det hos oss og de jeg kjenner som har solgt bolig. Og fotografen er veldig effektiv, alt som ikke skal være med på bildet blir stuet bort fra området.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv  
Gammel 09-11-09, 13:13   #58
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)

Adrienne opplevde det motsatte: Huset deres ble retusjert helt bort.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 09-11-09, 13:16   #59
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)

Nei?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv  
Gammel 09-11-09, 13:41   #60
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det er da ikke megleren som tar bilder? De sender fotograf, hvertfall gjorde de det hos oss og de jeg kjenner som har solgt bolig. Og fotografen er veldig effektiv, alt som ikke skal være med på bildet blir stuet bort fra området.

Åh, da må det være veldig forskjellig fra plass til plass altså. Vi har solgt hus på to forskjellige kanter av landet, og der var det megler som nesten insisterte på å ta bildene. Helt til de forsto at mannen min er fotograf selv.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no