Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Nice - Monaco - Italia

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-15, 23:17   #1
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nice - Monaco - Italia

Vi har ikke bestemt sommerferien enda (), og vurderer det meste. Ny av dagen er tanken om å fly til Nice, leie bil og farte til Italia og tilbake. Er det noen som har gjort dette og som har tips og erfaringer?

Vi tenker kun noen overnattinger i Nice og Monaco, det vi aller mest er ute etter er strand og sol i Italia. Barna er 12 og 16, så vi trenger ikke noe barnevennlig. Vi liker å spise god mat på koselige restauranter, shoppe, bade, og ligger heller på stranden med en god bok i stedet for å besøke museum, borger og grotter. (Men tar gjerne litt av det også.)


Sist redigert av 007 : 07-01-15 kl 23:37.
007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 23:25   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nice - Monaco - Italia

Dropp overnatting i Monaco, det er svindyrt! Ellers så er det fint hele veien fra Nice til Menton som er på grensen til Italia. Vi har ikke vært i strandbyene på italia-siden, så det må noen andre tipse om.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 23:32   #3
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nice - Monaco - Italia

Enig med Pøbelsara; Overnatting i Monaco er uforholdsmessig dyrt. Ta heller en dagstur dit. Jeg har dessverre heller ikke vært på Italia siden, kun den franske.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 23:39   #4
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nice - Monaco - Italia

Jeg har vært på Italiasiden, men overnatting der var mange år siden, de andre turene har vært dagsturer fra Cannes.

Hva er dere ute etter?

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 23:52   #5
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nice - Monaco - Italia

Sol, strand, bading, god mat, max 1000 kr pr natt og der jentene har eget rom (gjerne/helst leilighet med basseng.) Vi lurte på å bo i Nice og ta dagsturer, men jeg ser at hotell- og leilighetsprisene der er crazy i forhold til Italia.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 23:53   #6
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nice - Monaco - Italia

Har du sjekket ut de mindre byene? Alle byene langs kysten er veldig hyggelige.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-15, 00:05   #7
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nice - Monaco - Italia

Jeg syntes Menton var veldig koselig, dessuten er det veldig nærme både Monaco, Nice og Italia. Vi leide hus i Menton, da jeg var der, helt ute ved kysten og kort gangavstand til fin sandstrand og et lite fransk bakeri som åpnet kl.07.00 om morgenen og hadde ferske croissanter og brød om morgenen. Hadde også droppet overnatting i Monaco.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-15, 00:05   #8
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nice - Monaco - Italia

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara

Har du sjekket ut de mindre byene? Alle byene langs kysten er veldig hyggelige.

Nei, jeg har ikke sjekket. Jeg ber om tips her, så sparer jeg jobben.

Vi er av en eller annen grunn ikke så kjempehipp på Frankrike, men jentene vil gjerne bo i Nice. Ellers har vi vært i Italia flere ganger, så om noen har tips om fine småbyer så kom med dem.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-15, 00:06   #9
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nice - Monaco - Italia

Det går kystbusser ganske ofte, så det er ikke noe problem å komme seg fra Menton til Nice, Monaco og Italia, forresten. Eneste vi måtte vente en stund var en fjellby og tilbake til Menton.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-15, 00:10   #10
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nice - Monaco - Italia

Buss er ikke et alternativ, vi kommer til å leie bil.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-15, 00:19   #11
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nice - Monaco - Italia

Vi har vært to uker i Villefranche-sur-mer for noen år siden. Ca en halv time utenfor Nice. Veldig hyggelig liten by. Vi bodde på et kompleks som het Ange-Gardien litt utenfor byen.

Sør-Frankrikekysten er i hvertfall full av fine steder å bo. I Ville-franche var det sandstrand. I Nice er det rullestenstrand. Også morsomt, men litt kjedeligere i lengden. Vi badet der bare en gang.

Det er sikkert greit med bil. Vi var der i to uker uten og det gikk helt greit. Busslinjene er gode.Og om vi skulle litt lenger tok vi tog. Men det var en tur som vi bare kunne ta om søndagene fordi det ellers ikke gikk busser.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-15, 00:28   #12
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nice - Monaco - Italia

Hvis dere har bil, bør dere bo i en av småbyene og heller kjøre inn til Nice for å shoppe og se Nice. Villefrance-sur-mer og beaulieu-sur-mer er hyggelige byer og menton liker jeg kjempegodt. Andre veien, mellom Cannes og Nice, har dere feks antibes/juan-les-pins og golfe juan, kjempekoselig med Strand, masse nydelige restauranter og fantastisk havn og gamleby i antibes ig masse leiligheter til leie. Derfra er det fortsatt kort å kjøre både til Italia, Cannes, Nice, inn i provence ( dra til parfymebyen Grasse!) og til Monaco.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-15, 00:35   #13
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nice - Monaco - Italia

Hvis budsjettet muliggjør det, så ville jeg nå påspandert meg en overnatting i Monaco. Jeg lever svært godt på minnene om noen fantastiske døgn på Hermitage
Å bo i bobla kan ikke beskrives, og det er kanskje noe man ikke gjør så mange ganger i livet, men ett minne man tar med seg.

Jeg har ellers besøkt Monaco ved tre andre anledninger på dag og kveldsbesøk. I tillegg til å bo i Nice, har jeg bodd i Cap Ail på hotell Normandy for en del år siden. Det var ett særdeles sjarmerende og hyggelig hotell den gang. Lite og intimt med nydelig frokost og utsikt. Ser på tripadvisor at det er litt mixed emotions, men at mange nordmenn åpenbart liker dette hotellet.

For ett par år siden var vi 7 dager på hotel Metropol i Diano Marina med familien. Det var ett fint hotell med grei pris. Vi hadde halvpensjon, og maten var litt ymse men mye godt. Hotellet var utpreget italiensk på alle måte, og veldig sjarmerende og hyggelig betjening.

Jeg har også loffet fra badeby til badeby fra Genova til Nice, og overnattet i 5- 6 andre av disse små italienske badebyene, men det begynner å bli mange år siden. Men vi kjørt gjennom og sjekket ut noen på nytt for 2 år siden.
Noen er mer sjarmerende enn andre. Diano Marino er vel av de minst sjarmerende tror jeg. Jeg forelsket meg helt i Noli da vi kjørte strandveien sist. Den så skrekkelig hyggelig ut.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-15, 00:46   #14
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nice - Monaco - Italia

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Nei, jeg har ikke sjekket. Jeg ber om tips her, så sparer jeg jobben.

Vi er av en eller annen grunn ikke så kjempehipp på Frankrike, men jentene vil gjerne bo i Nice. Ellers har vi vært i Italia flere ganger, så om noen har tips om fine småbyer så kom med dem.

Jeg synes sånn rent generelt at det er mer hyggelig i Nord-Italia enn på Cote D'azur, og jeg har feriert på franske siden en god del ganger også. I tillegg til Liguria har vi også hatt 2 sommerferier ved Garda og Venezia de siste årene.
Jeg synes italienerene er skrekkelig trivelige. Og det er ikke en myte at de liker barn. Det er også mindre skandinaver på den italienske siden, hvis man er opptatt av det. I Nice møter man garantert noen man kjenner i Juli.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-15, 09:43   #15
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nice - Monaco - Italia

Jeg ville fortet meg ut av Frankrike og over til Italia
Bare tanken på Monaco i juli får meg til å bli litt sånn Jeg synes det er så til de grader usjarmerende der, men det er kanskje bare meg. Med tanke på at du har Liguria og Piemonte rett rundt hjørnet ville jeg bare flyttet meg dit. Italienerne er jo så mye hyggeligere og Italia er jo bare et fantastisk land å besøke.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-15, 09:47   #16
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nice - Monaco - Italia

Reis litt lenger vestover. Til fiskebyene Cassis eller La Ciotat. Veldig sjarmerende og mye koseligere enn Nice og Monaco.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-15, 09:48   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nice - Monaco - Italia

Bergamo kan vel knapt kalles en småby, men jeg synes det var fryktelig fint der den gangen jeg var der (selv om det begynner å bli skrekkelig mange år siden).

Ellers ville jeg i hvert fall tatt uten innom Monaco. Jeg har vært der en gang, og syntes det var innmari fascinerende. Men jeg må vel innrømme at jeg aldri har følt meg mer fattig.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-15, 09:55   #18
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nice - Monaco - Italia

Hvis dere vil være i Frankrike så er gamlebyen i Antibes hyggelig og siden dere har bil anbefaler jeg dere å kjøre til en liten vakker(!!!) by som heter Tourtour. Den ligger opp i fjellene en times biltur fra Nice og er virkelig verdt turen.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-15, 09:58   #19
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nice - Monaco - Italia

Vi tok en dagstur til Monaco og jeg syntes absolutt at det var et morsomt sted å se. Og fint gammelt akvarium der vi spiste sjømat til lunsj på takrestauranten.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-15, 10:11   #20
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nice - Monaco - Italia

Jeg ville ikke bodd i Nice eller Monaco i juli, det er ekstremt fullt og dyrt. Personlig synes ikke de er så fine, heller. Vi har flere ganger planlagt å finne noe helt nord i Italia, men jeg har aldri vært der, så bare derfor hadde jeg så klart jeg dratt dit (uten at det hjelper deg nevneverdig ).

Har dere tenkt på Kroatia? Hvar må da være perfekt for hippe tenåringer og late dager?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no