Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er det med nordmenn og hytta

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-18, 00:50   #141
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med nordmenn og hytta

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jo, selvsagt. Men er det nødvendig å alltid være så himla fordømmende overfor andres valg?

Når folk forteller at de koser seg på hytta, er det rimelig spesielt å kjøre på med "jaså - du klarer ikke å slappe av hjemme, du?"

Jo, jeg er enig i at «jeg slapper av på hytta» ikke er det samme som «jeg klarer ikke slappe av noe annet sted».

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 01:56   #142
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er det med nordmenn og hytta

Det er enkelte elementer som gjør at man får ro i sjela. Fjell og skog er ikke de elementene for meg. Vi har hatt fjellhytte, jeg er vokst opp med fjellhytte. Jo, det var kos, men når ungene vokste opp og helgene ble spist av fritidsaktiviteter og sosiale ting rundt ungene medførte det dårlig samvittighet for manglende bruk av hytta.

Skal jeg ha hytte skal den ligge ved havet og være så liten at det ikke er plass til besøk , saltvann gir meg ro i sjelen. Dealbreakeren er at all eiendom krever vedlikehold.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 24-09-18 kl 02:03.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 03:16   #143
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det med nordmenn og hytta

Vi har en liten, relativt rimelig hytte på fjellet. Vi koser oss glugg der, men den blir alt for lite brukt. Leier den ut, men vi burde nok sikkert ha solgt den. Brukes en del i feriene. Så vi ferierer sånn sett rekativt "billig".

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 06:57   #144
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det med nordmenn og hytta

Vi bor på et regnsikkert sted på Vestlandet og har hytte på et snøsikkert sted på høyfjellet. Hva det er med hytta? Jo, det er det stedet vi kan drive med snøaktiviteter.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 15:19   #145
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med nordmenn og hytta

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.


Når folk forteller at de koser seg på hytta, er det rimelig spesielt å kjøre på med "jaså - du klarer ikke å slappe av hjemme, du?"

Det er rimelig spesielt, det er jeg enig i. Hvis det hadde skjedd at noen hadde skrevet noe sånt, men det har til nå ikke skjedd.

Jeg jobber mye for tiden og ville bare være litt i forkant med noe jeg antok var neste argument i rekken, nemlig "du er sikkert minsunnelig". Det kommer -alltid-, derav "kjenner lusa på gangen"-kommentaren. Mulig det hadde vært mindre nedlantende (?) om jeg skrev at jeg så i krystallkula mi at noen snart kom til å dra "misunnelig"-kortet.

I en tråd med tittelen "hva er det med nordmenn og hytta?", er det ikke så rart at nettopp "hva er greia, da?"- problemstillinger blir diskutert.
Hvis noen skal bli krenka over det også, får de dra på hytta og surmule med senkede skuldre der.


Sist redigert av rine : 24-09-18 kl 15:25.
rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 15:23   #146
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med nordmenn og hytta

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det må være lov å si at jeg synes det er rart at man ikke klarer å slappe ordentlig av i sitt eget hjem, snip

Jepp, lov å si - men temmelig likt sitatet mitt.

jeg er ikke krenka i det hele tatt. Jeg synes bare du er skikkelig surmaget.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 15:31   #147
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med nordmenn og hytta

Nei, det er det du som er.
Jeg sniper nesten aldri, og jeg synes jo faktisk at det er litt rart/trist. Er det ikke lov å skrive det?

Hva med å slå seg til ro med at noen ikke skjønner helt greia med avslappingsargumentet (undertegnede, bl. a) og kose seg i hytta si som før? (noe jeg har sagt at jeg skjønner at folk gjør). Hvis det skal så lite til for at du skal bli snurt, skjønner jeg godt at du trenger hytte.

OK, den var litt spydig, men jeg humrer også litt for meg selv her jeg sitter.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 15:36   #148
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med nordmenn og hytta

Så søt og morsom du er.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 15:55   #149
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med nordmenn og hytta

Jeg har ikke lest hele tråden. Jeg forstår at man kan slappe av på hytta og at noen finner en annen ro der. Jeg er imidlertid ikke helt der selv. Vi disponerer en hytte, men bruker den i praksis lite. Jeg synes det er deilig å være på hytta i seg selv, men for meg er det kun begrenset bruk som er tingen fordi jeg aldri kunne tenke meg å dra bort mange helger, synes det virker superstressende med pakking og reising hver fredag, synes det tar hele fredag å komme dit og hele søndag og dra igjen. Da er det lørdag igjen til kos når det gjelder helgeturer. Det holder ikke for meg. Da koser jeg meg heller hjemme. Vi har i tillegg ganske mye som skal gjøres i hus og hage hjemme, og om vi hadde vært borte mange helger vet jeg ikke når det skulle vært gjort.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 15:57   #150
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med nordmenn og hytta

Jeg skjønner argumentet med at man slapper av der, men lurer reelt på dette med at man slapper så godt av fordi det ikke er så mye som henger over en. Disse tingene blir jo ikke gjort, så da blir det jo bare mer stressende å komme hjem? Når vi har vært borte en helg, halter vi inn i uka, kan man si. På alle vis.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 16:05   #151
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med nordmenn og hytta

Jeg er misunnelig på de som kan legge vekk "ting som må gjøres" og la være å tenke på dem om de ikke er hjemme. Har jeg mye som henger over meg, blir jeg bare mer stressa av å reise bort, for da får jeg i hvert fall ikke gjort noe.

Også er vi veldig som apan. Derfor liker jeg ikke å reise bort i helgene.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 16:10   #152
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med nordmenn og hytta

For meg er hytteeigarlivet mykje, mykje, mykje meir arbeid enn eg hadde sett for meg Underveis i bygginga gledde eg meg ekstremt og eg syns fortsatt det er skikkelig deilig å være der. Men eg likar aller mest å vere der på kvelden med stearinlys og kos, lineærtv og TP. På dagtid i solskinn er det derimot et skikkelig pes med alt som skal gjerast. Hyttelivet for meg foreløbig er i alle fall ikkje verandaliv med bok og vaffelsteiking.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 16:21   #153
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med nordmenn og hytta

Jeg er ikke krenka, har ingen hytte å surmule i, koser meg likevel på hytteturer og skjønner absolutt poenget, selv om jeg senker skuldrene i sofakroken i mitt rotete hus, og ikke engang kunne tenke meg hytte selv. Enn det!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-18, 01:02   #154
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det med nordmenn og hytta

Hahaha denne tråden ass. Folk blir krenka og andre disser og disses. Jeg elsker hytta mi, men den er for langt unna, 185 mil eller fly og båt og bil, til vanlig helgebruk. Det er kanskje derfor jeg ikke helt forstår hva folk blir rare av.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-18, 07:32   #155
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med nordmenn og hytta

Det har virkelig gått inflasjon i å påstå at folk er krenka.

Jeg klarer fint å bli irritert uten å være krenka. :riktindreliv:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-18, 18:23   #156
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med nordmenn og hytta

Og jeg klarer fint å synes der er rart at man må reise ut av huset sitt for å slappe av uten å ha en selvhevdende attitude.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-18, 18:30   #157
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med nordmenn og hytta

Ingen jo ut av huset for å slappe av. Om man ikke kunne forlate huset, så hadde man selvsagt klart å finne en måte å slappe av på der også. Men at det på mange måter kan være lettere å slappe av og koble fra når man er på et annet sted, det er jo ikke vanskelig å se for seg. Og hvis man da har muligheten, i form av hytte, så er jo det greit å benytte seg av.

For meg, for meg, er hytte bare avslappende om standarden og komforten ikke er så mye dårligere enn hjemme at noe blir mer tungvindt, og det har vi selvsagt ikke råd til.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-18, 18:39   #158
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med nordmenn og hytta

Jeg er helt med på at det kan være greit å benytte seg av hytte hvis man har muligheten til å dra til en, absolutt! Det kan hende noen blir overrasket siden jeg, litt ufortjent etter min mening, har fått rollen som en selvhevdende hyttemotstander, men jeg har faktisk vært på hytte opptil flere ganger så langt i livet.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-18, 18:41   #159
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med nordmenn og hytta

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg er helt med på at det kan være greit å benytte seg av hytte hvis man har muligheten til å dra til en, absolutt! Det kan hende noen blir overrasket siden jeg, litt ufortjent etter min mening, har fått rollen som en selvhevdende hyttemotstander, men jeg har faktisk vært på hytte opptil flere ganger så langt i livet.

Det er antagelig verre med meg: Jeg er jo bare motstander av hytter med lav komfort. Eller, jeg er bare motstander av å måtte oppholde meg på en selv, andre folk må jo veldig gjerne være der!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-18, 19:46   #160
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det med nordmenn og hytta

Jeg er positiv til absolutt alle typer hytte, med alle grader av standard og komfort, så lenge jeg slipper å eie den selv.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no