Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bengalkatt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-07, 11:36   #1
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Bengalkatt

Er det noen her som har erfaring med denne kattetypen? Jeg har lest endel om dem nå, og jeg må si jeg er småforelsket. Katten er utrolig nydelig, og jeg har veldig lyst på en. Synd de er så dyre, men må vel klare å spare opp til en slik Jeg har mest lyst på den gullfargede, selv om silver også er veldig fin

Hvordan går den sammen med barn?

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 15:23   #2
xena
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 60
xena har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bengalkatt

Her har du litt info
http://www.chetilas.no/default.asp?page=136

Du kan jo ta kontakt med en oppdretter i nærheten av deg og få enda mere info.
Det er ihvertfall en fasinerende katterase og utrolig fine

xena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 15:24   #3
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bengalkatt

Var det ikke en her inne som nylig har fått seg en Bengalkatt? Husker bare ikke hvem det var.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-07, 15:32   #4
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bengalkatt

Nabojenta har i alle fall kjøpt seg en pus, men jeg husker ikke rasen. Jeg vet hun lagde en puse-tråd, så det kan vel søkes opp.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 10:43   #5
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bengalkatt

Er ikke denne rasen forbudt for import til Norge p.g.a. dårlig temperament ? Mener å huske noe sådant fra da vi flyttede hit med vores Somali-gutter.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no