Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva skal jeg stemme og hvorfor?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-07, 09:42   #41
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg stemme og hvorfor?

Du skal stemme venstre, og hvorfor? Fordi jeg gjør det.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 12:41   #42
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg stemme og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Sist gang (Stortingsvalget) stemte jeg SV.
Jeg har en plan om å gjøre det nå også, selv om jeg ikke er sånn superimponert over SV her

Men nå har du fått T-skjorte og allting, så da vet du hva du har å gjøre! (For du har fått, sant?)

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 15:35   #43
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg stemme og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Du skal stemme venstre, og hvorfor? Fordi jeg gjør det.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 15:43   #44
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg stemme og hvorfor?

Du skal stemme Venstre, ja. Selvsagt.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 15:47   #45
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg stemme og hvorfor?

Det skumle med venstre er at enten er de helt marginale og betyr ingenting, eller de er med på å legitimere FrP som miljøbyråd, som i Oslo. Miljøparti som gir FrP ansvar for miljø? Ja, særlig. Pfffft.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 15:51   #46
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg stemme og hvorfor?

Døh, da, Mim. Man kan ikke bruke som argument mot å stemme på noen at de er små. Da blir de jo aldri større.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 16:02   #47
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal jeg stemme og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Døh, da, Mim. Man kan ikke bruke som argument mot å stemme på noen at de er små. Da blir de jo aldri større.

Nemlig! med Scarlett.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 16:10   #48
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg stemme og hvorfor?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 16:24   #49
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal jeg stemme og hvorfor?

Bor du i Oslo så stemmer du på Oslo Byaksjon! http://www.oslobyaksjon.org/

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 16:34   #50
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg stemme og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Men nå har du fått T-skjorte og allting, så da vet du hva du har å gjøre! (For du har fått, sant?)

Jepp!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 16:38   #51
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal jeg stemme og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Det skumle med venstre er at enten er de helt marginale og betyr ingenting, eller de er med på å legitimere FrP som miljøbyråd, som i Oslo. Miljøparti som gir FrP ansvar for miljø? Ja, særlig. Pfffft.

Jeg er enig i at det er bekymringsfullt, og leflingen med FrP burde legge en kraftig demper på entusiasmen for Venstre i Oslo. Og mens vi er på miljøområdet, så håper jeg at SVs forsvar av gidftdumping i fjorden ikke vil slå alvorlige tilbake på partiet; ikke fordi jeg bryr meg om SV, men det ville jo være fint om de ensidige rapportene til forsvar for dumpingen er riktige, og vi ikke får stor spredning av PCB i fjorden.

Ben "avstår fra fisk og bading inntil videre" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 19:07   #52
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg stemme og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

I og med at det er kommunevalg, så må du nesten se på hva partiene har fore seg i den kommunen du bor i. (Litt vanskelig i utlandet, men du skjønner hva jeg mener. )
Hva partiene mener om kontantstøtte, oljeboring og kirke/stat er egentlig litt uvesentlig, en må se mer på hvilke planer de har for kommunen; barnehageutbygging, satsing på skole/SFO, oppussing av skoler, bybane, privatisering og konkurranseutsetting, bestemor på anbud og i det hele tatt.

Signerer det svaret, jeg. Kommunevalg og strotingsvalg er to forskjellige ting. Jeg stemmer ikke det samme ved de to valgene, enkelt og greit fordi i vår kommune er det bare raringer som representerer partiet jeg pleier å stemme på, samt at ordføreren som sitter, og er fra et parti jeg ikke stemmer på, gjør en himla god jobb .

Kommunevalg blir personvalg på en helt annen måte enn det stortingsvalget er.

Lykke til mec valget!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 23:57   #53
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg stemme og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Du skal stemme venstre, og hvorfor? Fordi jeg gjør det.

og det er grunn nok mener du? Hvorfor skal jeg stemme Venstre Desembermum?

Jeg er mektig imponert over alle innleggene som er kommet etter at jeg skrev HI. Jeg er fortsatt rådvill, og jeg er også fullstendig klar over at i kommunevalg er det ofte lurt å stemme på person fremfor parti. Men samtidig føler man seg litt Judas ved å stemme på en person fra et parti som ellers forøvrig har lite til felles med ens eget politiske ståsted.

Viktig for meg:

- Full barnehagedekning, privat eller offentlig spiller ingen rolle bare det føres kontroll med driften og at prisen/kvaliteten er den samme enten man velger privat eller offentlig. Flere flexitid-barnehager (Vi er MANGE som jobber skift og uregelmessige arbeidstider i samfunnet, men det er svært få barnehager for barna våre hvor det er litt mer fleksibel åpningstid)

- Gode skoler i nærområdet. Kraftig opprydning i skolen. Høyere lønn til lærere vil føre til at læreryrket igjen blir attraktivt dvs. flere vil søke seg til lærerskolen, det vil bli vanskeligere å komme inn på lærerskolen -ergo blir det det flinkere lærere dersom politikerne våre snart innser at lærere har en av de viktigste arbeidsoppgavene i samfunnnet.

- Staten selv må bli mer involvert i miljøbølgen som brer seg over land og strand.De må slutte med alt pratet og gjøre noe selv!
Myndighetene må gjøre det enklere for folk å velge miljøvennlig. Det er latterlig at det koster mer å velge miljøvennlige produkter/tjenester.
Dessuten må Norge se seg litt rundt og f.eks.ikke lenger enn ned til kontinentet når det gjelder å innføre energi-sparende tiltak. Det holder liksom ikke å si at vi må skru ned tempen innendørs, bruke sparedusj og sortere søppel når bl.a. offentlige bygg, lysløyper, veier og reklameskilt i og omkring storbyene er flombelyst døgnet rundt. Bøtelegg enmannskjøring i bil i rush-trafikken på innfartsårene til storbyene. Gjør det attraktivt for bedrifter og privatpersoner å velge miljøvennlige løsninger m.m.m.

- Fjern sykehuskøene! Om det betyr bygge flere sykehus, flere leger/medisinsk personell, mindre administrativt papirarbeid for leger - så sett i gang! Det er en skam at folk står i kø for viktige operasjoner/medisinsk behandling i Norge.

- Lavere skatter og avgifter på noe, men ikke på alt. Skal vi spise bløtkake hver dag, ja så må vi betale for det, men ja, det er tragisk høye avgifter på en del i dette landet. Biler f.eks. Det hjelper ikke å sette opp skattene og avgiftene, for nordmenn med god råd kjøper bil UANSETT pris. Lavere avgiftsnivå vil føre til at flere får råd til å bytte ut vrak av trafikkfarlige og miljøfiendtlige biler, og skaffe seg nye,bensinsnåle, mijøvennlige og langt mer trafikksikre biler. Norge har Europas eldste bilpark- det sier litt! Folk slutter ikke å kjøre bil selv om avgiftene er høye. Det burde politikerne forstå.

- Matvareprisene i Norge skal jeg ikke klage mer på. I forhold til hva vi tjener i Norge (dvs. sum vi har til å disponere på mat) så er det bare et par land i Europa som har billigere mat enn Norge. Nederland er ett av dem. Men alkoholprisene skal og vil jeg klage på. Jeg elsker vin. Vin er for dyrt i Norge. Vinmonopol og dyre priser hjelper ikke på å få ned folks forbruk. Smuglingen, hjemmebrenningen osv. føres aldri i tabeller fra Statistisk sentralbyrå, og det er latterlig å tro at vi drikker mindre i Norge enn resten av Europa bare fordi vinen og spriten vår er dyr.

- Avskaff monarkiet.

og ja, mye, mye mer.... Jeg kommer tilbake med mer om hva jeg vil forandre på.. og ja, mye av det er subjektivt.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 23:58   #54
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg stemme og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Du skal stemme Venstre, ja. Selvsagt.

Hvorfor skal jeg stemme Venstre, safran?

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 00:40   #55
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg stemme og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Hvorfor skal jeg stemme Venstre, safran?

http://quiz.start.no/?p=play&quizID=12795 Her kan du finne ut om du bør stemme Venstre eller ikke.


~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 09:06   #56
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg stemme og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

http://quiz.start.no/?p=play&quizID=12795 Her kan du finne ut om du bør stemme Venstre eller ikke.


finurlig, men dessverre dårlig test! Selvfølgelig skal jeg stemme Venstre etter denne testen å dømme. Hvem skal ikke det?

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 09:11   #57
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg stemme og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Men alkoholprisene skal og vil jeg klage på. Jeg elsker vin. Vin er for dyrt i Norge. .

Billigvin er dyr sammenlignet med andre land. Dyr og fiin vin er billig i Norge.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 09:20   #58
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg stemme og hvorfor?

Aftenposten har laget en Valgomat.
Den er dog laget ut i fra de nasjonale standpunktene til partiene, men det gir nå i det minste en indikasjon.
Og Aftenposten er nå et par hakk mer seriøse enn Start.no.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 09:31   #59
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg stemme og hvorfor?

Jeg er visst en "venstre-stemmer" fant jeg ut nå.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 09:35   #60
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg stemme og hvorfor?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg er visst en "venstre-stemmer" fant jeg ut nå.

Men det var ifølge Dagblad-greia. Ifølge Valgomaten, som er hakket mer seriøs, er jeg en Høyre-stemmer.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no