Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg trenger en smashing julebordkjole

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-12, 15:20   #1
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.388
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg trenger en smashing julebordkjole

Det er straks julebordsesong, og klesskapet mitt består av dårlige kjøp, samt "halv pris av rød pris, jeg gidder ikke å prøve"-kjoler.

Jeg trenger en kjole som passer kroppen min. Jeg har en forholdsvis normal kropp i str 36/38, men trekker ut over midjen, og har knøttliten rumpe, så jeg kler ikke kjoler som faller ned fra puppene, ei heller de som har livet like under puppene og går ut derfra.

Det må være en figurnær kjole tror jeg, eller en som har antydning til strutteskjørt, men med livet der livet er.

Av farger aner jeg ikke hva jeg kler, hvordan finner man ut sånt, egentlig? Jeg har en nydelig mørkelilla kjole som jeg ser med en gang jeg får den på at den ikke stemmer med meg. Det samme gjelder en blå en. Mens en annen lilla føler jeg at er bra i fargene, men den er mye dusere.

Pris - helst under 1000 kr. Butikker - det som er tilgjengelig i Grenland.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-12, 15:23   #2
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger en smashing julebordkjole

Masse kule skjørt nå i butikkene nå, korte. Med bluse over. Kjempestilig.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-12, 15:33   #3
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger en smashing julebordkjole

Jeg har kjøpt et struttete skjørt (det ligger i shoppetråden) og har tenkt å ha en helt sort, kort genser til (det er litt kaldt der vi skal være), sorte, matte strømpebukser og høye skoletter i sort. Tror det blir fint, kan varieres med sort bluse også. Til det skjørtet, trenger man ikke så mye annen bling.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-12, 15:34   #4
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger en smashing julebordkjole



Masse sånne skjørt nå!

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-12, 15:45   #5
Anita72
endelig ferdig studert
 
Anita72 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 1.282
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: Jeg trenger en smashing julebordkjole

Du burde sjekke Floyd på Herkules, de bruker å ha mye fint. Har ikke handlet der selv da, tror nemlig ikke de fører tøy i min størrelse.

__________________
03,07, 10
Anita72 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no