Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hengerumpe og truser - hjelp? :rødme:

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-18, 20:33   #1
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Spørsmål

Hengerumpe og truser - hjelp? :rødme:

Ja, altså, jeg hadde nok hevet et øyebryn om jeg så denne problemstillingen presentert av andre, men det ER et problem.

Rumpa mi er blitt så lang og hengete at det er en halv rumpe igjen under der mine vanlige truser slutter. Dette synes godt gjennom klær og ser rimelig dust ut. Finnes det noen løsning for å få en litt mer snerten bakende? Dagens truser er egentlig store nok i størrelsen, men de dekker ikke hele bakenden. Må jeg kjøpe ekstra store bestemorstruser eller gå tilbake til stringtruser?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-18, 21:32   #2
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hengerumpe og truser - hjelp? :rødme:

Fungerer det ikke med boxer?

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-18, 21:38   #3
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.268
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hengerumpe og truser - hjelp? :rødme:

Squats. Men hvis du ikke vil det - hva med sånne cheeky truser? Ikke helt string i alle fall.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-18, 21:39   #4
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hengerumpe og truser - hjelp? :rødme:

Pushup- truser kanskje?

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-18, 23:25   #5
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hengerumpe og truser - hjelp? :rødme:

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Squats. Men hvis du ikke vil det - hva med sånne cheeky truser? Ikke helt string i alle fall.

Noen av oss kan trene squats og styrke ‘til the cows come home uten at det påvirker hengeditt og -datt i det hele tatt. Så det har ikke noe med å ville eller ikke ville å gjøre.

Jeg sliter ergo med samme problem, men har funnet ut at boxere i store størrelser fra Pierre Robert stort sett holder seg under rumpa.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-18, 23:25   #6
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.626
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hengerumpe og truser - hjelp? :rødme:

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Fungerer det ikke med boxer?

Trodde du skrev botox

Anyway, hva med strømpebukser utenpå? For å jevne ut overgangen liksom?

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-18, 23:30   #7
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hengerumpe og truser - hjelp? :rødme:

Bruker boxere fra Kappahl. Brukt i årevis. (og sokker fra Lindex, fordi de har str påtrykt inni sokken).

Nå får man vel truser med pushup hvis det er ønskelig, og også jeans som er sydd så man får løft. Riktig sydde bukser betyr mye.

Har man noe man vil ha «hjelp» til, er det en veldig god investering å gå på de klassiske, gammeldagse damebutikkene med gode merker i den litt dyrere enden, og be de damene der om hjelp. Men de produktene koster endel mer enn HM.

Men sånn som er veldig holdinn og sånn synes jeg personlig er ubehagelig til hverdags. Kan ofre meg om det er noe spesielt

Man får også bedre fasong av litt mer faste stoffer i klærne. Stretchjeans, feks., kan klemme rompa flat. En klassisk jean i bomull er det mer fasong i.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 07:54   #8
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hengerumpe og truser - hjelp? :rødme:

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Trodde du skrev botox

Anyway, hva med strømpebukser utenpå? For å jevne ut overgangen liksom?

Botox hjelper mot alt.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 08:50   #9
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hengerumpe og truser - hjelp? :rødme:

Vil ikke botox motvirke effekten av alle squats'ene jeg har tatt?

Men boxer, altså? Gir de noe løft i seg selv, eller unngår jeg bare å få det skillet midt på rumpa?

Pushup-truser? Hvor finner man sånt?

Det er jo ikke sånn at jeg sklir inn i alle bukser fra før av, så å få ende flere avvik fra A4-størrelsen er ikke det jeg trenger.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 08:56   #10
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hengerumpe og truser - hjelp? :rødme:

Du blir kvitt rynkene ihvertfall.

Det kommer vel an på hvor stram boxeren er. Men jeg ser for meg at det burde dekke bedre.
Pushup truser har jeg sett hos kjedebutikker mener jeg.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 09:04   #11
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hengerumpe og truser - hjelp? :rødme:

Har ikke prøvd slike selv, men du kan kikke på disse feks:

https://www.ellos.no/ellos-collectio...use/7001295-01

https://www.gasello.com/se/underkläd...push-up-girdle

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 09:38   #12
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.898
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hengerumpe og truser - hjelp? :rødme:

Jeg har stor rumpe som både er brei og henger, og problemet med pushup truser og alle andre truser, er at de ikke dekker hele stumpen. Så da blir kun deler av rumpa "pusha up", og man får et særdeles udelikat skille midt på. Jeg tyr til truser som ikke har søm overhodet. Slik som denne:https://cubus.com/no/p/undertoy/trus...e/7168341_F990

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 13:48   #13
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.001
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hengerumpe og truser - hjelp? :rødme:

Sånne halvboksere. Aner ikke hva det heter, men de har ikke like lange bein.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 13:55   #14
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hengerumpe og truser - hjelp? :rødme:

Jeg har samme problem, løser det med ikke-tettsittende kjoler og skjørt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 15:10   #15
Kiwi
Glad i frukt
 
Kiwi sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 906
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: Hengerumpe og truser - hjelp? :rødme:

Jeg bruker sømløse hipstere fra H&M. Finnes i ulike varianter og farger. De gir på ingen måte bakenden noe løft, men det blir i alle fall ingen trusekant som synes gjennom klærne.

__________________
tvillingbror og tvillingsøster - 2007
Kiwi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 22:36   #16
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.368
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hengerumpe og truser - hjelp? :rødme:

For store boxere gir også kant, for de ruller når du drar opp buksa eller strømpebuksa.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 22:43   #17
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hengerumpe og truser - hjelp? :rødme:

Hva med en sånn ikke altfor hold-in truse? Som disse?



Hvis man ikke kjøper dem for trange, så tror jeg ikke de er så ille.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 23:03   #18
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hengerumpe og truser - hjelp? :rødme:

Jeg liker Victoria secret. Ikke alle modellene da. Jeg tror jeg pleier å kjøpe de som heter bikini, og de som heter hiphugger. Bikini blir alltid bra, den andre må man være litt obs på, der varierer mengden med rumpestoff mer.

Jeg hamstrer i utlandet, men det kan bestilles på nett også, og så har de vel en butikk i Oslo nå, har de ikke? De er ganske store i størrelsen syns jeg.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-18, 23:27   #19
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hengerumpe og truser - hjelp? :rødme:

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hva med en sånn ikke altfor hold-in truse? Som disse?



Hvis man ikke kjøper dem for trange, så tror jeg ikke de er så ille.

De må i såfall kunne ta med seg valken i overgangen mellom rumpe og lår, og aller helst klare å løfte herligheten opp til noe som ser ut som EN rumpe. Og uten å klemme på magen min.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-18, 00:13   #20
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.001
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hengerumpe og truser - hjelp? :rødme:

https://www.fashiola.no/kari-traa-el...-26883520.html

Slike tenkte jeg på.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no