Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

[Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-10, 11:55   #21
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Jeg bor i samme område som Carrera og er også veldig fornøyd. Jeg synes også området rundt Sverresborg museum er fint, der kan du få flott utsikt i tillegg til til kort reisevei til byen og det er markanært.

Ja, der nede er det også veldig fint.

Eneste jeg ikke liker der, er at den eneste bussruta går ned vestoppfarten, og den kan jeg styre meg for vinterstid. Har vært med på noen turer ned der, med hjertet i halsen

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 11:57   #22
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Ja, og som regel er man veldig fornøyd med akkurat det stedet man selv har valgt. Men personlige preferanser avgjør helt klart hvor man bor. Vi drømmer f.eks. ikke om nærhet til marka, men til cafèer


Jeg tar til meg Kirsebærs tips om å ha is i magen å vente til Januar/Februar. Håper på ett skred av aktuelle boliger da.
Vi kan bo hos foreldrene mine til vi finner noe, så det er ikke slik at vi er bostedsløse i Januar. Heldigvis.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 12:05   #23
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

I området nedenfor Nardo skole (Sunnlandsskrenten) er det mange flotte eneboliger. En del ligger nok litt inneklemt men de som ligger ytterst har fin utsikt. Tror kanskje en del av de merker litt trafikkstøy fra Omkjøringsveien. Nardo skolekrets dekker også området helt ned til Sorgenfri. Det er jo sentralt i forhold til St. Olav men her mister du nok noe kveldssol

Ellers så dekker Nardo skolekrets området helt opp til der Eberg overtar (Jonsvannsveien er skille).

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 12:24   #24
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Tyholtområdet har jeg jo faktisk ikke tenkt noe særlig på, men der oppe er det jo veldig fint, eller? Om man bor litt på "nedovertur" mot Rosenborg har man iallefall litt luft. Er det Berg skolekrets?
Nedre Tyholt/Rosenborg/Bakkaunet er områder vi ser i, det er jo rett ved der vi bodde, så der er vi godt kjent. Veldig fint område, men jeg vet ikke hvordan skolene i området er.

Tyholt bør dere også vurdere, ja. Ellers hadde jeg tenkt å foreslå Bakkaunet, jeg innbiller meg at det kanskje er litt billigere der enn lengre sørover mot Singsakerområdet, dersom pris er et issue. Det går flere skolekretsgrenser i området Tyholt, nedover og bortover. Du har både Berg, Singsaker, Bispehaugen, i tillegg til at Strindheim og Eberg skolekretser er nære. Dessuten har politikerne snakket om at skolegrensene skal gåes opp, så hvem vet hva som skjer i framtiden.

Berg og Singsaker er veldig ok skoler. Bispehaugen har jeg hørt en del negativt om. Du har også Trondheim International School ved festningen, dersom det skulle være aktuelt.

Vurderer du Tyholt, har du også Persaunet ikke så langt unna, og f.eks. Bromstad.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 12:27   #25
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Steinan tror jeg vil være for usentralt for deg. Det er fin utsikt derfra, men langt unna det meste, og kronglete kollektivt.

Sånn sett er Nardo mye bedre, litt nærmere og flere busser tror jeg.
Stubban da kanskje? Der er det stedvis litt utsikt.

Skulle jeg ha flyttet tilbake til Trondheim så tror jeg kanskje at jeg hadde valgt Heimdal eller Byåsen. Litt sånn egen by i byen, fint å vokse opp der, men det er helt klart farget av at jeg er vokst opp der selv.

Tenker dere leilighet, rekkehus, vil dere ha uteplass eller ikke?

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 12:42   #26
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.887
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Jeg synes det er betraktelig mye bedre luft fra Tyholt og oppover, enn det er tilsvarende nedover på denne sida av byen.

Møllenberg og Bakklandet og Midtbyen, Buran kan det være ganske så dårlig luft, særlig når vedonvnene settes i gang. Kalvskinnet også.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 13:02   #27
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Lade, Ranheim, Charlottenlund, Jakobsli er flotte plasser å bo. Betydelig mindre snø, ja. Våren kommer før og høsten senere, og generelt mindre snø på vinteren. Man har sjøen og fjæra innen rimelig nærhet, samt skog om man ønsker det.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 13:07   #28
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Hvis jeg ikke hadde hatt unger tror jeg at jeg hadde sikta på bakklandetområdet. Det området gjør det jo verdt å bo i denne byen. For meg holder det fint at jeg kan gå dit på en halvtime, men det hadde selvfølgelig vært fantastisk å bo der også.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 13:28   #29
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Jeg har sendt deg en PM med skryt fra min bydel.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 13:38   #30
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Lade, Ranheim, Charlottenlund, Jakobsli er flotte plasser å bo. Betydelig mindre snø, ja. Våren kommer før og høsten senere, og generelt mindre snø på vinteren. Man har sjøen og fjæra innen rimelig nærhet, samt skog om man ønsker det.

Og jeg er selvsagt enig i det. Vi bor omtrent i skogen og med slalåmbakken tett ved. Skolen er liten og oversiktlig. Flere ansatte ved St Olav bor her.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 14:12   #31
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.894
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Tyholt bør dere også vurdere, ja.
Berg og Singsaker er veldig ok skoler. Bispehaugen har jeg hørt en del negativt om. Du har også Trondheim International School ved festningen, dersom det skulle være aktuelt.

Vurderer du Tyholt, har du også Persaunet ikke så langt unna, og f.eks. Bromstad.

Angelltrøa er på vei til Dragvoll ja. Strindheim barneskole ville jeg styrt unna til 2014 pga at området er en enom byggeplass til da, minst. Strindheim og deler av Persaunet er berørt.

http://www.vegvesen.no/Vegprosjekter...kiv/102494.cms

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 18:34   #32
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Lade, jakobsli, Ranheim er områder jeg liker best. Tidlig vår, moderate snemengder, sjøen, sen høst osv. Vi har utsikt over fjorden og den er nydelig.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 20:13   #33
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Hvis utsikt er viktig er ikke Lademoen og Buran det dere ser etter. :kan se rett inn i 20 stuer fra min egen: Men det er sentralt da.

Jeg ville konsentrert meg om Lade, Tyholt, Sing, Berg, Bakkaunet (Kuhaugen er helt nydelig!). Møllenberg og Bakklandet er bråkete og skittent, Angell, Jakobsli og Stokkan blir for langt unna for dere, samme med Tiller, Heimdal, Romolslia osv. Lengre vinter på vestsida av byen. Steinberget kan være et helvete på vinteren (bratt, samt at brøyting ikke akkurat det de bruker mest penger på her i byen).

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 20:39   #34
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.044
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Tyholt er kjempefint, jeg ville tittet der, ellers er jeg selv veldig svak for Berg; men jeg kjenner nok bedre til festlokaler i områdene enn eneboliger og skoler.

Hver gang jeg leser en sånn tråd, får jeg lyst til å ta med hele gjengen og flytte oppover .

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 20:43   #35
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Tyholt og Berg-områdene er jo flotte. Ikke billige hus i området dog.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 20:43   #36
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Tyholt er kjempefint, jeg ville tittet der, ellers er jeg selv veldig svak for Berg; men jeg kjenner nok bedre til festlokaler i områdene enn eneboliger og skoler.

Hver gang jeg leser en sånn tråd, får jeg lyst til å ta med hele gjengen og flytte oppover .

Tyholt og Berg er omtrent akkurat det samme, bare at Berg er en anelse nærmere byen. Begge tilhører Berg skole/Blussuvoll ungdomsskole, og jeg tenker på dem som helt samme bydel.

Og ja, det er veldig fint der.

Og det synes jeg dessuten du skal gjøre, apan.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 21:01   #37
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.044
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Tyholt og Berg er omtrent akkurat det samme, bare at Berg er en anelse nærmere byen. Begge tilhører Berg skole/Blussuvoll ungdomsskole, og jeg tenker på dem som helt samme bydel.

Sikkert samme bydel ja, jeg tenker bare Tyholt litt mer som oppe på flata og Berg bakken opp omtrent. Langt å gå uansett når man har drukket mye øl vet du .

Opprinnelig lagt inn av Teofelia

Og det synes jeg dessuten du skal gjøre, apan.

Sukk ja. Vi er nok litt for stuck her, med besteforeldre og alt, jeg burde kanskje bare aldri flyttet derfra.

Forøvrig synes jeg det er fint på Øya, men sikkert ikke så mange store leiligheter til en billig penge. Stubban er vel ganske ok?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 21:04   #38
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Sikkert samme bydel ja, jeg tenker bare Tyholt litt mer som oppe på flata og Berg bakken opp omtrent. Langt å gå uansett når man har drukket mye øl vet du .

Det stemmer veldig bra, og ja, det var selvsagt milevidt på landet den gang man studerte. :bill. mrk. alt som var lengre fra Samfundet enn man kunne hinke lørdags morgen, var usentralt:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 21:05   #39
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.787
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.


Sukk ja. Vi er nok litt for stuck her, med besteforeldre og alt, jeg burde kanskje bare aldri flyttet derfra.

I didn`t.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-10, 21:06   #40
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.044
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det stemmer veldig bra, og ja, det var selvsagt milevidt på landet den gang man studerte. :bill. mrk. alt som var lengre fra Samfundet enn man kunne hinke lørdags morgen, var usentralt:


Og altså, til HI, HVIS dere skulle havne på Tyholt og HVIS du skulle finne på å labbe ned fra huset deres mot byen (uvisst av hvilken grunn) med ølflasker av glass i sekken og det er veldig glatt vei og HVIS du da detter mange ganger, så vil jeg faktisk anbefale deg å sjekke om flaskene er hele når du kommer fram dit du skal istedenfor bare å hive fra deg sekken og legge deg (uvisst hvorfor du skal legge deg nede i byen i det hele tatt) *apan bidrar med unyttige erfaringer om Trondheims geografi*

Beklager avsporing .

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no